FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 238649 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
Kobiety lubia koksów ! 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Opcja Wyniki Głosuj
Lubię ! 
Nie Przepadam ! 
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
Autor "Kobiety lubia koksów !"   
 
Vivi19
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:21    | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Sprawa jest taka kumpel byl ostatnio w pabie z laska tanczyli takie tam sprawy i on poszedl do stolika. Ona spotkala kolezanke i staly gadaly, nic nieczgo sobie patrzy a ona wychodzi z jakims napakowanym typem i nie wraca a na drugi dzien dzwoni i ze zrywa z nim. Chlopak normalnie zalamany !!!
Druga sytuacja taka sytuacja to kumpel byl z dziewczyna 2,5 roku i zarobil pieniadze, zabral dziewczyne do gracji na wycieczke wyrypal kupe kasy na to a ona 1 dnia spotkala typa z polski tam koks jak niewiem i zostala z nim parodia.
I powecie mi ze dziewczyny nie lubia miesniakow na koksie to wysmieje !
Sorka za bledy Analfabeta maly ze mnie
______________________________
 


 
Bajdzo
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:28      [zgłoszenie naruszenia]

to ja nie wiem skąd te laski się biorą. Zaznaczona opcja nr. 2 i nie dlatego ze nie lubie zadbanych facetów tylko dlatego ze 1. "koks" ma samo w sobie zabarwienie negatywne, wiec nie lubie "koksów" 2. nie wyobrażam sobie lecieć za jakimś chłopakiem tylko dlatego że ma idealna rzeźbę ;/

Jak po raz kolejny słyszę o takich laskach to czasami wstydze się za płec piekną ;-P a kto napisze o uczciwych kochających i opiekuńczych istotach jekimi w większosci są kobiety??

 
bambochaaa
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:30      [zgłoszenie naruszenia]

Nie przepadam.
Nie podobaja mi sie miesniaki

PS: Tacy panowie kojarza mi sie ze s****ielami - w odniesieniu do traktowania lasek


_______________________________
 
"Mężczyźni są dla kobiet wesołym miasteczkiem z ubezpieczeniem na życie"

Specjalista -
 
Dahaka
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:30      [zgłoszenie naruszenia]

Jaki z tego morał? Jutro idziesz na siłke

 
Vivi19
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:31      [zgłoszenie naruszenia]

Ja jedynie opisuje polskie realia, znam wiele takich przypadkow dlatego opisalem 2 ostatnie.
_______________________________
 


 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:32      [zgłoszenie naruszenia]

Bleeee taki mam odruch jak widzę koksa w obcisłej białej koszulce
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
Vivi19
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:33      [zgłoszenie naruszenia]

Dahaka ziomus z 1 przypadku mysli o koksach bo gadalem z nim nic teraz sie nie liczy dla niego tylko przyslowiowe rozje.. sie jak swi..
_______________________________
 


 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:34      [zgłoszenie naruszenia]

trzeba bylo jeszcze dac opcje "sprawdzam wyniki"
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
grappler
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:35      [zgłoszenie naruszenia]

kazda mowi ze bbleeeeeeeeeeeeeeeee a jakos tlumami ciagna na CHIPINDEALSOW czy innych koxiarzy zeby pomacac popiszczec ponapalac sie - takie gadki bez sensu z waszej strony panie - to tak jakby facet powiedzial ze nie lubi wysokich blondynek z pieknym modelowym biustem ..........
_______________________________
 
...I STAND ALONE...I'M NOT AFRAID ... ({ Join to Fight Division })

....open your eyes-open your mind-be proud like a GOD.....

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:36      [zgłoszenie naruszenia]

Vivi19-zawsze będą miłośniczki koksów bo im to imponuje. Nic na to się nie poradzi
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
KDF
 Wysłana - 20 sierpień 2006 20:37      [zgłoszenie naruszenia]

Ja mam zawswze polewke z klegami jak na miescie ida jakies fajne laseczki i podjezdza fura, po czym z mokrymi gaciami wsiadaja do czarnego BMW hehe porazka.

Kazdy z nas zna kilka chistoryjek o takich laseczkach. Sorki dziewczyny ale nie raz slyszalem jak dziewczyna mowila ze nie moze patrzec na sterydow a widac jak sie slini na ich widok. heh

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 300 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

Kobiety lubia koksów !

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
 
Warto przeczytać: | | Skok w bok | po amfetaminie | ścieżka kariery | wymarzona ścieżka | grupy przestępcze | gangi | Sławomir mindak | gang mutantów | polska mafia | dziadek sex | wagner agnieszka | film trwa z 40 min | film trwa z 40 min conajmniej | list po niemiecku do kolegi o zmianie miejsca zamieszkania | macocha | motyw kobiety w literaturze i sztuce | harrington | dda | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0