FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 13518 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Nie wiem jak to nazwac, chyba jestem życiową niedorajdą 
[powiadom znajomego]    
Autor "Nie wiem jak to nazwac, chyba jestem życiową niedorajdą"   
 
kanarek
 Wysłana - 25 sierpień 2006 14:17      [zgłoszenie naruszenia]

chodziłbyś
nie kłam

oraz: ta m6tka jest przeceniona
_______________________________
 
Chroń swoje nerwy.

Specjalista -
 
evernever
 Wysłana - 25 sierpień 2006 19:50      [zgłoszenie naruszenia]

zlosliwosc plus negacja dobra rzecz, wczoraj testowalem. laska nie wiedziala czy mowie powaznie czy nie, czy chce cos od niej czy tylko sobie jaja porobic, niedawno mi napisala esa ze zaprasza mnie jutro na piwo az mi glupio bo to chyba ja powinienem zaprosic ale kij z tym, grunt ze cos ruszylo ale chyba jest typowa laska imprezowa bo jak sie spytalem co slucha to padla odpowiedz "kalwi i remi" tytułu chyba podawac nie musze
a na haslo zeby sie odemnie odsunela bo cała swieci, i ze jej tapeta spływa po twarzy zareagowała oburzeniem 2 minutowym

Zmieniony przez - evernever w dniu 2006-08-25 19:52:44
_______________________________
 
Szukam pracy w UK / Irlandi...

Specjalista -
 
djNokio
 Wysłana - 25 sierpień 2006 20:22      [zgłoszenie naruszenia]

Jutro jej powiedz, ze smierdzi, ma tluste wlosy i slucha*****owej muzyki. A po minucie powiedz, ze zartowales
_______________________________
 
Ja w tym co dobre, leciutkie chce zanurzyc sie i w tym plywać.

Specjalista -
 
LukRecJa
 Wysłana - 25 sierpień 2006 20:56      [zgłoszenie naruszenia]

ever i Ty na to idziesz?
kurva. chopie.
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
Reizigher
 Wysłana - 25 sierpień 2006 21:02      [zgłoszenie naruszenia]

Nie musi się wiązać na długo. Po prostu poużywa... Imprezowe są fajne bo ruchliwe.

Zmieniony przez - Reizigher w dniu 2006-08-25 21:04:17
_______________________________
 
Ich bin gegen den Krieg.

 
evernever
 Wysłana - 25 sierpień 2006 21:15      [zgłoszenie naruszenia]

nie ide, wole isc na grila do kumpla

mam swoja godnosc i zasady. i mowilem jestem aseksualny do takich lasek do ruchania bo ona sie chyba do niczego wiecej nie nadaje

oraz dzwonila niedawno do mnie, powiem tyle ze ma bankowo gowno zamiast mozgu
_______________________________
 
Szukam pracy w UK / Irlandi...

Specjalista -
 
VLAD.IV
 Wysłana - 25 sierpień 2006 21:18      [zgłoszenie naruszenia]

everku - i tu jest Twoj problem...

nie umiesz sie wyluzowac...
przy takich wlasnie laskach nabiera sie odpowiedniego dystansu i szkoli swe umiejetnosci
_______________________________
 
Sons Of The Gods Today We Shall Die
Open Valhalla's Door
Let The Battle Begin With Swords In The Wind
Hail Gods Of War

Ekspert -
 
evernever
 Wysłana - 25 sierpień 2006 21:21      [zgłoszenie naruszenia]

mozliwe

moze dlatego ze dalej mysle ze gdzies jest moja jedna jedyna milosc <kopa w morde na otrzezwienie mi trza dac> ale tak niestety jest. a jak mi nie przejdzie to za rok pisze sie do Ciebie na korki
_______________________________
 
Szukam pracy w UK / Irlandi...

Specjalista -
 
LukRecJa
 Wysłana - 25 sierpień 2006 22:15      [zgłoszenie naruszenia]

Nie musi się wiązać na długo. Po prostu poużywa... Imprezowe są fajne bo ruchliwe.

ale nie wszystkie to pustaki kurcze.
fajnie jest tak czasami o czymś porozmawiać.

Zmieniony przez - lukrecja w dniu 2006-08-25 22:15:31
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
 
LukRecJa
 Wysłana - 25 sierpień 2006 22:16      [zgłoszenie naruszenia]

ever
luz dobra rzecz, ale ****a przebieraj trochę.
_______________________________
 
[http://www.youtube.com/watch?v=ksiXn6h-gwo]

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 12 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Nie wiem jak to nazwac, chyba jestem życiową niedorajdą

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12