FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 74478 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Na co zwracacie uwage u mezczyzn?? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Na co zwracacie uwage u mezczyzn??"   
 
aga_n
 Wysłana - 27 wrzesień 2004 22:19      [zgłoszenie naruszenia]

Niee zylastych to raczej niee. Fajnie jak mu widac zyly ale nei tak bez przesady bo czasem to az obrzydza

 
Petz
 Wysłana - 27 wrzesień 2004 22:58      [zgłoszenie naruszenia]

nie zwracam uwagi na męzczyzn
_______________________________
 
Daj żyć.

 
BAR_tek
 Wysłana - 28 wrzesień 2004 17:10      [zgłoszenie naruszenia]

A tatoo lubicie u facetow.A jak tak to jakie i w ktorym miejscu? Nie czytalem wszystkich wypowiedzi i jezeli sie to pytanie powtarza to najmocniej ...
_______________________________
 
Twoje zycie i Twoj wybor!

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 28 wrzesień 2004 17:16      [zgłoszenie naruszenia]

takie jak bling ma
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Ekspert -
 
INSOMNIA
 Wysłana - 24 listopad 2004 19:50      [zgłoszenie naruszenia]

Nio tyleczek to jest to!Ale ogolnie musi miec cos zeby mi sie wilgotno zrobilo a reguly na to nie ma wiec nie wiem.Musi miec taki wzrok zeby mi sutki stanely hihi

 
Zioomek
 Wysłana - 24 listopad 2004 22:05      [zgłoszenie naruszenia]

Sog dla Ciebie AnA23 :)

 
patriot
 Wysłana - 24 listopad 2004 23:58      [zgłoszenie naruszenia]

Z moich prywatnych pytan do dziewczyn.. wynika ze stety czy niestety kobiety tez patrza na meskie miesnie posladkowe czyli krotko mowiac obszar gdzie plecy koncza swoja szlachetna nazwe ;] i to ma podobno dosc spore znaczenie... (that suxx... kobiety sa az za bardzo podobne do nas )
Ogolnie mit o tym ze liczy sie wnetrze mozna raczej obalic.... to tak na marginesie..
Potem podobno patrza na sylwetke, wzrost, nastepnie na twarz i wyraz twarzy... z tym wyrazem to chodzi o to czy posiada raczej cechy wyrazu twarzy istot mongoloidalnych czy tez wspolczesnego akwizytora potrafiacego przekonac nawet moja babcie zeby go do domu wpuscila :-% krotko mowiac - tępy albo inteligentny...
Potem juz cechy charakteru leca... ;) i jezeli ktos potrafi to moze mu dodac sporo punktow..

Tzn to jest tak pod bardziej dlugoterminowym katem.. a pod katem krotkoterminowym... cechy tzw samca... I z badan wynika ze kobiety w trakcie pobudzenia wywolanego hormonami.. czyli tych kilku-kilkunastu (sic!!!) dni w miesiacu patrza na mezczyzn jak na reproduktorow a przez reszte jak na towarzyszy w zyciu.. Noi 1 przypadek.. umiesniona sylwetka... wysoki.. wyraznie zarysowane kosci szczeki i glebokie oczodoly.. umiesnione uda i 4 litery noi w tym okresie kobiety zdecydowanie czesciej spogladaja na miesce ukrycia klejnotow rodzinnych... - W 2 przypadku.. jest a odwrot... lepiej maja mezczyzni z bardziej "kobieca" uroda....

I nawet moja byla dziewczyna to kiedys testowala..ale niestety jej sie cos ten pierwszy okres za bardzo przedluzal ;]


AA i jak nie owilem jeszcze to sorry za bledy ortograficzne ale niestety mam dysleksje(czy tam mialem) i bywaja problemy :) ale podobno im wyzsze iq tym wiecej dyslektykow :)
_______________________________
 

" Życie jem jak Milkę ,
Bo wiem że jestem lśnieniem
I oka mgnieniem że będę wspomnieniem "

 
Quart
 Wysłana - 25 listopad 2004 01:33      [zgłoszenie naruszenia]

suma sumarum kazda kobieta jest inna...do tego zmienna, tak ze nie ma regół
...fight

i całe szczescie!

Z nami zreszta jest tak samo, sam po sobie widze ze z upływem czasu;] zmieniaja mi sie upodobania ze tak to nazwe;]
_______________________________
 
###[http://www.pajacyk.pl/]###

 
INSOMNIA
 Wysłana - 25 listopad 2004 11:20      [zgłoszenie naruszenia]

Zioom ty juz sprawiasz ze mi wilgotno nie musze cie widziec hehe

 
Peggy Sue
 Wysłana - 25 listopad 2004 14:47      [zgłoszenie naruszenia]

TYŁECZEK! numer jeden na mojej liście.Szkoda tylko że wiekszość facetów nie ma się czym pochwalić w tym wzgledzie.W trasie z pracy do domu to może jeden się zdarzy z dupcią jak marzenie, reszta wysuszona tak, że gacie na pasku musi nosić,żeby nie spadały. Nie lubię chuderlaków. Bardzo dużą wagę przywiązuję do zapachu. Już to moze spowodować, że zrobi mi sie mokro

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 67 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Na co zwracacie uwage u mezczyzn??

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67