FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 12246 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Seks
MASTURBEJSZYN 
[powiadom znajomego]    
Autor "MASTURBEJSZYN"   
 
termik
 Wysłana - 24 luty 2007 20:57        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

witam all. haha no nic to juz jest moje 5 konto :P :P i juz musi byc ostatnie... ;) powrocilem do was po bodajrze ponad pol rocznej nawet wiekszej przerwie ;) moje pierwsze konto to bylo to slawne "km138" pewnie pamietacie ;) pol inso sledzilo moja telenowele... probowalem swirnac do jednej panienki i dostawalem porady co na koniec nie wyszlo i laska mnie olala heheh :P :P to tyle wporwadzenie ;)
--------------------------------
i teraz mam pytanie nastepujace... jestem juz zdesperowany i zdruzgotany bo nie wiem co robic... otoz mam 17 lat... i az wstyd mi sie do tego przyznac... dzien w dzien sie masturbuje :( :( i ten czas trwa juz okolo 2-3 lat ;/ to jest chyba przegiecie :(
ja chce z tym skonczyc a nie umiem ;/ 17 lat a zamiast ruchac to ja se wala konia ;/ i ostatnio mam wrazenie ze moj ****ek maleje... w tym ieku mam tylko 14 cm ;/;/ czy cos ze mna nie tak ?;/ moze ktos mi na to pytanie odpowedziec? i powiedzcie mi.. jak mam przestac?beda sogi gory dzieki.. pomozcie bo naprawde jestem zdesperowany juz
______________________________
 
Tech - trance... to jest to :D

 
INSOMNIA
 Wysłana - 24 luty 2007 20:59      [zgłoszenie naruszenia]

Przetrenowałeś się

14 dni regeneracji.

 
maestrooo
 Wysłana - 24 luty 2007 20:59      [zgłoszenie naruszenia]

a kto nie wali...

 
Angel...
 Wysłana - 24 luty 2007 20:59      [zgłoszenie naruszenia]

Ekspert -
 
Dogi89
 Wysłana - 24 luty 2007 21:03      [zgłoszenie naruszenia]

14cm

 
termik
 Wysłana - 24 luty 2007 21:04      [zgłoszenie naruszenia]

to nie jest smieszne... ciekawe czy jak bys byl na moim miejscu tez bys sie smial... pomozcie mi ludzie........ co zrobic zeby przestac i zeby on nie mala bo chyba od walenie maleje ....
moge sie nabawic jakiejs choroby przez to ?
_______________________________
 
Tech - trance... to jest to :D

 
Raptor10
 Wysłana - 24 luty 2007 21:07      [zgłoszenie naruszenia]

nie kojarze wiesz ile tu ludzi ma problemy z laskami ?? ....hehe
_______________________________
 



_SFD JUJITSU TEAM_

Specjalista -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 24 luty 2007 21:10      [zgłoszenie naruszenia]

[http://www.onanizm.pl]


Zmieniony przez - Don quixet w dniu 2007-02-24 21:10:58

 
Dogi89
 Wysłana - 24 luty 2007 21:14     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt4 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
senderos
 Wysłana - 24 luty 2007 21:14      [zgłoszenie naruszenia]

Moze ci na psyche siąść jak zamiast laski wybierzesz rękę. Fizycznych szkód nie ma.
_______________________________
 
'od miasta do miasta, po mistrzostwo i basta!'

Lech Poznań

Znawca -
 
Coffey
 Wysłana - 24 luty 2007 21:14      [zgłoszenie naruszenia]

otoz mam 17 lat... i az wstyd mi sie do tego przyznac... dzien w dzien sie masturbuje :( :( i ten czas trwa juz okolo 2-3 lat ;/ to jest chyba przegiecie

Ja mam prawie 19 i jak se nie zjade przed snem to nie zasne
_______________________________
 
Kiedyś będe tu MODELATOREM...

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 11 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

MASTURBEJSZYN

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
Warto przeczytać: O czym mogę gadać z dziewczyną?? | spoznienie | Dziwny problem... | anoreksja | Ten pierwszy raz.. | O co tu chodzi... | seks po chińsku | Nuda w łóżku ?? Koniec z tym | Witam !! | Dziewczyny czy aplikacja tamponu sprawia wam przyjemność? | A gdyby mężczyźni ....... | 18 lat - Pierwsze raz. | Tylko wyczerpujące wypowiedzi :-)) | Szukam "trzydziestki" | Lek na wrzody jak RU 486 | pomoc w uczuciach | Matka opowiadania | młode | virtual reality | moje orgasmy | mój orgasm | zakup mieszkania | racjonalista | sexmasterka | coachingowy rak | ilu facetów naraz wytrzyma kobieta w sexie | bananowcy | alina krawczyk | danuta norek | Mała aniolek | skafi | nagie selfi foty | pigułki spadek libido | różowa landrynka | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0