Jest ktoś kierowcą Tira ? mam odłożone jakies oszczędności i zastanawiam się czy zrobic prawko na tira. Mam 22 lata i jestem w chwili też kierowca tyle ze jezdze autami osobowymi po całej Polsce. Mam też takei pytanie bo jestem teoretycznei bez doswiadczenei prowadzenai Tira czy jest ciezko znalezc prace czy sa jakies szanse ? Słyszałem też ze srednio sie zarobi z 5 tysiecy tylko ze zadko co sie jest w domu
Jeżeli jeszcze nie masz prawka to przygotuj sie na duże koszty, plus dodatkowo przewóz rzeczy. Co do samej pracy to zależy gdzie będziesz jeździ czy polska czy europa jak to pierwsze to nie spodziewaj sie wiecej jak 3 tyś. jak europa to nawet wiecej niz 5 tyś. mąż mojej kuzynki pracuje dla francuza to zarabia ok 9 tyś doswiadczenie 12 lat
wiem koszty są spore. 9 tysięcy tak mniej więcej to kosztuje. Jestem młody więc nie zalezy mi na tym zeby siedziec w domu i zarabiac grosze tylko moge się pswiecac i jezdzic po swiecie..
9 tysięcy tak mniej więcej to kosztuje
na moje oko zaplacisz ok. 12/13 tys
Teraz była podwyżka na ten kurs przewozów rzeczy i mój znajomy zdążył na ostatnią chwile i mówił że teraz kosztuje gdzieś 7,000. A teraz do prawa jazdy wchodzi Vat więc podrożeje. Ale widziałem w gazecie i są darmowe kursy z Unii C+E poszukaj w google , tylko trzeba się śpieszyć bo są ograniczone miejsca.