FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1558 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Targowisko
Komu dokuczają żylaki, popękane naczynka, pajęczynki i cellulit?  
Przyklejony 
[powiadom znajomego]    
Autor "Komu dokuczają żylaki, popękane naczynka, pajęczynki i cellulit? Przyklejony"   

loreva
 Wysłana - 23 marzec 2009 19:06        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam Panie i Panowie,
Jeśli moderatorzy postanowią skasować ten post (proszę nie!, to proszę o info na e-mail. Na początku marca otworzyłem swój mikrosklep internetowy, a jako, że jestem studentem ciężko z początku o porządny, ogólnopolski budżet reklamowy :)

Interesuję się medycyną alternatywną. Jest to rodzinne zainteresowanie i na start chciałbym wszystkim Wam dotkniętym problemami żylaków, popękanych naczynek, pajęczynek, cellulitu i zmęczonych nóg (przede wszystkim panie wykonujące "stojące" zawody, jak ekspedientki, czy fryzjerki) podsunąć krem z wyciągiem ze śliny pijawki. Tubka wystarcza na miesięczną kurację, a jednorazowy zabieg hirudoterapii (leczenie pijawkami) kosztuje 50zł (minimum). Zapytajcie mamy, babcie ze zmęczonymi nogami, lub innymi, braci kulturystów z popękanymi naczynkami, czy samych siebie z cellulitem czy nie potrzebujecie lekarstwa, które jest skuteczniejsze od leków (nie wciskam kitu! Ku mojemu miłemu zaskoczeniu zadzwoniła do mnie Pani z podziękowaniem, że krem pomógł jej mamie (z ciężkim zakrzepowym zapaleniem żył), którą wcześniej faszerowano lekami) i siłą rzeczy znacznie tańsze.

Krem pomaga, zawiera gros składników roślinnych, których dodaje się do najlepszych zachodnich kosmetyków.

Dzięki za pomoc w starcie i zapraszam wszystkich i waszych znajomych. Naprawdę warto spróbować a i babcia, czy mama ucieszą się z pożytecznego prezentu :)