FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 3206 razy ¬

Informacje tutaj przedstawione są opiniami użytkowników i dają co najwyżej ogólną wiedzę o problemie. Nie mogą zastąpić profesjonalnej porady lekarskiej. Forum służy do wymiany poglądów i doświadczeń, w żadnym wypadku nie może być podstawą do samodiagnozy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie stanu zdrowia/przebiegu leczenia należy zwrócić się po poradę do lekarza. Tylko porada lekarska oparta na osobistym zbadaniu pacjenta, wywiadzie chorobowym i badaniach dodatkowych gwarantuje postępowanie bezpieczne, takie, które może dać pożądany efekt leczniczy.



ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Zdrowie
Nierówny rytm serca 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Nierówny rytm serca"   
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 6 sierpień 2008 09:45        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

yo.
byłem własnie u lek medycyny pracy po zaswiadczenie na studia i podczas robienia jakiegos badania (nie wiem co to jest, przyczepiaja elektrody do ciała i rytm serca mierza) babka (pielegniarka) powiedziała ze nie za ciekawie to wyglada bo jest lekko nie rowny rytm serca. nic wiecej mi nie objaśniła, powiedziała tylko zeby ew sie do kartdiologa udac (a wlasciwie lekarz mnie skieruje). No wiec moze ktoś wie:
-jakie mogą byc tego przyczyny
-czym to grozi itp
wszytskie powie mi pewnie kardiolog, do ktorego mnie skieruja tylko nie wiem kiedy :D
dodam ze problemów z ciśnieniem nie mam, serce mnie nie boli, strasznie szybko (jak na moją "muskulature) tez sie nie męczę

uprzedzam odpowiedzi typu ze nie jestescie lekarzami
chodzi mi ogolnie

btw, do koszar to by mnie bez problemu wciągneli, a na studia to im chvj wi jakie badania potrzebne

Zmieniony przez - gastxxx w dniu 2008-08-06 09:53:34
______________________________
 
A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści!

 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 6 sierpień 2008 11:52      [zgłoszenie naruszenia]

Ale jak to wygląda??

Cały czas jest nierówna praca, czy tylko napadowo??

Ja mam napadowo... nawyza się to arytmia (częstoskurcz mięśnia sercowego) i jest tak ze raz na jakiś czas serce bije bardzo szybko...
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Specjalista -
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 6 sierpień 2008 12:06      [zgłoszenie naruszenia]

nie wiem bo ja nic nie czuje...moze czasami bije szybciej ale to raczej chwilowy stres tak "z niczego" nic sie nie dzieje. dopiero na badaniu wyszło (o ile aparat dobrze wskazuje, bo ze 3-4 razy powtarzała badanie bo "cos nie tak" )
_______________________________
 
A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści!

 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 6 sierpień 2008 12:11      [zgłoszenie naruszenia]

Idź do lekarza...

jeśli Ty nic nie czujesz, a na EKG coś wykazało to tylko lekarz może Ci coś odpowiedzieć...
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Specjalista -
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 6 sierpień 2008 12:14      [zgłoszenie naruszenia]

no z samej ciekawości sie wybiore
zastanawia mnie tylko czy lek mi zaswiadczenie wystawi, bo kardiologa to ja chyba do ok 12 sierpnia nie zalicze
_______________________________
 
A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści!

 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 11 sierpień 2008 09:53      [zgłoszenie naruszenia]

I jak byłeś u lekarza??
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Specjalista -
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 11 sierpień 2008 14:22      [zgłoszenie naruszenia]

nie, lekarz stwierdził ze wszystko mieści się w granicach normy
_______________________________
 
A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści!

 
xxx320
BUKA
 Wysłana - 13 sierpień 2008 07:36      [zgłoszenie naruszenia]

a no to git...


zdrowia
_______________________________
 
Ojajebie!

Taki problem to NOŁPROBLEM!

Specjalista -
 
gastxxx
ole !
 Wysłana - 13 sierpień 2008 10:57      [zgłoszenie naruszenia]

nawzajem
_______________________________
 
A na drzewach zamiast liści będą wisieć korwiniści!

 
roberto 55
Outsider
 Wysłana - 15 sierpień 2008 22:53      [zgłoszenie naruszenia]

Mnie w Katowicach powiedzieli, że młody jestem i to normalne, że czasem słychać jakieś "szmery".
_______________________________
 
"A teraz pytanie z dziedziny savoir vivre'u - kiedy Cię mijam,
mam się odwrócić dupą czy jajami?"

 
SuperLover
 Wysłana - 15 sierpień 2008 23:32      [zgłoszenie naruszenia]

jak serducho nie boli to spoko

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Nierówny rytm serca

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Prawdopodobieństwo zarażenia wścieklizną ? | PUCHAR DONA 26.12.09 | mała dziurka w nodze %-) | Problem z pieta | zostań potecjalnym dawcą szpiku kostnego. | skręcenie kolana. | łojotokowe zapalenie skóry twarzy | Antybiotyk, a alkohol. | CZARNA kupa | kłócie w brzucho po wizycie u dentysty | oddech | uczucie podduszania | ból jądra | określenie poczęcia dziecka przez ginekologa | Łagodne środki nasenne | Kontrast a ciąża | pitrek20 | samochody | F31 | kruciaki | omnia m | restauracji | kawiarni | za10groszy | minetka | piotr łuszcz | kaliber 44 | magik | cayenne | redwoman | red woman | sqty | laptop | komputer | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0