FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 7025 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | HYDEPARK
Na jakie tematy mozna rozmawiac z dziewczynami?? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Na jakie tematy mozna rozmawiac z dziewczynami??"   
 
FARINELLI
 Wysłana - 14 luty 2004 22:08        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Tak jak w tytule tylko prosze o konkretne odpowiedzi!!

pozdro farinelli

 
Zdzisiu
 Wysłana - 14 luty 2004 22:11      [zgłoszenie naruszenia]

na wszystkie najlepiej takie zgodne z jej zainteresowaniami i tym co lubi

Ekspert -
 
jagnik
 Wysłana - 14 luty 2004 22:13      [zgłoszenie naruszenia]

np o szkole

Ekspert -
 
OLO1988
 Wysłana - 14 luty 2004 22:13      [zgłoszenie naruszenia]

dokladnie staraj sie dopasowac do dziewczyny
_______________________________
 


Podpis pod wypowiedziami

Znawca -
 
Riddic
 Wysłana - 14 luty 2004 22:14      [zgłoszenie naruszenia]

o sterydach anabolicznych np.
ale jak nie masz tematu to pytasz "dajesz od razu czy trzeba z toba chodzic?"
ile masz lat?

Pozdrawiam
_______________________________
 
matrix has you

Ekspert -
 
van damme
 Wysłana - 14 luty 2004 22:14      [zgłoszenie naruszenia]

ja ******le
_______________________________
 
BÓG CIESZY SIE Z WASZYCH DŁUGOW %-)

Ekspert -
 
Riddic
 Wysłana - 14 luty 2004 22:17      [zgłoszenie naruszenia]

jakbys ******lil to bys dupa ruszal . nie wypowiadaj sie jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia. chlopak prosi o rade a ty mu z takimi tekstami wyjezdzasz
van nocna wachta umarla?
_______________________________
 
matrix has you

Ekspert -
 
van damme
 Wysłana - 14 luty 2004 22:18      [zgłoszenie naruszenia]

stary ja umarlem a wachte wskrzesze dzis
_______________________________
 
BÓG CIESZY SIE Z WASZYCH DŁUGOW %-)

Ekspert -
 
jakryc
ZASŁUŻONY
 Wysłana - 14 luty 2004 22:18      [zgłoszenie naruszenia]

off topic.
FARINELLI skąd ten nick? to słowo skądś mi sie wydaje znajome, ale nie kojarze skąd

Znawca -
 
FARINELLI
 Wysłana - 14 luty 2004 22:20      [zgłoszenie naruszenia]

wypowiedzi nie na temat

 
Riddic
 Wysłana - 14 luty 2004 22:23      [zgłoszenie naruszenia]

jakie pytanie takie odpowiedzi
_______________________________
 
matrix has you

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 5 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Na jakie tematy mozna rozmawiac z dziewczynami??

Strony: 1 2 3 4 5
 
Warto przeczytać: Co bys zjadł ?? | jak w Rosji radza sobie ze spamerami... | Adres dla strony www | jestem za nerwowy. prosze o rady czy cos tego typu | z czym kiełbasa z grila ? | ma ktos konto w volkswagen banku?? | Przepisywanie pracy | Powiadomienia e-mailem | ślubne symbole | hehe. %-) O tym jak w XX wieku można nie wiedzieć gdzie leżą granice własnego kraju? | pewnie temat byl,ale co tam-ANKIETA(dla panow%-)) | o co loto | Rydzykowi mało kasy | Jak to jest z biletami ulgowymi ?? | Znowu Warszawiak!!! | Pelling KWASAMI | Lyoness | gruzja | aleksander pistoletov | fana | -2,5-Dimetoksy-4-chloroamfetamina | SMAK PUSSY | bez obiektywu | Preskaler | young2 | hvdc | zajęta dziewczyna | dziewczyna w związku | dietetyk | Eurokody | squash | metro 2033 | transformers | akupresura | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2017 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0