FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3239 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Natrętny ex mojej dziewczyny - szybkie pytanie 
[powiadom znajomego]    
Autor "Natrętny ex mojej dziewczyny - szybkie pytanie"   
 
grun1410
 Wysłana - 30 maj 2009 10:52      [zgłoszenie naruszenia]

albo faktycznie ma z laską problem. Tańczy jak mu ona zagra

 
sadboy
 Wysłana - 30 maj 2009 17:31      [zgłoszenie naruszenia]

No dobra, nie mam dziewczyny

 
Klejcun
Win Dizel
 Wysłana - 30 maj 2009 17:34      [zgłoszenie naruszenia]

Podbić do typa?

sprobuj, moze cos z tego wyjdzie, moze jestescie sobie przeznaczeni..
_______________________________
 
Nie piszczie do mnie nic na PW bo nie sprawdzam tego maila.

Specjalista -
 
Imperiall
 Wysłana - 30 maj 2009 17:36      [zgłoszenie naruszenia]

wszedłem w temat tylko po to aby przeczytać wypowiedz Klejcuna
_______________________________
 

 
Alkofather
 Wysłana - 30 maj 2009 17:39      [zgłoszenie naruszenia]

a co on jest jakims kunta kinte?!
btw Marv chyba wyczerpał temat<yes>
_______________________________
 
To fajne forum tylko ludzie na nim to kurwy.
[http://www.youtube.com/watch?v=HeaQzfE2kHw]
CWP!!

Znawca -
 
homasso
 Wysłana - 31 maj 2009 17:23       [zgłoszenie naruszenia]

ja bym mu w*******i* ;D ale znajac zycie, jak im było dobrze.. to z litosci w koncu wroci do niego ;d i zostaniesz w dupie :P
_______________________________
 
nic wam nie powiem !

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   poprzednia

Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Natrętny ex mojej dziewczyny - szybkie pytanie

Strony: 1 2