FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2517 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Kiedy skreslaja z listy? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Kiedy skreslaja z listy?"   
 
Jome
 Wysłana - 2 listopad 2011 19:34        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Z różnych powodów olałem w tym roku obecny kierunek studiów. Kiedy skreślają z listy? Tzn kiedy wywalają?
Nie chce dzwonić do dziekanatu bo mnie z miejsca skreślą
Chodzi mi o prawo do jakieś ulg studenckich, o zaświadczenie o kontynuowaniu nauki itp. Czy takie papiery/ulgi ważne mam do końca semestru czy jak? Legitke mam na ten semestr podbita. Zakładam, że nie pojawię się już wcale na uczelni.

Wie ktoś czy jakoś powiadamiają kiedy mnie wywalili czy coś? Czy po prostu nie zaliczam semestru i pod koniec semestru skreślają?

 
robson_888
 Wysłana - 2 listopad 2011 19:43      [zgłoszenie naruszenia]

jak masz legitkę podbitą to nikt nie będzie sprawdzał czy za ten okres cie skreślili czy nie,
jak skreślają to wysyłają pismo do mamy (do domu), że nie jesteś studentem
_______________________________
 
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty,
tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy nie peszyć przełożonego"

 
Czorny90
 Wysłana - 2 listopad 2011 19:49      [zgłoszenie naruszenia]

Wie ktoś czy jakoś powiadamiają kiedy mnie wywalili czy coś? Czy po prostu nie zaliczam semestru i pod koniec semestru skreślają?
tak bylo w moim przypadku. Ale nie poddawaj sie walcz, ucz sie na moich bledach i *****izmie.

 
Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 3 listopad 2011 21:34      [zgłoszenie naruszenia]

Przeważnie w styczniu/lutym skreślają, do końca semestru raczej mało prawdopodobne żeby Cię wykreślili.
_______________________________
 
AD ANCALES, PLEBES!!!! EGO SUM BARON!!!
Veni, Vidi, Banni!%-)
Mafia znających łacinę%-)Baron wszystkich działów%-)
Rada Jedenastu i Inso 2009

Ekspert -
 
ralfik03
 Wysłana - 4 listopad 2011 14:22      [zgłoszenie naruszenia]

Podlacze sie do pytania, udupilem jeden przedmiot tzn typ nie zdazyl mi sprawdzic projektu, a do jutra mam niby oddac indeks. Studiuje na wydzialem mechanicznym Politechniki Krakowskiem (moze ktos tez z PK bedzie wiedzial) i jak dzwonilem sie zapytac kiedys wczesniej w podobnej sytuacji baba powiedziala ze od razu jestem skreslony i 230 do zaplaty zeby to cofnac. Pytanie brzmi co zrobic zeby nie bulic, jakis przekret? Sciema? jak dam kartke o dlugi warunek to od razu 3 banki, za skreslenie 70 zl mniej, ale wolalbym uniknac jednego i drugiego. Co robic?

Zmieniony przez - ralfik03 w dniu 2011-11-04 14:23:05

 
Pan Śmierć
BARON
 Wysłana - 4 listopad 2011 16:28      [zgłoszenie naruszenia]

Ja bym raczej rozmawiał z kolesiem, który ma Ci to zaliczyć, żeby on to załatwił z dziekanatem, skoro to trochę z jego winy, jeśli jest jak piszesz.
_______________________________
 
AD ANCALES, PLEBES!!!! EGO SUM BARON!!!
Veni, Vidi, Banni!%-)
Mafia znających łacinę%-)Baron wszystkich działów%-)
Rada Jedenastu i Inso 2009

Ekspert -
 
ralfik03
 Wysłana - 4 listopad 2011 16:43       [zgłoszenie naruszenia]

Dokladnie to jest tak, że to jest przedmiot z 4 semestru ktorego wtedy nie zaliczylem bo olalem, teraz jestem na 5 semestrze i ten przedmiot mi zostal, wiec no nie sprawdzil ale bylo juz niby po sesji poprawkowej jak mu to dalem wiec w sumie wina jest po mojej stronie bo to mi powinno wczesniej zalezec no ale jak juz jest jak jest to musze cos wykminic zeby nie zabulic.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Kiedy skreslaja z listy?

Warto przeczytać: Potrzebuje 1 rozdział pracy licencjackiej | i co tu teraz robic??:( | Mechatronika czy dam radę ??? | rozkminy (jeszcze) studenta ... | problem z rejestracja na studia | Studia zaoczne a akademik | Ktoś studiuje w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu? | Drugi kierunek a brak świadectwa. | akademik - stancja/mieszkanie? | WKU again | Zachowanie | przyznawanie miejsca w akadmieku | filologia hiszpańska lub włoska | Kilka pytań | Trudny wybor | Przenoszenie sie z zaocznych na dzienne i odwrotnie | seks publicznie | dj kris tracklist | laptop poleasingowy | stacja robocza | seks w miejscach | seks auto | skrócenie kadencji | Czarny penis | sex zamosc | kluby | retro porno | god game | cycki milf | focus only | strony podobne roksy odloty w niemczech | psychiatra | kokainka | gościnna w kroku | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0