FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1678 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | ADMINISTRACJA
Koles psuje tematy ... 
Temat zamknięty [powiadom znajomego]    
Autor "Koles psuje tematy ..."   
 
Zdravko
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:12        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Nie chce byc kapusiem ale gosciu o nicku ostry_19 psuje tematy, np. ten [http://www.insomnia.pl/temat155517/strona6699/#eot] (HP/ Fair Play)
zakumał o co chodzi i sie teraz bawi

______________________________
 
Visca El Barca !!!
..::GofrozyebyFromDaHajdpark::..

"To słowa, nie bomby, cechują rozsądnych [...]"

 
Quart
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:23      [zgłoszenie naruszenia]

no własnie
ban;]
_______________________________
 
###[http://www.pajacyk.pl/]###

 
zaborek
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:24      [zgłoszenie naruszenia]

tak jest banana
_______________________________
 
"Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów" - Pablo Picasso
"Dobry Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

 
ZIOMA5
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:24      [zgłoszenie naruszenia]

no wlasnie w tym temacie sie wypowiedziec chcialem ale cos tak lewo ta stronka dzialala... a to kurde jakis cwaniak zyebal... myslalem ze to u mnie cos nietak...
_______________________________
 
HH slucham tylko od czasu do czasu... ten nick to nie od tego jest... :-P pozdroo :-D

 
BladeXXX
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:42      [zgłoszenie naruszenia]

juz jest ban trzeba szybko Mateo zawołać, a na razie to dawajcietutaj linki do debili którzy to robią

o faq, maderfaker pepo mnie wyprzedził z banem ;-(

Zmieniony przez - BladeXXX w dniu 2004-08-30 22:43:28
_______________________________
 
jak wygląda rozmowa z mateo:
[mnichu.ovh.org/archiwa/1/komix.htm]

 
[)@IVI!@/V
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:44      [zgłoszenie naruszenia]

kurde ja tu chcialem zglosic na forum usterke, a teraz gupki to wykorzystuja i psuja tematy tym sposobem
_______________________________
 


[http://www.biby.er.pl] - Damian - moje biby - fotki
[superdowcipy.xx.pl]

 
aguś_1
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:45      [zgłoszenie naruszenia]

lepiej takie rzeczy zgłaszać na priv do modów

 
zaborek
 Wysłana - 30 sierpień 2004 22:48      [zgłoszenie naruszenia]

ta, a skad wiedziec ktory jest dostepny?? tu liczy sie szybkosc reagowania
_______________________________
 
"Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów" - Pablo Picasso
"Dobry Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein

 
enwu
 Wysłana - 31 sierpień 2004 09:10      [zgłoszenie naruszenia]

thx .. :) ..
Za porzadek w moim topic -u :) ..

Zmieniony przez - enwu w dniu 2004-08-31 10:30:28
_______________________________
 
Tylko idioci i geniusze maja prawo do rozumienia dowcipow ...


 
bunchet
 Wysłana - 31 sierpień 2004 15:40      [zgłoszenie naruszenia]

to zaczyna sie robic powazny problem ...

 
Majma
 Wysłana - 31 sierpień 2004 17:54      [zgłoszenie naruszenia]

poważny, mam nadzieję że to się będzie dało jakoś załatać...

_______________________________
 
POZDRAWIAM

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia Temat zamknięty

Koles psuje tematy ...

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Zmiana nicka | kasacja | urodziny...??? | czy moglby ktos skasowac:>;-) | Muliiiiiiiii | Wam też od paru dni insomnia wolno chodzi? | NATASZ ban | Co to za chora kompresja? | Dlaczego moderatorzy są tacy zasadniczy? | Linki w powiadomkach się ***ią... @@-) | prosba o skasowanie tematu | zdjecia | Moderator w dziale MiU | Działają Wam powiadomki? | PYTANIE ?? | wolnoooooo sie ladujeeee | say i love you | ewcia | poradnia zdrowia psychicznego | czarne rytymt do kosza | 10000 auto | auto do 10000 | jakie auto do 10000 | auto za 10 tyś | auto do 10 tyś | luhan | policja gdynia | wzor listu motywacyjnego na roznoszenie ulotek | PUA | httpwwwyoutubecomwatchv=4n1e74zz044 | tetris | jak napisać ugodę | miss mokrega podkoszulka | mokrego podkoszulka | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2019 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0