FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1284 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Mam pomysł, ale "nie mam kasy". 
[powiadom znajomego]    
Autor "Mam pomysł, ale "nie mam kasy"."   
 
P4w3l
 Wysłana - 3 październik 2004 17:54        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Na wiosne planuje z kolega otworzyc maly biznes...kwota inwestycji to ok 10-12tys. złotych. Do tego czasu uzbieramy jakis tam kapital zabezpieczający, ale chcielibyśmy wziąść kredycik na pierwszy w życiu biznes(oszczednosci chcemy wladowac w inne narzedzia inwestowania typu fundusze inwestycyjne,dragi i koxy(zartowalem z tymi dwomaostatnimi:D)...i własnie..czy ktoś może mi powiedziec jak mozna zdobyc na to środki ??? co to jest fundusz mikro ?? czy oni daja kase na 0% ?:P a jak nie to gdzie ??? w PUPie??? hm ?? rozpoczecie inwestycji: WIOSNA 2005 :D

Zmieniony przez - P4w3l w dniu 2004-10-03 17:57:01

Zmieniony przez - P4w3l w dniu 2004-10-03 17:57:40

 
HospesHost
 Wysłana - 3 październik 2004 20:23      [zgłoszenie naruszenia]

z tego co wiem to teraz można starac się o jakis kredyt bez zwrotny w wartości chyba 5 krotnej najmniejszej krajowej...więc można spróbowac takie coś ale nie wiem nic dokładnie bo tylko o tym czytalem w naszej miejskiej gazecie

 
INSOMNIA
 Wysłana - 4 październik 2004 10:19      [zgłoszenie naruszenia]

"..wartości chyba 5 krotnej najmniejszej krajowej..". to zaszalejemy hehehee

 
HospesHost
 Wysłana - 4 październik 2004 10:59      [zgłoszenie naruszenia]

zawsze lepsze to niz nic...i nie trzeba zwracać ;)

 
P4w3l
 Wysłana - 5 październik 2004 08:17      [zgłoszenie naruszenia]

5 krotna najmniejszej krajowej: tzn jaka jest to kwota ???
i czy ktokolwiek moze cos wiecej na ten temat napisac ???

 
P4w3l
 Wysłana - 5 październik 2004 09:42      [zgłoszenie naruszenia]

dobra doczytalem co nieco...ogolnie na pierwszy rzut oka to kolejna ustawa na papierze...sam kolega sie dowiadywal bo jego ciocia jest glowna ksiegowa w PUPie i powiedziala mu ze to tylko tak pieknie wyglada...ale dobra...czy teoretycznie mozna skozystac jednoczesnie z z PUPu i z Funduszu Mikro ???

 
HospesHost
 Wysłana - 6 październik 2004 08:24      [zgłoszenie naruszenia]

P4w3l to może byś coś napisał co i jak jest nie tak z tym kredytem...

 
P4w3l
 Wysłana - 6 październik 2004 09:46      [zgłoszenie naruszenia]

chodzi o to ze PUPy nie maja kasy na takie cus....poprostu kolejna "martwa ustawa" :( byc moze pieniadze beda w przyszlym roku...ubiegac o nia moze sie bezrobotny ktory nie odmowil w ciagu 12 miesiecy przyjecia pracy od PUPu(niestety nie wiem czy jest jakis wymagany czas bycia na bezrobotnym..)..
[http://www.1praca.gov.pl/abc.php?id_doc=3357] - wiecej info...

 
Methos
 Wysłana - 7 październik 2004 11:08      [zgłoszenie naruszenia]

jesli mówisz o inwestycji w kwocie 10 - 12 tys. to najlepiej nie wciagac
w to banku, zreszta jesli chciałby wziac kredyt pod binzes (to wymagany bedzie pozadny biznes plan) a i tak odsetki są zbyt duze..
Taką kwotę, radze z doświaczenia smamu skombinować np. rodzinka

to tez zalezy od tego jaką formę działalnosci zamierza ten twój kolega otworzyc..

tu masz bardzo fajny link... sporo przydatnych informacji do rozkeręcnia własnego "byznesu"

[http://www.1praca.gov.pl/]

 
P4w3l
 Wysłana - 8 październik 2004 09:07      [zgłoszenie naruszenia]

no ten link ja znam...to ma byc mala gastronomia... kebab itp...kredycik wole wziasc, ale tylko taki ktory bedzie bardzo niski w skali roku..napewno Fundusz Micro takim chyba jest..kase ktora sam uzbieram chcialbym inwestowac w fundusze inwest.pozdrawiam

 
98MATI98
 Wysłana - 18 styczeń 2013 17:50       [zgłoszenie naruszenia]

Co tam ziomeczku, jesteś już rockefellerem?

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia

Mam pomysł, ale "nie mam kasy".

Warto przeczytać: Zna się ktoś na podatku VAT? | odszkodowanie cywilne | Własny lokal / klub / dyskoteka... | ok 30 tyś zł co z tym zrobić | Fundusze akcji | Kupowanie na firme bez VAT ? | auto uszkodzone przez mechanika | skarbowka - wezwanie | Przedawnienie. | Publikacja danych osobowych i wolnosc slowa | Umowa kupna-sprzedazy | Potwierdzenie zapłaty za fakturę... | Pomocy w wyliczeniu urlopu | Progi rabatowe | Pytanie z KPA | REKRUTACJA NA UJ | Totenburg tajemnicze mauzoleum w Wałbrzychu | kubek kawa | kubek na kawe | przegrańcy życiowi | smoleńsku | Immortal Technique | aldona orman | analiza techniczna | analiza | smolensk | sons of anarchy | prezent | SOCHA | Fin | wszystko | blitz | Badoo | playboy ckm | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0