FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 74532 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Na co zwracacie uwage u mezczyzn?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Na co zwracacie uwage u mezczyzn??"   
 
Filek1234
 Wysłana - 12 lipiec 2004 12:09      [zgłoszenie naruszenia]

no zarysowane mniesnie mam ale czy takieodpowiednie hmmm pewnie nie ale w tym momencie to dla mnie niewazne zebym podobal sie innym wystarczy ze sie podobam mojemu sloneczkowi
_______________________________
 

Przyjazn najwazniejsza rzecz w zyciu
Kikaj :-)[www.polskieserce.pl]

 
wodór
 Wysłana - 12 lipiec 2004 13:20      [zgłoszenie naruszenia]

Mottor 16 : Ty masz problemy, pasek Pasek to mi się robił jak miałem 15 lat
_______________________________
 
Żyjemy nie tak, jak chcemy, lecz tak, jak potrafimy. Demokryt z Abdery (ok. 460 - 370 p.n.e.)

Specjalista -
 
BOXER
 Wysłana - 12 lipiec 2004 13:25      [zgłoszenie naruszenia]

hahhaha j/w

_______________________________
 
jestem stręczycielem %-)

 
Mottor 16
 Wysłana - 12 lipiec 2004 14:19      [zgłoszenie naruszenia]

Wodor rozni ludzie, rozny zarost.
_______________________________
 
.:Aktualnie Mottor 20:..

 
Master0
 Wysłana - 12 lipiec 2004 14:35      [zgłoszenie naruszenia]


_______________________________
 
jo

 
-Blink182-
 Wysłana - 12 lipiec 2004 17:04      [zgłoszenie naruszenia]

zgadzam sie z adim SOG 4U
ogladalem raz na diskawery program jakis o popedzie seksualnym u ludzi czy jakos tak byl taki motyw ze koles zwykly facet podjechal po restauracje starym samochodem dzinsy itp jak normalny przecietny czlowiek i siedzialy jakis kobiety i go ocenialy ( od 0 do 10) zadna nie dala mu nawet 1!!! u kazda z nich dala mu ZERO (4 kobiety) pozniej ten sam facet elegancko sie ubral garniak, buciki jak kocie jaja sie swiecily, no i podjechal nowym mercem cabrio i kazda dala mu 10!!!! wiec co teraz na to powiecie!!

ps: a co to sa te 2 dolki na plecach??
_______________________________
 
"...Ignoranci mają go za czarną owcę, ale owca daje radę, widać ją na łące.

Mada:-*

 
wodór
 Wysłana - 12 lipiec 2004 17:34      [zgłoszenie naruszenia]

Odcisk po cyckach może
_______________________________
 
Żyjemy nie tak, jak chcemy, lecz tak, jak potrafimy. Demokryt z Abdery (ok. 460 - 370 p.n.e.)

Specjalista -
 
Gosia_p
 Wysłana - 12 lipiec 2004 17:40      [zgłoszenie naruszenia]

to bylo wyrezyserowane

Ekspert -
 
-Blink182-
 Wysłana - 12 lipiec 2004 18:06      [zgłoszenie naruszenia]

to bylo wyrezyserowane ale nikt nie wiedzial jak panienki ocenia kolesia wiec tak jakby np kogos z sfd oceniala
ps: po cyckach niee bo co niby panienka robi na plecach faceta
no chyba ze to nie panienka
_______________________________
 
"...Ignoranci mają go za czarną owcę, ale owca daje radę, widać ją na łące.

Mada:-*

 
INSOMNIA
 Wysłana - 12 lipiec 2004 20:15      [zgłoszenie naruszenia]

-Blink182- odbijam SOGa. Też widziałem ten program, ciekawy był, jeszcze było jak reagujemy na płeć przeciwną względem zapachów, że o naszym podnieceniu do konretnej osoby decyduje ile mamy przeciwnych genów czy czegoś tam. Im więcej przeciwnych tym bardziej podnieca nas zapach. Im więcej tych samych tym bardziej się odpychamy (szansa na niezdrowe potomstwo).

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 67 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Na co zwracacie uwage u mezczyzn??

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67