FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 82218 razy ¬
 
ROZRYWKA | Motoryzacja
MERCEDES W126 SEC 
[powiadom znajomego]    
Opcja Wyniki Głosuj
380 SEC (moc 204 KM / 150 kW) 
420 SEC (moc 218 KM / 160 kW) 
500 SEC (moc 231 KM / 170 kW) 
560 SEC (moc 272 KM / 200 kW) 
zbyt trudny wybór :-) 
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
Autor "MERCEDES W126 SEC"   
 
Suchy.
 Wysłana - 17 maj 2005 10:41      [zgłoszenie naruszenia]

Metryczka

Dla koneserów łakomym kąskiem może się wydawać model SEC, czyli wersja Coupé, z dwojgiem drzwi (znak charakterystyczny - brak środkowego słupka). Jeśli właściciel utrzymuje, że kilkunastoletnie auto wyposażone jest w system ABS i dwie poduszki powietrzne - najczęściej jest to prawda. To właśnie w tym modelu weszły one do seryjnej produkcji.

Bolączki

Ten Mercedes (jak prawie wszystkie z tamtych lat) nie sprawi nam żadnych problemów - silniki robią przynajmniej 500 tys. kilometrów bez remontu, zawieszenie (np. amortyzatory) wymienia się o wiele rzadziej niż w nowszych autach, a często spotykane automatyczne skrzynie biegów żyją swoim życiem równie długo, co silniki. Na co więc uważać?

Polak potrafi...

Radzimy z dużą rezerwą podchodzić do aut sprowadzonych do kraju przed 1996 rokiem.

Mogły jeździć "na taksówce",(dotyczy W126SE) co może oznaczać, że wprowadzono w nich wiele rozwiązań, na widok których inżynierowie ze Stuttgartu przecieraliby oczy ze zdumienia i czym prędzej zdejmowali dyplomy uniwersyteckie ze ścian. Problem w tym, że poprzedni właściciel wiedział, co zmieniał, i jeśli założył zaciski hamulcowe od auta innej marki lub starszego modelu Mercedesa (bo takie były najtańsze bądź tylko takie były dostępne), to dopasowanie klocków hamulcowych czy kompletu uszczelniaczy w wypadku wycieku płynu hamulcowego będzie nie lada problemem. Kupując taki samochód, warto dokładnie wypytać sprzedającego o wprowadzone zmiany i ulepszenia oraz na wszelki wypadek zostawić w komórce jego numer telefonu.

Rdza...

No, niestety, jazda po naszych obficie solonych drogach musi zrobić swoje nawet na tak solidnym podwoziu jak Mercedesa. Warto wjechać na podnośnik i dokładnie obejrzeć całą podłogę oraz mocowania układu wydechowego i elementów zawieszenia - szczególnie z przodu.

Wycieki z gumowej rurki

Po kilkunastu latach pracy (ciepło - zimno, potem znowu ciepło - zimno) mają prawo pękać. W razie problemów ze znalezieniem identycznej możemy spróbować zwulkanizować starą (jednak szansa na odnalezienie warsztatu, który się tym zajmie, jest niewielka) lub naprawić - za pomocą metalowej rurki i dwóch opasek zaciskowych, wycinając uszkodzony fragment.

Instalacje gazowe

Ze względu na spore zużycie paliwa Mercedes W126 często przerobiony jest na gaz.

Jeśli instalacja była założona niedawno, nie będzie problemów z eksploatacją. Jednak jeśli mamy pod maską instalację starszą niż pięć-sześć lat i zaczynają pojawiać się problemy z uruchomieniem auta (a często w takich samochodach układ zasilania w paliwo konwencjonalne od dawna jest niesprawny), warto wydać kilkaset złotych na generalny remont instalacji. Jeśli dużo jeździmy, powinno się szybko zwrócić - dobrze wyregulowane auto zużywa o wiele mniej gazu.

Nasze typy

Mercedes ma być czarny, silnik - przynajmniej 4,2 litra, z gazem, a skóra ma być brązowa lub beżowa, w ostateczności czarna. Klimatyzacja - koniecznie. Jednak okazuje się, że każdy chce czarnego - przez co ceny nielicznych wystawionych do sprzedania aut są nieco wygórowane - 28 tys. za piętnastoletnie auto? Dokładając 1000, możemy kupić następcę, model W140. W kolorze... różowym. Ale kogo to interesuje, W126 SEC nie ma sobie równych...

_______________________________
 
wejdz i zobacz...

[http://www.insomnia.pl/temat169008/]

 
Anjew
 Wysłana - 17 maj 2005 11:14      [zgłoszenie naruszenia]

Sogacz dla fanatyka i dzieki za info!
_______________________________
 
mmaniacs.pl

 
no_fear
 Wysłana - 17 maj 2005 14:08      [zgłoszenie naruszenia]

ładny SEC 500 `94 do sprzedania

[moto.allegro.pl/show_item.php?item=51744334]

sog dla autora

 
Suchy.
 Wysłana - 17 maj 2005 14:13      [zgłoszenie naruszenia]

dzięki za SOGacze, jak zawsze odbijam
_______________________________
 
wejdz i zobacz...

[http://www.insomnia.pl/temat169008/]

 
greku
 Wysłana - 17 maj 2005 14:23      [zgłoszenie naruszenia]

No fear ale to jest W140 nie W126 Choć też jest za***isty

 
Suchy.
 Wysłana - 17 maj 2005 16:12      [zgłoszenie naruszenia]



Pierwsze dzieła AMG na bazie /8 i starej S-klasy (W108/109) były skromne, nosiły swoje futro dyskretnie do wewnątrz. Nie istniały prospekty AMG, bo samochody zewnętrznie niczym nie różniły się od seryjnych Mercedesów oferowanych w salonach. Opony były może o jeden/dwa numery większe, czasem montowano aluminiowe felgi - tylko tyle. Dopiero w połowie lat '70 , raczej konserwatywnych klientów Mercedesa dogoniła moda tuningu zewnętrznego: plastikowe spojlery, nakładki progów i pseudoaerodynamiczne dodatki. Kto wpompował stos pieniędzy w poprawę osiągów swojego Mercedesa, chciał to pokazać. Niektórzy chcieli tylko pokazywać i darowali sobie inwestycje w silnik i zawieszenie, kupując jedynie dodatki zewnętrzne, które AMG sprzedawało także wysyłkowo. Zaprezentowane zdjęcia pochodzą z folderu AMG i dzisiaj z perspektywy czasu raczej podpadają pod kategorię "Wiejski Tuning" (kolejno: biały, poszerzony do bólu SEC; złoty 126SE wszystkie chromy czarne; G-wagen biały z atrapą i światłami od 123 lub 126; turkusowa beczka - chromy czarne, feli 5-cio ramienne; 2 zdjęcia chyba fioletowej 116-tki chromy oczywiście czarne - 116 w wersji 6,9).
Przede wszystkim "nowobogacki i mieszczański" chrom stał się wrogiem publicznym nr jeden każdego tunera. Matowa czerń lub całkiem w kolorze nadwozia - tak musiał teraz wyglądać grill każdego Mercedesa; nawet dychawiczne diesle nie opuszczały bram AMG bez gumowej wargi na klapie bagażnika. W końcu trzeba było poprawić nacisk na tylną oś przy zawrotnych autostradowych przelotach. Nawet G-klasa była obniżana i otrzymywała matowo-czarną atrapę i lampy od W123 - prawdziwy koszmar nadleśniczego. Oczywiście nadal można było zamówić tuning techniczny w czystej formie - bez zewnętrznych dodatków. Dla tych wszystkich, którzy nadal wolą nosić futro do wewnątrz.

więcej... [w114-115.org.pl/historia/amg/amg.html]
_______________________________
 
wejdz i zobacz...

[http://www.insomnia.pl/temat169008/]

 
Mawashi
 Wysłana - 18 maj 2005 11:11      [zgłoszenie naruszenia]

Eee tam, nie ma jak czerwone 123, nie Suchy ? Widziales moje fotki, to powiesz
_______________________________
 
Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**

 
Suchy.
 Wysłana - 18 maj 2005 11:52      [zgłoszenie naruszenia]

no pewnie... jedyny egzemplarz w tak idealnym stanie i z takim pięknym lakierem, wkleje fotke to zobaczyćcie


_______________________________
 
wejdz i zobacz...

[http://www.insomnia.pl/temat169008/]

 
Mawashi
 Wysłana - 18 maj 2005 12:32      [zgłoszenie naruszenia]

dawaj, bo ja nie mam jak przerobic
_______________________________
 
Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**

 
Suchy.
 Wysłana - 18 maj 2005 13:21      [zgłoszenie naruszenia]



...

Zmieniony przez - Suchy. w dniu 2005-05-18 13:25:03
_______________________________
 
wejdz i zobacz...

[http://www.insomnia.pl/temat169008/]

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 32 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

MERCEDES W126 SEC

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32