FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3979 razy ¬
 
ROZRYWKA | ADMINISTRACJA
Moderuj 
[powiadom znajomego]    
Autor "Moderuj"   
 
Tessu
DZIADEK
 Wysłana - 15 maj 2006 15:51      [zgłoszenie naruszenia]

Myślałem ze jagnik wrócił na forum
_______________________________
 
Kiss French, Wear Italian, Drive German

Znawca -
 
vogue
 Wysłana - 15 maj 2006 19:38     
 Usunięta przez vogue za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
Grejpfrut
 Wysłana - 24 maj 2006 15:43      [zgłoszenie naruszenia]

Też teraz mi dali moda tylko jakis kod potrzebuje
[img61.imageshack.us/my.php?image=moderuj3vt.jpg]
_______________________________
 

 
orzeszq
TW Konewka
 Wysłana - 24 maj 2006 17:38      [zgłoszenie naruszenia]

ciesz sie
_______________________________
 
Polska, mieszkam w Polsce, mieszkam w Polsce, mieszkam tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu
Każdy nowy dzień,rodzi nowe paranoje.
Zarząd R11 <brawurowa jazda samochodem cinquecento>
Pederaści, lesby, geje - Cała POLSKA z was się śmieje

Znawca -
 
Kamson
Wisła Kraków
 Wysłana - 24 maj 2006 22:08      [zgłoszenie naruszenia]

ah te marzenia...

_______________________________
 
Inso 2015

Specjalista -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 26 maj 2006 06:34      [zgłoszenie naruszenia]

ja mam tak caly czas - serio
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 26 maj 2006 08:44      [zgłoszenie naruszenia]

jak tak masz, to wklej na forum foto ??
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Specjalista -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 26 maj 2006 20:43      [zgłoszenie naruszenia]

wypad
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 26 maj 2006 20:52      [zgłoszenie naruszenia]

hehehehee

_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Specjalista -
 
prowokacja
 Wysłana - 13 październik 2006 11:53      [zgłoszenie naruszenia]

Heh, znam haslo i wiem jak moderowac z poziomu uzytkownika, ale po co mi to, do szczescia malo potrzebne. A tylko klopotow wiecej.

No, ale rozne sa opinie. Moge zdradzic to na Boze Narodzenie. W ogole mozemy zrobic konkurs bozonarodzeniowy; bede zadawal pytania i kto odpowie najlepiej otrzyma wszelkie wskazowki dotyczace moderowania forum, ok?

PS. Ja juz uciekam.

Zmieniony przez - prowokacja w dniu 2006-10-17 16:38:20

[http://www.mFoto.pl/uploads/1103/poczta_2cc9d.jpg]


Ludzie, opamietajcie sie. Co to za meile?
Mialem racje: tylko klopotow wiecej
Moze na Boze Narodzenie co nieco zdradze.
Na meile nie odpowiadam, poniewaz w moim regionie preferujemy poczte tradycyjna.
Zamazalem nazwe uzytkownika, aby zaoszczedzic mu nieprzyjemnosci.


Zmieniony przez - prowokacja w dniu 2006-10-17 16:38:53
_______________________________
 

MAM FATALNE MANIERY. KOSZMARNE MAM ZWYCZAJE.
LECZ KIEDY GRAJĄ TEGO KRAJU HYMN CIĄGLE JESZCZE MI STAJE.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 6 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Moderuj

Strony: 1 2 3 4 5 6