FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 5795 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Nauki Humanistyczne
Koncepcja artysty w epokach romantyzmu i mlodej polski 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Koncepcja artysty w epokach romantyzmu i mlodej polski"   
 
Mastif
 Wysłana - 20 luty 2007 15:35        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

zabralem sie za realizacje tematu ale niestety mam tez sporo innych zajec zwiazanych z matura wiec zglaszam sie tu aby uzyskac pomoc w opracowaniu tego tematu. chodzi mi glownie o rozne wskazowki co powinna zawierac ta praca oraz ewentualne pomysly co do jej przedstawienia.
oto temat:
"Analizujac wybrane utwory zaprezentuj koncepcje artysty, jaka wykreowaly dwa okresy literackie- romantyzm i mloda polska"
z gory dziekuje za wszelka pomoc

 
DISKOPOLO
 Wysłana - 22 luty 2007 11:46      [zgłoszenie naruszenia]

skoro sie juz zabrales, to ktore utwory wybrales?

romantyzm, to Konrad z Dziadow, poeta wieszcz narodu, metafora poetyckiego lotu (pisania poezji), improwizator natchniony Bogiem
[http://www.sciaga.pl/katalog/6-romantyzm/t10_1]

Mloda Polska - poeta dekadent, zmeczony i zniechecony swiatem (filozofia Shopenhauera), fascynacja narkotykami i alkoholem, stan nirwany
[http://www.sciaga.pl/katalog/8-mloda_polska/t10_8]

to w takim duzym skrocie
Napisz cos wiecej.

Zmieniony przez - DISKOPOLO w dniu 2007-02-22 11:51:57
_______________________________
 
tera mie to wali bo jestem na fali

Znawca -
 
Mastif
 Wysłana - 23 luty 2007 08:06      [zgłoszenie naruszenia]

to mam zamiar wziac jeszcze Nie-boska komedie, kordian moze wesele do tego pare obrazow ale jeszcze nie ustalilem ktore wybiore. napomkne tez cos o dramacie bo sadze ze to tez wazna czesct tych epok. z krotszych utworow to zastanawiam sie nad Ewiva l'arte oraz Confiteor oraz oczywiscie krotka charakterystyka epok z naciskiem na filozofie ktore je "reprezentowaly".
Problem w tym ze nie wiem w jakiej kolejnosci co przedstawiac, nie mam planu wypowiedzi i chcialbym zeby mi ktos w tym pomogl

 
Chipsik
 Wysłana - 29 marzec 2007 20:10       [zgłoszenie naruszenia]

Mam ogromną prośbę...

kto może mi napisać co to jest dramat metafizyczny...potrzebowałabym dłuższą notatkę...(wymagająca polonistka..;/)
_______________________________
 
GrUnT tO BuNt xD

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Koncepcja artysty w epokach romantyzmu i mlodej polski

Warto przeczytać: Ekonomia co z nią? | Teatr | Motyw ptaka i różnorodność jego funkcjonowania w literaturze:) | Proszę o pomoc napisanie rozprawki "Mały Książę" | Czy moglibyście sprawdzić??? | chłopi - streszczenie | matura | proszę o pomoc | Praca o romantycznej miłości | Człowiek wobec losu | Praca z Konrada Walenroda | Cechy Sapiehy i Lubomirskiego na podstawie "Potopu" | [WOK] kultura popularna i jej różnorodność | Szukam materiałów o historii administracji stanów zjednoczonych | Dumitru Solomon - Diogenes pies | [Pol] Nadzieje, złudzenia i rozczarowania Polaków... | Ballada o cyckach | koleżanka w bikini | pozycje seksualne | amatorki nago | wnętrz | dopalacze wrocław | tu 154 | szkliwiak operacja | 14 latka | retro | shield | podeójne | s animal opowiadania eks aon | s animal opowiadania eks aon | pogrubić penisa | s animal opowiadania eks aon | houston mamy problem kleo | houston kleo | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0