Wysłana - 18 czerwiec 2010 20:23 Przeniesiona przez Kisielu z działu 'Elektronika'. | zgłoś naruszenie regulaminu
Sprawdź ile procent masz tłuszczu
League of Legends: Clash of Fate to pierwsza produkcja studia Riot Games. Jest ona sieciowym, drużynowym action-RPGiem, w którym zamiast przemierzać ogromny świat musimy walczyć z innymi graczami w obrębie kilku różnych aren. Mamy więc do czynienia z rozwiązaniem podobnym do znanego z Demigod.
Świat gry, Valoran, był typową krainą fantasy od wielu lat ogarniętą wojną. Jednak pewnego dnia skłócone państwa postanowiły, że od teraz będą rozwiązywać swoje konflikty w inny sposób - wybrani przedstawiciele każdej z nacji utworzą tytułową League of Legends, a następnie odesłani zostaną na arenę Fields of Justice, gdzie zmierzą się z drużynami przeciwników. W ten sposób wszelkie spory międzynarodowe będą rozwiązywane w małych pojedynkach, a nie w wyniszczających globalnych wojnach.
Zabawę rozpoczynamy od stworzenia swojego awatara (tzw. Summonera) - stałego reprezentanta gracza, którego wygląd możemy dostosować wedle uznania. Uczestniczy on w każdej naszej rozgrywce i powoli zdobywa doświadczenie. W miarę awansowania na kolejne poziomy nie tylko zyskamy potężniejsze umiejętności czy przedmioty, ale również odblokujemy dostęp do nowych opcji i trybów rozgrywki. Summoner nie bierze bezpośredniego udziału w potyczkach, zamiast tego przyzywa na pole bitwy wybranych Championów (maksymalnie czterech) i wspiera ich swoimi mocami. Postaci te są bardzo zróżnicowane i oryginalne, każda z nich posiada typowe dla siebie umiejętności i wymaga innego podejścia do walki. Na przykład Nunu to dziewczynka dosiadającą Yeti i specjalizującą się w magii mrozu, natomiast Alistar jest Minotaurem świetnie walczącym w zwarciu. Championi również zdobywają doświadczenie i stają się potężniejszymi bohaterami.
Chociaż League of Legends nastawiona jest przede wszystkim na sieciowe potyczki twórcy przygotowali także tryb singleplayer, w którym zmierzymy się z zaawansowaną AI. Pełni on jednak głównie funkcję treningową przed przystąpieniem do walki z żywym przeciwnikiem. Zresztą gra sama może wyszukać nam partnera o zbliżonych umiejętnościach. Ponadto nasze osiągnięcia są stale śledzone i zapisywane w odpowiednim miejscu rankingu. Podobnie jak w wielu podobnych tytułach, mamy tu możliwość stworzenia własnego klanu.
podobne do doty chyba
_______________________________
"kiedy przyjdą nocą spalić twój dom,
weź pistolet do ręki i rozpierdol im łby zanim wyciągną zapałki"
ale układ mapy nawet taki sam
_______________________________
"kiedy przyjdą nocą spalić twój dom,
weź pistolet do ręki i rozpierdol im łby zanim wyciągną zapałki"
Pomimo, że rozgrywka League of Legends jest bardzo podobna do tej w Docie, to występuje tam drobne szczegóły ułatwiające i umilające grę.
Nowości w LoLu:
-Jeden kupiec, umożliwiający zakup wyposażenia z przyjaznym dla użytkownika drzewkiem.
-Wszyscy bohaterowie maja dostęp do umiejętności "Recall", umożliwiającą powrót do bazy.
-Inhibitory (zamienniki baraków w Docie) odradzają się po określonym czasie. Zniszczenie inhibitora powoduje pojawienie się jednego super miniona, jeśli drużyna zniszczy wszystkie 3 inhibitory przeciwnika to zostaną wysłane po 2 super miniony.
-Busz. Wysoka trawa zlokalizowana w kluczowych punktach mapy, po wejściu w nią bohater staje się niewidzialny dla przeciwników nie znajdujących się w tej samej trawce.
- Ability Power; jest statystyką, która będzie dodawała obrażenia dla naszych zaklęć, w ten sam sposób, w jaki ;Attack Damage; zwiększa siłę naszych automatycznych ataków.
-Określone statystyki są widziane, gdy mamy wybranego wroga: Uszkodzenia fizyczne(Attack Damage), Siła umiejętności(Ability Power), Szybkość Ruchu(Movement Speed), Pancerz( Armor), Odporność na magię (Magic Reduction), Szybkość ataku (Attack Speed).
-Możliwość jednoczesnego podglądu innych jednostek/budynków oraz kontrolowania własnego bohatera ("zaznaczenie" z naszego bohatera nigdy nie schodzi, dzięki czemu zawsze i wszędzie klikając prawym przyciskiem myszy możemy wydawać mu polecenia. To znacznie ułatwia grę.)
-Pokazany zostaje zasięg poszczególnych zaklęć I umiejętności.
Mapka 3v3, w dodatku do mapy 5v5.
Nowa, ulepszona sztuczna inteligencja, którą posługują się "turrety".
-Nowa dwuliniowa mapa z innym stylem gry.
Nie ma w LoLu:
-Niszczenia własnych wież oraz zabijania "minionsów", by uniemożliwić przeciwnikowi zdobycie złota i punktów doświadczenia.
-Straty złota po śmierci bohatera.
-Super potężnych przedmiotów, które powodują, że bohater staje się niepokonany.
Zmieniony przez - Szrajbus w dniu 2010-06-18 22:49:32