FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 75013 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Na co zwracacie uwage u mezczyzn?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Na co zwracacie uwage u mezczyzn??"   
 
aguś_1
 Wysłana - 25 lipiec 2004 11:55      [zgłoszenie naruszenia]

ja w ogóle nie lubię zarostu

Specjalista -
 
Paszczak
 Wysłana - 25 lipiec 2004 12:57      [zgłoszenie naruszenia]

To dobrze . Ale niech wiecej dziewczyn sie wypowie.

 
wodór
 Wysłana - 29 lipiec 2004 23:01      [zgłoszenie naruszenia]

Ja mam brode 5,5 cm dł. szersza troche od ust bo ma się z słabym wąsem połączyć, ale coś powoli to idzie
_______________________________
 
Żyjemy nie tak, jak chcemy, lecz tak, jak potrafimy. Demokryt z Abdery (ok. 460 - 370 p.n.e.)

Specjalista -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 30 lipiec 2004 16:54      [zgłoszenie naruszenia]

zarost drapie....ja wole bez ale czasmi taki jednodniowy nawet milutko wyglada:):)nie cierpie wasow ,brody chyba ze taka brodka lekka ksztaltna;)ja strasznie lubie sie ocierac o buzke chlopaka tulic gladzic dlatego wole faceta w wersji na gladko ...mam wrazliwa skore ktora przy takim twardym mocnym zaroscie szybko ma podraznienia i sie czerwieni! hehe...to nie jest przyjemne:(

 
wodór
 Wysłana - 30 lipiec 2004 18:37      [zgłoszenie naruszenia]

Ja może na następne wakacje będę mógł pleść warkocze w brodzie
_______________________________
 
Żyjemy nie tak, jak chcemy, lecz tak, jak potrafimy. Demokryt z Abdery (ok. 460 - 370 p.n.e.)

Specjalista -
 
Bareq
 Wysłana - 30 lipiec 2004 18:50      [zgłoszenie naruszenia]

z ta kasa to cos jest, pewnie ze kazdy by wolal miec wiecej niz mniej ale ja zupelnie nie rozumiem blachar, przeciez koles z kasa doskonale wie moze miec takich szmatexow na peczki i co ona sobie wmawia? ze go zaczaruje i on bedzie ja utrzymywal? Ja np nie wyobrazam sobie zeby byc w zwiazku (ja jako student bedacy utrzymankiem rodzicow, jezdzacy ticem i to jeszcze nie swoim) w zwiazku z jakas bogata laska ktora na urodziny dostala mercedesa slk, miesiecznie wydajaca pare tysiecy zlotych i majaca pewna dobrze platna prace u taty w dobrze prosperujacej firmie. W zdecydowanej wiekszosci takich przypadkow ten biedniejszy partner jest traktowany przez rodzine tego bogatego jak smiec, przynies, podaj, pozamiataj, niewybredne zarty i takie tam klimaty. Mnie akurat cos takiego nie interesuje i wole juz jezdzic tym swoim/nie swoim zasranym gratem ale za to nikt mi nie bedzie w pysk plul
_______________________________
 

 
__Logan__
 Wysłana - 30 lipiec 2004 18:56      [zgłoszenie naruszenia]

Bareq - pieknie powiedziane, mysle tak samo. "Kazdy ma prawo do bycia czlowiekiem"
_______________________________
 
pozdrawiam Logan
"Trudno to zrozumiec lecz nic, nie daje sily by zyc.
Jakas misterna czesc w konstrukcji zdarzen pekla."

 
Hadouken
 Wysłana - 31 lipiec 2004 19:51      [zgłoszenie naruszenia]

Do Bareq. Wiekszosc blachar pewnie nie wierzy w "magiczne" oczarowanie faceta, a w znacznie bardziej przyziemne "zlapanie" go na bachora. Niektorym sie nawet udaje
_______________________________
 

" We had 2 bags of grass, 75 pillets of mescaline, 5 sheets of higher power blooder acid, a salt shaker half full
of cocaine, a whole galaxy of multicoloured uppers, downers, screamers, laughers,
also a quarter tequilla, quarter rume, case of beer, pine of raw ether, two dozens amyl"

Znawca -
 
Gosia_p
 Wysłana - 4 sierpień 2004 06:39      [zgłoszenie naruszenia]

ja tez wole faceta bez zarostu
u mojego faceta wsumei i tak nigdy prawie go nie widac bo ma jasniutki zarost

a nie lubie zarostu bo jak sie calujemy to nad ustami mnie wszystko drapie i piecze pozniej

Ekspert -
 
Justiine
 Wysłana - 4 sierpień 2004 09:49      [zgłoszenie naruszenia]

Ja uwielbiam jak facet ma mala brudke.
I rowniez podoba mi sie taki 2 dniowy zarost na calej twarzy... Mm...

Paszczak wiec w tych wypadkach musi byc bardziej gesty niz rzadki.


Zmieniony przez - Justiine w dniu 2004-08-04 09:54:25
_______________________________
 
"Róże miłości najchętniej przyjmuja się na grobach"

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 67 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Na co zwracacie uwage u mezczyzn??

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67