FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 22094 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Nie dostarczona przesyłka - status doręczono 
[powiadom znajomego]    
Autor "Nie dostarczona przesyłka - status doręczono"   
 
diablo_bi
 Wysłana - 1 marzec 2012 23:47        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam

Dziewczyna zamówiła jakoś po 10 grudnia jakieś witaminy, suplementy dla kobiety itp. z pewnego sklepu na allegro. Wysłali paczkę, która nie dochodziła przed świętami, potem pojechaliśmy do rodziny na święta i myśleliśmy, że po nich zaraz dojdzie paczka. Po powrocie i sprawdzeniu numeru paczki okazało się, że paczka dostarczona ( kurier siódemka )

Dzwonimy do centrali w Warszawie, ktoś ma się z nami skontaktować z oddziału w Gdańsku. Dzwoni ktoś z oddziału z siódemki. Twierdzi, że paczka na 1000% dostarczona, ktoś ją tam podrzucił w tym dniu. Gościu pewny siebie. Potem im bardziej zaczynamy drążyć sprawę, stwierdza, że w ten dzień było tyle paczek, że rozdzielali się na kilka osób i to jakiś kumpel dostarczył. Dał nam do niego namiar. Dzwonimy, facet się tłumaczy, że się zwolnił 2 dni prędzej niż ta paczka dostarczona. Dzwonimy z powrotem do tego pierwszego i żądamy PODPISU osoby odbierającej paczkę. Skoro odebrana to ktoś podpisał. Okazało się, że nie ma PODPISU z paczki. Zaczyna się tłumaczyć, że ktoś się zwolnił i teraz jest problem z kilkoma paczkami (coś w stylu, pracownik się zwolnił i ukradł paczki?) a ten cały facet z oddziału z Gdańska nie wie co robić, bo przecież on z własnej kieszenie nie zapłaci.

Dzwonimy do centrali w Wawie i babka mówi, że procedurę reklamacji podejmuje osoba która wysłała paczkę.

Pracownik tego sklepu odpisuje, że przeleje pieniądze na dniach a potem po 2 mailu, stwierdza, że SZEF mu zakazał zrobić przelew i trzeba czekać aż sprawa z reklamacją się skończy.

Długa historia. Może mi ktoś doradzić co robić? Czy sprzedawca powinien mi kasę oddać a sam sobie już czekać na reklamację? To jego problem, że paczka nie doszła. Udowodniłem, że paczki nie odebrałem. Paczka warta około 110zł. Mam wrażenie, że sprzedawca jak i Siódemka chciałyby o sprawie zapomnieć i nic nie zwracać. Jakie mam prawa i gdzieś mogę się zgłosić z takim problemem? Mnie potraktowali teraz tak, w inny dzień kogoś innego będą tak zbywali.

Od 22 grudnia kiedy paczka powinna być u mnie, minęło ponad 2 msc


Zmieniony przez - diablo_bi w dniu 2012-03-01 23:49:36
______________________________
 
Don't drive faster than your guardian angel can fly

 
Banan
ADMINISTRATOR
 Wysłana - 1 marzec 2012 23:57      [zgłoszenie naruszenia]

Zapewne pracownik sklepu się pośpieszył pisząc, że przeleje pieniądze na dniach. Potem ktoś bardziej ogarnięty się tym zajął (szef) i stoi w tym punkcie co napisałeś, ponieważ:
- co ma firma wysyłają przedmiot wspólnego z firmą , która go dostarcza? To 2 niezależne od siebie firmy, od nich wszystko wyszło wg tego co napisałeś terminowo,a to siódemka dała dupy
- w związku z tym może trwać jak wspomniałeś procedura reklamacyjna , akurat sam pracuję w firmie ,w której wysyłamy od kilku lat paczki tym kurierem (siódemką), my jesteśmy zadowoleni z ich usług, zdarzały się pojedyncze przypadki problematyczne ale to rzadkość; jednak raz kiedyś też mieliśmy problem z jakaś paczką , że doszła do klienta rozbita, widać było wysypujący się proszek (wysyłamy również odżywki ale to nie od nas kupowałeś - teraz żałuj ! ) , klient paczki nie odebrał, wróciła do nas, napisaliśmy pismo reklamacyjne do siódemki i po jakiś czasie (niestety TU jest najważniejsze - ale nie pamięteam ile to trwało) , dostaliśmy zwrot ubezpieczenia paczki(czyli z reguły kwotę detaliczna za towar). Poszło to z tego co pamiętam sprawnie, tzn trwało chyba 2-3 tyg ale tyle miała siódemka na rozpatrzenie reklamacji , bez żadnych problemów kasę zwrócili.

- My klientowi nic nie zwracaliśmy bo była to pobraniówka, po prostu mu wysłaliśmy nastepnego dnia po otrzymaniu rozbitej paczki , drugą z tą samą zawartością , żeby on nie czekał.

- Jednak w przypadku gdyby to był przedmiot opłacony np. przelewem czy płacę z allegro, to $ zwrócilibyśmy dopiero w momencie otrzymania jej z SIódemkki, ponieważ w żaden sposób nie jesteśmy odpowiedzialni jako sprzedawcy, za pracę zewnętrznej - w tym przypadku kurierskiej - firmy.

Moim zdaniem spróbuj przedzwonić i dowiedzieć się na czym sprawa stoi, czy zgłosili w związku z nią reklamację i czekają na jej rozpatrzenie, a jak tak to ile czasu to zajmie (jest to na bank w ich umowie z siódemką). Jak oni otrzymają $ za reklamację to powinni CI wtedy kasę oddać , o ile oczywiście to nie jakiś sklep krzak czy inny kwiatek ,których pełno na allegro.


Tak to widzę ja

ps. a to , że sporo kurierów cwaniaczków - i to mowa o wszsytkich firmach kurierskich i osobach, które dla nich rozwozą paczki to nic nowego, czasami mamy do czynienia (telefonicznie, jak w jakiejś sprawie musimy interweniować, że np cos nie doszło, itd) z takimi gburami ,że szkoda gadać; jednak takiego przypadku jak Ty nie mieliśmy nigdy; za to często kurier np. ma w dniu jutrzejszym dostarczyć paczkę, jednak tego nie zrobił , a pisze w statusie doręczenia 'paczka dostarczona ' robią tak by sobie podbijać statystyki ,ale wtedy muszą to uzgodnić telefonicznie z odbiorcą (czyli np. umówić się z nim na dostawę następnego dnia o danej godzinie) - takie sytuacje mielismy pare razy, stad sie pytaliśmy naszego kuriera, który zbiera od nas paki do wysyłki i tłumaczył , że tak to właśnie robią

Zmieniony przez - Banan w dniu 2012-03-01 23:59:53
_______________________________
 
prosty chłopak

%-)

Znawca -
 
diablo_bi
 Wysłana - 2 marzec 2012 19:52      [zgłoszenie naruszenia]

dzięki za odpowiedź

Chciałem to zinterpretować w ten sposób, że paczka do mnie nie doszła to sprawa sprzedającego i niech mi zwróci pieniądze. Wiem, że to nie jego wina. 3 tyg a od jego niby interwencji minęły 2msc. Nie wiem kto ściemnia.

Dziewczyna dzwoniła do sprzedawcy a on ją poinformował, że widzi status tej reklamacji jako rozwiązana, ale nie wie czy negatywnie czy pozytywnie. Kasy nie ma na koncie. Bardzo ciężko się dogadać. Sprzedawca nic nie wie, siódemka nie może udzielić żadnych informacji. Czarna dziura normalnie
_______________________________
 
Don't drive faster than your guardian angel can fly

 
rybson985
 Wysłana - 2 marzec 2012 21:30      [zgłoszenie naruszenia]

Jeżeli nie ma podpisu z odbioru paczki, ani chociaż nazwiska odbiorcy na potwierdzeniu odbioru, to musisz zastosować się zgodnie z procedurą reklamacji siódemki. Nie wiem jak to u nich działa, ale poproś o przesłanie skanu potwierdzenia doręczenia, bo taki muszą Ci przesłać jeśli coś jest nie halo. Ja osobiście też mam złe doświadczenia z tą firmą bo po prostu paczki do naszej firmy przyjeżdżają dosłownie skopane.

Jak prześlą Ci potwierdzenie i nie będzie żadnego podpisu na nim, to samo w sobie będzie podstawą do reklamacji. Np. w DPD Kurier rozlicza się z potwierdzeń na podstawie podpisów na potwierdzeniach odbioru, a w system śledzenia jest wprowadzone nazwisko odbiorcy.

Swoją drogą - sprzedawca słaby, ja bym kazał swoim się zająć wyjaśnieniem sprawy.

Zmieniony przez - rybson985 w dniu 2012-03-02 21:34:03
_______________________________
 
PUSH THE BUTTON

 
diablo_bi
 Wysłana - 30 kwiecień 2012 21:17      [zgłoszenie naruszenia]

Ok to napiszę jak to się skończyło

Wysyłaliśmy jeszcze do nich maile i dzwoniliśmy, lecz zero kontaktu w dalszym ciągu.
Następnie kontakt do allegro, oni poinformowali nas, że wyślą ostrzeżenie a my w tym czasie mamy dalej próbować się dodzwonić, wyjaśnić. Dopiero po 3 ostrzeżeniu i chyba zablokowaniu przez allegro im konta, był kontakt ze strony sprzedającego.

Sprzedający a dokładnie jego pracownik, tłumaczył się, że myślał iż siódemka już nam zwróciła pieniądze i zapomniał o sprawię. Ten pracownik opowiedział wszystko szefowi. Szef składał reklamację na początku stycznia czyli 2 tyg po nie dostarczeniu paczki. Zaproponowali nam, że mamy poinformować allegro o pozytywnym zakończeniu sprawy a oni przeleją kasę.

Podsumowując, sprzedający nas olał, bo na tyle maili nie odpisywał ani nie odbierał telefonu (podobno nieaktualny, ale sygnał jest). Siódemka zrobiła w jajo sprzedającego, bo nie chciała oddać kasy (nikt nie chciał się przyznać do winy). Z tym całym sprzedającym podobno rozliczyli się w inny sposób, czyli zapewne on będzie wysyłał paczki a siódemka go za to nie skasuje do tej kwoty.

Centrala siódemki to kpina, nic tam się nie dowiesz. Dopóki twoje paczki dochodzą do ok, jak będzie jakiś problem to pożegnaj się z kasą na dłuższy czas a najlepiej w ogóle, bo tam nikt nie czuje się winny całej sytuacji.

Jutro mamy 1 maja, zamówienie robiłem 16 grudnia jakoś, paczka miała być chyba 21 grudnia, także minęło dobre 5 miesięcy od nie dostarczenia paczki a otrzymania zwrotu.
_______________________________
 
Don't drive faster than your guardian angel can fly

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 1 maj 2012 07:57      [zgłoszenie naruszenia]

Siódemka to najgorszy kurier- nie wiem jakim cudem jeszcze istnieją na rynku.
Też mieliśmy z nimi jazdy w zeszłym roku przed świętami! Przez 3 tygodnie "kurier był w drodze" a do ich siedziby mamy jakieś 20 km. Po 10 telefonie, że zaraz u nas będzie mąż się wkurzył i sami tam zajechaliśmy. A tam dosłownie BURDEL. Góra przesyłek leży na hali. Pracownicy przerzucają je po 100 razy żeby swoją znaleźć. Po 40 minutach szukania w końcu się nasza znalazła. Odebraliśmy i mamy co chcieliśmy. Dobrze że to nie było nic delikatnego, bo po tym jak je traktowali to sorry:D Ogólnie NIE POLECAM nikomu.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

 
Skarbowy
 Wysłana - 1 maj 2012 09:08      [zgłoszenie naruszenia]

Dlatego tylko za pobraniem (10 zł więcej nikogo nie zbawi) i otwierać pakę przy kurierze
_______________________________
 
Ciężko być zaje*istym, ale staram się to znosić z podniesionym czołem.

Specjalista -
 
kulmas
 Wysłana - 2 maj 2012 08:45      [zgłoszenie naruszenia]

ale normalna tez masz prawo otworzyc przy kurierze

_______________________________
 
...

 
joeletaxi
 Wysłana - 2 maj 2012 08:50      [zgłoszenie naruszenia]

O ile zdazysz, bo przed podpisaniem odbioru nie otworzysz, a po podpisaniu kurier zawija kite i tyle go widziano.

 
LatamSe
 Wysłana - 2 maj 2012 15:29      [zgłoszenie naruszenia]

siodemka , mielismy z nimi umowe ( wysylka kart kredytowch , debetowek - w celu zniszczenia )
jakis durny " kurierzyna " zajumal , wyrzucil cala partie
konsekwencje finansowe ?? firma zerwala z nimi umowe - i powrot do konkurencji
_______________________________
 
o mamo ...

 
klarkson54
 Wysłana - 3 maj 2012 14:15      [zgłoszenie naruszenia]

O ile zdazysz, bo przed podpisaniem odbioru nie otworzysz, a po podpisaniu kurier zawija kite i tyle go widziano.

dlatego przed/w/po podpisywaniu, prosze o to by zostal bo chce sprawdzic paczke; raz ja, raz siostra jak nie bylo oznak do tego, ze chcemy sprawdzic paczke (siodemka) to wybiegl

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Nie dostarczona przesyłka - status doręczono

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Samochód na firmę... | Strona z filmami od lat 18 | Czy obraza słowem niecenzuralnym może podlegac pod jakis art.? | Pożyczka a branie czegoś na kredyt | co mogą mi zrobić za włamanie się komuś na gg i podejrzenie archiwum? | Prawo ubezpieczeniowe | Przetargi - jak znaleźć ? | tendencje kursu dolara | Obtarcie na parkingu i udowodnienie winy sprawcy | Pobicie a obrona własna | mandacik ? | Reklamacia prezerwatyw | ekonomia | 158&1 | Umowa przez internet | problem na allegro | chce zrobić chłopakowi loda | nixon | zdradziłem | polskie aktorki nago | qligowski | bezdomnych | bezdomni | chuj | odbyt | pedal | seks z facetem | dowcipy rasistowskie | prostytutka | chodzisz do koA>cioA,a | kamera samochodowa | mrozińska | muzyka wieczA3r | przegląd sportowy | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0