FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 23296 razy ¬

Informacje tutaj przedstawione są opiniami użytkowników i dają co najwyżej ogólną wiedzę o problemie. Nie mogą zastąpić profesjonalnej porady lekarskiej. Forum służy do wymiany poglądów i doświadczeń, w żadnym wypadku nie może być podstawą do samodiagnozy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie stanu zdrowia/przebiegu leczenia należy zwrócić się po poradę do lekarza. Tylko porada lekarska oparta na osobistym zbadaniu pacjenta, wywiadzie chorobowym i badaniach dodatkowych gwarantuje postępowanie bezpieczne, takie, które może dać pożądany efekt leczniczy.



ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zdrowie
Nieliczne szczawiany wapnia w moczu 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Nieliczne szczawiany wapnia w moczu"   
 
pimpsownik
 Wysłana - 26 styczeń 2009 14:31        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

A wiec tak byłem chory poszedłem do lekarza żeby mi coś przepisłał na konicu wizyty dodałem że często sikam (sory że tk prosto z mostu) w ciągu dnia moje minimum to 5 a srednio to 10-12 lekarz dał mi skierowanie na ogólene badanie moczu i wyszło mi ze mam NIELICZNE SZCZAWIANY WAPNIA pytani o was co jak to wyleczyć ?? co jeść co nie jeść co ewentualnie aha niewiem czy to ważne ale trenuje kajakarstwo. Liczne na liczne odpowedzi i prady Pozdro pimpsownik.

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 26 styczeń 2009 14:39      [zgłoszenie naruszenia]

Ale byłeś z wynikami u lekarza?>
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Znawca -
 
Don Corneo
 Wysłana - 26 styczeń 2009 14:56      [zgłoszenie naruszenia]

Mówisz ze trenujesz kajakarstwo. Nie suplementujesz jakos intensywnie minerałow lub witD3? Trzeba by tez wapn calkowity oznaczyc, PTh intact i klirens wapnia/kreatyniny.

_______________________________
 
Bo mam serce zółte i niebieską w żyłach krew...

 
Bernadett
 Wysłana - 29 kwiecień 2009 18:10      [zgłoszenie naruszenia]

Minęło parę miesięcy i pewnie wszystko się wyjaśniło. Ja zwróciłam uwagę na ILOŚĆ oddawania moczu. Jeśli dużo wydatkujesz energii i dużo pijesz, to w porządku, zwłaszcza przy normalnym ciśnieniu krwi. Ja miałam niegdyś guza nadnercza, który powodował oddawanie moczu w nadmiernych ilościach, no i wzrost ciśnienia. Na szczęście to już za mną a od 10 lat jestem ciągle zdrowa.
Pozdrawiam i życzę również ciągłego zdrowia.
_______________________________
 
Mądrość i dobroć to wspaniały zestaw, niestety, bardzo rzadki.

 
romanpolan
 Wysłana - 29 kwiecień 2009 22:30      [zgłoszenie naruszenia]

miałem taki sam wynik jak Ty i olałem sprawę...Po dwóch miesiącach zaczęły pojawiać się brunatne siki(z krwią)no i okazało się,że wytworzył się elegancki piasek na nerkach i nieliczne małe kamyczki.Duża ilość ruchu+dużo wody niegazowanej w ciągu dnia+Ginjal+antybiotyk i ustąpiło.Zastanawiałem się co mogło być tego przyczyną i okazało się,że najprawdopodobniej było moje picie na każdym treningu podwójnej dawki witamin i wapnia(kazde osobno czyli po jakieś 2-3 tabletki),dodatkowo piłem dużo mleka,kefirów,szejków itd. Jeśli masz kasę (ok 30zł) to kup sobie Ginjal jest bez recepty-ja jak odczuwam coś przy oddawaniu i istnieje możliwość,że zaś się coś tworzy na nerkach to łykam ginjal-nie panikuj że sikasz na niebiesko:)

 
NewVanilla
 Wysłana - 9 czerwiec 2009 15:03       [zgłoszenie naruszenia]

ze szczawianów wapnia powstają kamienie nerkowe. musisz duzo pic i sikac (:D) i jeśc malo kwasnych rzeczy... typu szczaw rabarbar itp.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Nieliczne szczawiany wapnia w moczu

Warto przeczytać: hpv - globułki dopochwowe | problem z kolanem, zderzenie | bolące nadgarstki | Atopowe zapalenie skóry | Hormony | zęby | Ból prawie wszystkich mięśni. Skąd? | Rzucanie palenia - tabex | Bóle brzucha po witaminach? | relnium przed pogrzebem bliskiego | Paznokcie | Pieprzyk | Kto tak ma ...? | Zastrzynki Nivalinu a alkohol. | Guz z tyłu głowy | co po opalaniu? | Tw?j idea? sylwetki | Idol Rudy si? nie dosta? | Idol Rudy si? nie dosta? | turystaaa- | turystaaa | bv vb vc | upał | xxx320 | gole | ogurczak | nrg | marlena73 | marlena38 | masaże ruda śląska | terapia | sung he lee | sung lee | sung | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0