FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 37719 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Kręce ale nie odpala 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Kręce ale nie odpala"   
 
marcin-ek
 Wysłana - 20 maj 2008 21:28       
 
Przeniesiona przez DUDA_ z działu 'Garaż'. | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Siema , mam taki problem . Wracam sobie w niedziele samochodem [ padał deszcze ] , jechałem wolniutko koło 70 km/h .Z odpaleniem samochodu nie było problemu .
Wjechałem do garażu i wróciłem pojutrze . Odpalam samochód , słysze ze kreci i kręci ale nie odpala . Wcisnełem więc troche gazu , ale nie dało to żadnego efektu , tak jakbym hamulec wciskał , nic nie słychać było . Nie szło odpalić anu na benzynie ani na LPG . Wcześniej nie miałem problemów z odpaleniem a juz napewno nie na benzynie , na LPG nie raz ze 2-3 razy zgasł , ale to jeszcze jak nie wiedziałem ze mam przycisk w samochodzie do zmiany z LPG na Benzyne[ ]
No i nie wiem , prawdopodobnie nie bede juz tego ruszał bo jade prawdopodobnie na 2 miechy do pracy , ale bede nie spokojny jak nie bede wiedział co jest tego przyczyna .
Macie jakieś sugestie ? co mi mogło paść ? co to spowodowało ?

Z góry dzieki .
Samochód to VW Golf III z LPG II generacja ,1.8 . To po krótce tak .

 
Tomk06
 Wysłana - 20 maj 2008 21:53      [zgłoszenie naruszenia]

zobacz jak z iskra, moze musisz wyczyscic kopulke. Golf przed czy po lifcie ?

 
marcin-ek
 Wysłana - 20 maj 2008 22:01      [zgłoszenie naruszenia]

właśnie zielony jestem . Lift czyli tuning ? Jak dotąd nic w silniku nie było robione , kupiony w listopadzie i jak dotąd przez te 4k km chodził OK . Kolejna osoba odsyła mnie do iskry , postaram się to jakoś sprawdzić, chociaż nie wiem jescze jak . W każdym razie po przyjeździe biore się za remont silnika .

 
pitbull91
 Wysłana - 21 maj 2008 06:10      [zgłoszenie naruszenia]

po przyjeździe biore się za remont silnika

_______________________________
 



Znawca -
 
marcin-ek
 Wysłana - 21 maj 2008 10:13      [zgłoszenie naruszenia]

?? filtry , rozrząd , olej ,świece , kable itp., powinienem to zrobic odrazu po przyjeździe no ale nie zrobiłem

 
pitrek20
 Wysłana - 21 maj 2008 13:20      [zgłoszenie naruszenia]

to do***ałes teraz z tym co uwazasz za remont panie

remont silnika polega troche na czyms innym
_______________________________
 
Ruskoniemieckie skurwesyństwo żydoskie u władzy. By żyło się kurwa lepiej!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Tomk06
 Wysłana - 21 maj 2008 13:56      [zgłoszenie naruszenia]

nie bardzo oplaca sie remontowac ten silnik. Jezeli nie chcesz zmieniac auta to wrzuc lepiej inny silnik ( np. 2.8 vr6 ) ew. podpicuj auto i pusc je na allegro. A co do remontu to bardziej oplaca sie kupic nastepny silnik i znowu skatowac az do wymiany na nastepny...

Zmieniony przez - Tomk06 w dniu 2008-05-21 13:58:52

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 21 maj 2008 16:30      [zgłoszenie naruszenia]

wilgoc sie dostala pewnie pod te kopulke od kabli do swiec, sam tak mialem w favoritce, tylko nie probuj go brac na popych albo na hol zeby odpalic, bo ci tlumik roz******li , wiem z autopsji

Zmieniony przez - Klejcun w dniu 2008-05-21 16:30:49
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

 
marcin-ek
 Wysłana - 21 maj 2008 19:07      [zgłoszenie naruszenia]

tak kurva nowy silnik bo mi nie chce zapalić , zajevbista rada , to moze odrazu nowy samochód ? najlepiej z salonu?

 
Tomk06
 Wysłana - 21 maj 2008 22:30      [zgłoszenie naruszenia]

mialem na mysli bezsens remontu tego silnika ( kapitalnego remontu) 4 nowe tuleje bedzie kosztowac mniej wiecej tyle samo co kompletny silnik.

I nie nowy a drugi

Zmieniony przez - Tomk06 w dniu 2008-05-21 22:31:02

 
Neo3
 Wysłana - 21 maj 2008 22:55      [zgłoszenie naruszenia]

ja ******le jakie rady
normalnie rodem z forum golfa
_______________________________
 
MotorSport Technology.

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Kręce ale nie odpala

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: ZGUBIŁEM PRAWKO !!!! kvtfa | zdawać prawko teraz czy później? jak lepiej? | Peugeot 407 - opinie | sprzedac samochód z niemiec czy moge?? | koszty rejestracji i ubezpieczenia | cinquecento 0.9 - pasek czy łańcuch ?? | włoszczyzna | Pytanie o opony. Z forda do poloneza? | Hałas w wnętrzu Primery P11, '01. | MAŁA KOLIZJA | problem z poduszkami | Kaskaderzy za PRL-u | wibracje | Wzrost a motor | kłopoty z bmw e36 | e60 530d 218KM potrzebna opinia | te tris | zdjęcia kobiet pod prysznicem | urban | Celebrity oops | linsday lohan | na sex foto | beach party | sub | bogato | ginekomastia | serce z uśmiechem | kino domowe wieza | basia | biceps | ile mam w biceps | Shannen Doherty | vauxhall | mb1100 katalog | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0