No właśnie, tyle polskie portale pisały o tej polskiej grze a dopiero temat o nim powstał Gra wygląda ciekawie. Zastanawia mnie czy wyjdzie średniak z tej gry, czy coś więcej... Z ew. zakupem poczekam do recenzji, choć te wymagania sprzętowe...
_______________________________
Veni, vidi, vici
Teraz gram Rogue'em w Lords of the Fallen. Jeden boss - 47 podejść, 40 min ))) Teraz stoję na następnym. Zły design, niestety. Wybór klasy to wybór trudności, tak naprawdę. Szkoda. W Soulsach, gra (prawie) zawsze jest fair, tu myślę, że nie za bardzo.
_______________________________
Life may be seen as a virus infecting the perfect organism of death.
Jak się sprawuje w ogóle sama gra? Gameplay jest chociaż w połowie tak rozbudowany jak w DS?
_______________________________
Śpij spokojnie aniołeczku [*]
Mechanika walki mocno zapożyczona z DS, chociaż trzeba się przyzwyczaić. Są też nowości jak "ładowanie" mocnego ataku czy mniejsze zużycie staminy i combosy, kiedy w odpowiednich momentach naciskasz R1/R2. Backstab jest trudno wykonać, bo większość przeciwników się od razu obraca.
Niezła konstrukcja lokacji - dużo skrótów, ale często jest to pamięciówka (kilka razy się zgubiłem) Sam wygląd poszczególnych lokacji wiele się nie różni. Nie ma czegoś takiego, że jak gdzieś wejdziesz, to już wiesz co to jest, jak np. Blighttown. Mimo bardzo dobrej grafiki cały ten wizualny design się nie wyróżnia - zbroje, bronie, etc.
Design przeciwników czasem ciekawy - żeby zabić jednego potwora, najpierw trzeba znaleźć jego serce, czasem kompletnie spieprzony - typy z tarczami i jeden boss, gdzie trudno jest zadać nawet jeden cios.
Wszystkie negatywy zobaczyłem dopiero przy drugim podejściu z lekką zbroją, gdzie ginę często od strzała, max. dwóch i to nie od bossów
A, i jeszcze: gra nie jest długa: 12h bez questów pobocznych mi zajęło pierwsze playthrough.
Zmieniony przez - MrMojo w dniu 2015-01-08 17:09:01
_______________________________
Life may be seen as a virus infecting the perfect organism of death.