Kia Cee'd 1.6 115 KM, CRDI w kombi. Common Rail, brak dwumasy, rozrząd na łańcuchu. Może być problem z częściami (pozostaje ASO), ale podstawowe są dostępne od ręki. Sam mam Kia Sportage, i złego słowa powiedzieć nie mogę.
Co do Ceed'a to, może być ciężko o dobry egzemplarz w tej cenie. Aha i trzeba unikać czerwonego koloru (początkowo się łuszczył lakier) chyba, że naprawiony w ramach gwarancji lub młodszy rocznik.
i jeszcze jedno, brak DPF - przynajmniej w polskich egzemplarzach.
Zmieniony przez - Msq12 w dniu 2015-08-27 08:50:52
wczoraj jechałem taxi Vectra C 1.9 cdti 150 KM, 2006 r. po lifcie, facet dał ok 15k zł, całkiem fajnie się tym jechało, dużo miejsca w środku, na awaryjność nie narzekał. Też jakiś pomysł, bo w porównaniu do Astry H inna bajka jeśli idzie o komfort. Zerknąłem na allegro i faktycznie drogo nie chodzą.
Cee'd bez dwumasu to tylko przed liftem, ale w tym budżecie może być problem nawet z takim modelem, czyli ok 2007 r. Trzymają nieźle cenę. Co do części, Ceed jest popularny, więc nie powinno być takiego problemu, jak jest np u mnie w Magentisie
W ceed'zie jest namieszane z tym dwumasem,czytałem już opinie użytkowników,którzy wymieniali sprzęgło w 1.6 po lifcie i tam też dwumasa nie ma,kto inny pisał,że w ASO twierdzą,że jest.Tak czy owak za tą kasę polift nie wchodzi w grę,a i przedliftowy pewnie po jakiejś flocie.
na 100% wersje 2.0 miały dwumas
Vectra C bardzo fajne autko,też ostatnio jechałem wersją 150KM i nie czuć,żeby brakowało mocy.W środku sporo miejsca,wygodnie.Tylko właśnie te 1.9 16v jest pewnie najbardziej poszukiwaną wersją.Jak oglądałem,to ciężko w tych pieniądzach o ładną Astrę z tym silnikiem,a co tam dopiero Vectra.
Cee'd 2.0 CRDI ma dwumas, 1.6 CRDI przed FL na 100% nie miał, po FL, z tego co wiem też nie, ale jak jest naprawdę to nie wiem, nie zagłębiałem się w temat.
W Sportage 1,7 CRDI 115 koni nie ma, a mocniejszy 136km już ma dwumasę. 2.0 już na 100% mają.