FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3475 razy ¬
 
ROZRYWKA | Miłość
KoFFane KróFFki 
[powiadom znajomego]    
Autor "KoFFane KróFFki"   
 
VidaL
 Wysłana - 22 styczeń 2008 21:01      [zgłoszenie naruszenia]

Jak będę mieć kiedyś czas, to powpisuję Ci nicki użytkowników, którzy napisali, że rady z inso im pomogły i wyszły na lepsze

Ekspert -
 
Przemo17
 Wysłana - 22 styczeń 2008 21:04      [zgłoszenie naruszenia]

ktoś kto wyrwał laske na ów rady miałby się tym szczycić na forum? poje.bane mnie się to już wydaje :P z dupy, bym orzekł.
myśle, że ludzie znajdą tutaj wiele dobrych treści, które naprawdę pouczają, lub po prostu przypominają. to czy z nich skorzystasz i w ilu procentach zależy już od Ciebie. każdy podejmuje decyzje sam i za nią odpowiada. to w jakim stopniu to forum pomogło ludziom nawet trudno określić, pewnie każdemu po trosze przynajmniej (troche śmiechu, ukojenia, pocieszenia, rady, solidarności). nikt mi nie powie, że nic co tu przeczytał mu się nie spodobało. a rady to jakieś tam schematy, które ludzie Ci podsuwają, żeby jak będzie miłosne boom to żebyś nie spier.dolił się na dupsko z wysokiego piętra, które potem bolało Cię będzie długo. niejako podkładamy Ci poduszki pod dupe.
a co chcesz jakiejś porady bo Ci z dupą nie wychodzi?



przykład Dwyanewade, bardzo klasyczny bym rzekł. dostał rade, żeby olać, akurat podziałało. a w drugą stronę.. gryby nie podziałało i laska by sie nie odezwała to też dobrze, bo by ją olał. większosć przypadków jest na tyle krytyczna, że po prostu koleś jest tak u***.any w niej i zje.bał kwestie, że nie da sie odratować sytuacja i to laska wygrywa..
oj kurva co ja Ci będę tłumaczył ;P ;*

Zmieniony przez - Przemo17 w dniu 2008-01-22 21:10:52

 
paker83
 Wysłana - 22 styczeń 2008 21:11      [zgłoszenie naruszenia]

przyznaje, że bardzo pobieżnie śledzę co się tutaj dzieje. stąd między innymi ten post, fajnie byłoby zebrać wszystko w jednym miejscu i móc ocenić "skuteczność" internetowego kącika porad miłosnych. kiedyś było bravo (moje pokolenie , teraz net, a co będzie za 5 lat ?

przemo moją opinię na temat tych porad znajdziesz w temacie o umówionych spotkaniach. może już stary sie robię ale dla mnie to takie jakieś sztuczne... jak będziesz w kinie z dziewczyną to też będziesz pisał posta z pytaniem czy objąć ją czule?

Zmieniony przez - paker83 w dniu 2008-01-22 21:15:09

 
Kisiol-Ent
 Wysłana - 22 styczeń 2008 21:39      [zgłoszenie naruszenia]

Dodaj ankiete jak porady insonautów wplynely na nasze zycie :P

Specjalista -
 
Przemo17
 Wysłana - 22 styczeń 2008 21:43      [zgłoszenie naruszenia]

ale co jest sztuczne? i z tym kinem to chyba nie do mnie :P
co do mamony to kwestia sporna ważna jest czy nie po 20 roku zycia... jedni powiedzą, że tak, inni że nie. ja też powiedziałbym, że mamona ważna szczególnie dla samego nawet szanujacego się faceta, co się z tym wiąże swoboda finansowa więc i większa pewność siebie. no ja to teraz jestem biedny jak mysz kościelna, ale poznałem kobiete w wieku 25 lat, świetnie się dogadujemy i mamy się ku sobie. chcę wyjechać za kasą za granice i przerwać studia(dziekanka), bo samego mnie wkurvia ta biedota, i jej mógłbym zaoferować więcej.. a człowiek chce się rozwijać, lecz pierd.olony pieniądz ogranicza.. ale to też życie samo. nie zapytam Cię czy laska się wypnie na mnie czy nie bom biedny.. bo może być po prostu różnie, ja chcę zrobic tak żeby nie musiała na tą kwestię zwracać większej uwagi. tylko ten wyjazd za granice na ok pół roku to niezbyt ciekawa rzecz :/

moja sytuacja to jest dopiero krytyczna. może mi coś poradzicie? a raczej co o tym sądzicie? (w sumie to nie żartuję, hr)

Zmieniony przez - Przemo17 w dniu 2008-01-22 21:45:01

 
GoldenEyes
 Wysłana - 22 styczeń 2008 21:46      [zgłoszenie naruszenia]

bo prawda jest taka,że wiekszosci autorzy się wyżalają,wypłakują,my(osoby odpowiadająca autorowi) robimy za psychoanalityków i pocieszycieli w jednym
a autorzy(w wiekszosci) na końcu i tak robią po swojemu albo nawet dokładnie rad nie doczytają,bo co=oni wiedzą lepiej
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
bf_stan
 Wysłana - 22 styczeń 2008 22:19      [zgłoszenie naruszenia]

jak będziesz w kinie z dziewczyną to też będziesz pisał posta z pytaniem czy objąć ją czule?

ale to juz nie nasz problem tylko takiej osoby dlatego jakby ktos napisal posta z zaqpytaniem czy objac ja czule w kinie to przewaznie ludzie mu nie odpowiadaja "tak" lub "nie" tylko ze ci.pka z niego

to, ze komus nie pomogly porady, to wylacznie jego wina.
Oczywiscie mozna sie nie zgadzac z wszystkimi radami ktore ludzie pisza, ale postow w stylu "pisaliscie a ja zrobilem inaczej i ja mialem racje" ...raczej nigdzie nie bylo.
podobnie jak reklamacji

a odpowiadajac scisle na Twoje pytanie... przez pol roku jak ten dzial istnieje, to tak na oko moze z 10-15 osob by sie znalazlo, moze malo ale zawsze cos

Zmieniony przez - bf_stan w dniu 2008-01-22 22:19:32
_______________________________
 
⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
 ⇔⇔Z⇔⇔Ł⇔⇔O⇔⇔
⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

Ekspert -
 
kemesO
Analityk
 Wysłana - 22 styczeń 2008 22:19      [zgłoszenie naruszenia]

Tutaj występują 2 scenariusz
1* - Cześć, laska mówi mi, że jestem dobrym przyjacielem, a ja jom love bardzo bardzo, co mam robić
- Odpuść, znajdź inną, skoro tej się nie podobasz.
<<< jeszcze ze 20 takich porad >>>
- Ok Ok, rozumiem, zrobię tak na pewno, dzięki!
<<< mija jakiś czas >>>
- Panowie jest problem, wczoraj napisała mi na gadu, że nie wie, czy mnie kocha:( Pomóżcie!
- Zrobiłeś tak jak Ci radziliśmy?
- No nie...

2* Autor dostaje poradę, która poskutkuje, jest happy i wracać, pochwalić się podziękować - to ma w pewnym miejscu pomiędzy pośladami

_______________________________
 
zielony

Ekspert -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 22 styczeń 2008 23:07     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
Specjalista -
 
Lunar
 Wysłana - 23 styczeń 2008 11:30      [zgłoszenie naruszenia]

ja sobie wiele rad wziąłem do serca myśle, że kilkuletnia przemiana cośtam zmieniła, och ach, inso wznieśmy pomnik

wyrwany zostałem z bezpiecznego świata nastolatków i teraz mam nerwice

generalnie mądry człowiek sporo stąd może wyczytać, tak myśle

A nowym gościom, którzy się żalą, to chyba rzadko można było pomóc, bo kiedy widzi się jakieś symptomy problemu w sprawach z babami - to zazwyczaj jest już za późno. Pozostaje jedynie nauka na przyszłość.

I jak Kemes - komu się powiodło to tylko kwestia czy mu się chce, może podziękować. My tutaj jesteśmy od pomagania he?

Zmieniony przez - Lunar w dniu 2008-01-23 11:32:58
_______________________________
 
"Pieprzyć to ja się chcę z tysiącem kobiet, ale kochać tylko z tobą."
[www.alterkino.org] - kino ludzi myślących

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 5 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

KoFFane KróFFki

Strony: 1 2 3 4 5