FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 30188 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Uzależnienia i Używki
Koks- twardy narkotyk czy lajtowa uzywka?? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Koks- twardy narkotyk czy lajtowa uzywka??"   
 
TazManiaK
 Wysłana - 18 luty 2008 12:26        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam podziele z wami moimi odczuciami po 1 razie zarzycia koksu i chcialbym zeby ktos kto posiada (i nie posiada) doswiadczenia) w temacie mogl sie wypowiedziec, nie chce of course nikogo namawiac do zazywania ale zdziwila mnie jedna rzecz jaka jest oczywiscie faza- koks był napewno dobry bo brany w towarzystwie ludzi ktorzy maja nieczęsty ale regularny kontakt kiedy wszystko sie zaczelo troche sie zdziwilem moze to z powodu ze zdazaly sie sytuacje kiedy przesadzalo sie z Xtc, twarz zamrozona, poczucie wielkigo pokladu wiedzy w glowie i sily w miesniach pelna trzewosc przy niezlym pokladzie energi, ochota na sex i brak ochoty zajarac mj (a to jest juz naprawde szczyt !!! ) dopiero po fazie zaczelem odczuwac brak poczucia sie wielkim, wtedy oczywiscie again do momentu wyczerpania zapasow. Kiedy worek byl pusty wcale mi to nie popsulo zabawy wtedy pzyszla kolej na mj i piwko . Nie bede wdawał sie w szczegóły tej akcji zeby temat nie polecial... moje pytanie jest takie jak wy traktujecie koks bo moim zdaniem (ktore jest oparte na jednorazowym doswiadczeniu) koks to bardzo droga zabawa ktora trwa krotko i ciezko bylo by sie w nia mocno wpakowac, pisze te post dlatego ze kazdy wie jakie sa tragiczny skutki uzaleznienia i ono samo w sobie jest silne jednak ja nie poczulem zadnego pociagu do tego jedynie przemyslalem ze mozna zastapic tym etx zeby unikac zjazdow depresji i wyrazu twarzy na ktory nie mozna spojrzec w lustro. podsumowujac koks z jednej strony zaczelem rozumiec na czym polega "młody bog" z drugiej niedalo mi to pelnej satysfakcji..... Mi sie wyadaje z punktu widzenia pierwszego razu ze koks to przereklamowana uzywka na ktora predko nie wydam kasy...

Zmieniony przez - TazManiaK w dniu 2008-02-18 12:33:19

Zmieniony przez - TazManiaK w dniu 2008-02-18 12:37:41
______________________________
 
>>> Czas na zmiany mj mam nadzieje ze tylko mi sie bedziesz snic i dzieki za 5 wspanialych lat :) <<

 
_zwierzu_
 Wysłana - 18 luty 2008 12:44      [zgłoszenie naruszenia]

Rarytas dla najbogatszych. dla chlopaka z dyskoteki fukanie go nie ma sensu.
_______________________________
 
:-> :-D

 
lupo111
 Wysłana - 18 luty 2008 13:23      [zgłoszenie naruszenia]

koks jest twardym narkotykiem-to nie lajtowa uzywka i bardzo szybko mozna sie od tego uzaleznic,mimo ze jest drogi.A wyjscie z tego jest bardzo ciezkie.Po kokainie jestem pewna siebie,jestem w euforii,z seksem u mnie do kitu(jak po innych dragach ktore zazywalam).Na poczatku kiedy zaczynalam brac koks bylam bardzo gadatliwa-pozniej mi to przeszlo.u ,mnie jest tak,ze po amfie mnie nosi-musze gdzies wyjsc,a po koksie nie mam ochoty wychodzic nigdzie-wole zostac w domu.Powiem ci ze faza u mnie nigdy nie jest jednakowa(kontakt z koksem mam jakies 10 lat).Po dluzszym-regularnym zazywaniu tego narkotyku,moga wystapic paranoje.Znam ludzi ktorzy zazywaja to bardzo dlugo i bardzo dziwne rzeczy robia.Kiedys wciagalam koks jak nie moglam po bialym zasnac.Palilam tez free base,i powiem ci ze to dopiero uzaleznia.Doslownie mam smak w ustach caly czas zeby zapalic.Wiec nie radze tego nikomu probowac.Free base mozna przyzadzic z kokainy w proszku-ale nie podam receptury bo to nie forum kulinarne.A i jeszcze jedno-radze uwazac z koksem,bo bardzo czesto jest miksowany z helena.Nie musze juz tlumaczyc dla czego.Objawy to wymioty oczywiscie.Fakt-po koksie niema zjazdow,mieszany z alkoholem nie robi ******lnika w glowie jak alkohol+biale.Ale jak sie skonczy dzialanie to albo nos,albo lulu-natychmiast.Tez zalezy od osoby jakie jest dzialanie.

 
_zwierzu_
 Wysłana - 18 luty 2008 13:37      [zgłoszenie naruszenia]

jak sie konczy dzialanie to raczej faja a nie nos
_______________________________
 
:-> :-D

 
lupo111
 Wysłana - 18 luty 2008 13:46      [zgłoszenie naruszenia]

ale ktora faja?

 
_zwierzu_
 Wysłana - 18 luty 2008 13:50      [zgłoszenie naruszenia]

ta z dymem hehe
_______________________________
 
:-> :-D

 
lupo111
 Wysłana - 18 luty 2008 13:53      [zgłoszenie naruszenia]

kazda jest z dymem.javascript: test('');
javascript: test('');

 
_zwierzu_
 Wysłana - 18 luty 2008 13:54      [zgłoszenie naruszenia]

myslalem ze chodzi Ci o pracie

no bo o jaka inna faje moze mi chodzic?
_______________________________
 
:-> :-D

 
lupo111
 Wysłana - 18 luty 2008 13:58      [zgłoszenie naruszenia]

Nie no faja jest nie potrzebna bo lulanko jak ta lala.

 
_zwierzu_
 Wysłana - 18 luty 2008 14:00      [zgłoszenie naruszenia]

niemniej jednak jest mila. ogolnie po kazdym balecie faja jest dobra :]
_______________________________
 
:-> :-D

 
lupo111
 Wysłana - 18 luty 2008 14:13      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tam faji nie lubie-zamula mnie-wole pifko wypic

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Koks- twardy narkotyk czy lajtowa uzywka??

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: kuzwa chce mi sie cpac:-( | Przepis na winko | Absynt | Prozac | link do forum hyperreal | kropelki bitadrina | xanax 1mg SR? | Nasionka | Alkohol przez internet?? | Co to "korka" ? - narkotyk | Grzybki Halucynki - help ??? | kwachu podpisal ustawe %-) | Picie = ciekawe zycie %-) | dobry artykuł | Zapach alko | Schizy po paleniu ? | włosy łonowe | sprzedam maturę | Grejpfrut | długa rozłąka | otodom | polki w hustlerze | rodzaje ludzi | człowiek w skórze | gruby człowiek ukraina | człowiek ukraina | łukaszek | pasta | taki masaż | lampa solux | teksty przed śmiercią | dwa baty | baty | jajkami | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0