FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3931 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Motoryzacja
Kabel do kasowania błędów Volkswagen 
[powiadom znajomego]    
Autor "Kabel do kasowania błędów Volkswagen"   

Karvat
 Wysłana - 20 grudzień 2012 10:24        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam ! Moglibyście mi pomóc z doborem kabla do Volkswagena Passata B6,rok prod. 2006? Kabel będzie potrzebny do kasowania błędów poduszek i serwisu.Jestem zupełnym laikiem w tym temacie więc dziekuje za wszystkie porady.

Dominato86
 Wysłana - 21 grudzień 2012 20:26      [zgłoszenie naruszenia]

Google nie boli.
[viaken.pl/pl/diagnoza-vag/]

Polska dla Polaków

greentube
 Wysłana - 21 grudzień 2012 20:53      [zgłoszenie naruszenia]

Dominato86, sęk w tym, ze gvwno wnosisz do tematu, bo jakbyś się znał, to nie podałbyś adresu viakena,a podpowiedziałbyś tańszą podrobke.
Cena na viaken: 1760 PLN, cena podrobki jakies 300zł.

Jak chcesz załozyc legalny biznes z tym kablem, to oczywiscie musisz wybrac wersje za 1,7K.
Kolego, mozesz poszukac na forum passata ludzi sprzedajacych takie kable, a dokladniej mowiac interfejs z oprogramowanie. Pytaj o VCDS OBD2 +can, ponieważ zwyklym obd za 50zl z allegro nic nie zdziałasz, a na pewno nie to co chcesz(poduszki+serwis).

Ps. Nawet po zakupie radze Tobie troche poczytać o tym, bo zabawa z poduszkami i interfejsem bywa różna

Dominato86
 Wysłana - 22 grudzień 2012 18:36      [zgłoszenie naruszenia]

^^ ale żeś chłopie tępy, ja pierdo.le

Polska dla Polaków

Karvat
 Wysłana - 22 grudzień 2012 20:47      [zgłoszenie naruszenia]

Chozdzi o to, xe czasami po przesunieciu fotela kierowcy pojawia mi sie blad poduszki i nie chce placic 5 dyszek za kazdym razem mechanikowi ;) Kabel do zwyklego domowego uzytku.

Dominato86