FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3661 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Kredyt studencki-co,gdzie,ile,jaki % 
[powiadom znajomego]    
Autor "Kredyt studencki-co,gdzie,ile,jaki %"   

speedboy
 Wysłana - 13 styczeń 2006 15:20        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

witam!
Jestem studentem I roku Zarządzania i Marketingu.
Prowadzę własną firmę od września 2005 roku , niedługo stuknie mi 21 lat.
Gdzie mogę się zorientować co do uzyskania kredytu studenckiego.
Jakie są to wogóle kwoty,na ile max. mozna rozłożyć spłatę kredytu no i jakie oprocentowanie.
Bardzo potrzebuje kapitału na rozwój firmy , nie chodzi o dużą gotówkę-zadowololiło by mnie 10-15 tys. zł
Jeżeli ktoś zna się na temacie to prosze o odpowiedź.
POZDRAWIAM!

Riddic
 Wysłana - 13 styczeń 2006 17:12      [zgłoszenie naruszenia]

o kredyt studencki mozna starac sie raz w roku (sieprien wrzesien, cos kolo ytego). o przyznaniu kredytu decyduja dochody na glowe w rodzinie (musza byc ponizej jakiejs kwoty ktora co roku jest ustalana). W kredycie studenckim kase dostajesz co miesiac po 600 zł przez okres na jaki go zaciagnąles (od 1roku do max 5 lat). kredyst zaczynasz splacac 2 lata po ukonczeniu studiow. z tego co sie orientuje jezeli masz wlasna dzialalnosc nie mozesz ubiegac sie o ten kredyt ale to nie jest pewne, sam bylem sie dowiadywac o ten kredyt i wlasnie powiedzieli mi ze z dzialalnoscia swoja to ni ch*** .

w kontekscie dzialalnosci gospodarczej minusem tego kredytu jest to ze dostajesz 600 zeta co miesiac w ratach. nie mozesz calosci dostac od razu ani nawet indywidualnie wynegocjowac wysokosci przyznawanego Ci kredytu.

Zmieniony przez - Riddic w dniu 2006-01-13 17:14:32

matrix has you

Riddic
 Wysłana - 13 styczeń 2006 20:17       [zgłoszenie naruszenia]