FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 22549 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja ARCHIWUM
Opinie o Nissan Primera P11 2.0TD 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Opinie o Nissan Primera P11 2.0TD"   
 
vivalarte
 Wysłana - 30 sierpień 2006 02:27        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam!Szukam dla brata diesla,warunek ma się zmieścić w + - 24tys.zł.Jak narazie mam w niemczech do kupienia Primerę P11 2.0 TD 90KM ostatni model po liftingu w sedanie w pełnej opcji z klimą tylko bez skóry.Jakie macie zdanie o tym wozie i silniku.Jak macie lepsze propozycje to piszcie.!!!Nie chcę A4 ani Passata!!!...od razu mówię.Osobiście rozważałbym kupno A6 z 96r w 2.5TDI ale brat ma opory bo za te pieniądze to jest ta primerka z 2001r,a nie chce samochodu starszego niż 8lat.Co jeszcze możecie podsunąć.No i dodam że FRANCUZOM mówimy stanowczo NIE!

 
labtec
 Wysłana - 30 sierpień 2006 07:22      [zgłoszenie naruszenia]

stosunkowo bezawaryjne samochod

aha, i p12 to nie lifting p11 tylko nowy model

za taka kase ciekawym rozwiazaniem jest Lancia Kappa 2,4 JTD, bedzie dobrze wyposazona, fajnie jezdzic, stosunkowo bezawaryjna (oprocz paska rozrzadu, ktorego co 60tys trzeba wymieniac)

Zmieniony przez - labtec w dniu 2006-08-30 07:26:07
_______________________________
 
"Out of order, I show you out of order. You don't know what out of order is, Mr. Trask. I'd show you,
but I'm too old, I'm too tired, I'm too fuckin' blind."

Specjalista -
 
ELIKSIR
 Wysłana - 30 sierpień 2006 07:42      [zgłoszenie naruszenia]

labtec czyzbys czytal "motor" z tego tygodnia ?

francuza nie chce, wlocha pewnie tez nie bedzie chcial...
primerka dobry samochod, tylko bezplciowy troche.

Zmieniony przez - ELIKSIR w dniu 2006-08-30 07:43:25

Znawca -
 
labtec
 Wysłana - 30 sierpień 2006 07:44      [zgłoszenie naruszenia]

no

a na powaznie kappy od zawsze mi sie podobaly... tylko wydawalo mi sie, ze sa drogie i awaryjne... a 25k za samochod z 2000 roku z bardzo dobrym wyposazeniem i silnikiem to smieszne pieniadze
_______________________________
 
"Out of order, I show you out of order. You don't know what out of order is, Mr. Trask. I'd show you,
but I'm too old, I'm too tired, I'm too fuckin' blind."

Specjalista -
 
ELIKSIR
 Wysłana - 30 sierpień 2006 07:53      [zgłoszenie naruszenia]

kappa to fajny samochod. pod warunkiem, ze w dobrym stanie.
w moim przypadku moze byc podobnie jak z Batmanem i omega

od 2000 roku to juz wogole wypas, szczegolnie w wersji LX.
w standardzie bylo wlasciwie wszystko lacznie z elektrycznymi fotelami z pamiecia, a w koncowej fazie produkcji montowali tez ksenony (jako opcje pewnie).

Znawca -
 
AliBabus
 Wysłana - 30 sierpień 2006 07:57      [zgłoszenie naruszenia]

Nie chcesz Paska/A4 a rozmyślasz nad kupnem primiery a jako alternatywę bierzesz A6 - dziwny tok myślenia. Paski też robili z tym dieslem i mozna znaleźć spkojnie takiego z 2,5 TDI i napewno będzie duzo lepiekj latał niz ta primerka 2,0 TD, nawet pasek 1,9 TDi poradzi sobie nie gorzej a wręcz nawet lepiej niż ten Nissan. Ale to Twój wybór bo Mesio w dieslu tez pewnie Cie nie interesuje bo za ta kasę ciężko bedzie z dobrym rocznikiem wyrwać. Auta z koncernu VW tez pewnie Cie nie interesują. Pozostaje jeszcze Ford Mondeo za tą kase można kupic 1,8 TDi w dobraj opcji z 2000r ale w starej budzie.
_______________________________
 
"Victoria" is the best team on the world!
Specjalista od dupowozów.

Specjalista -
 
vivalarte
 Wysłana - 30 sierpień 2006 09:59      [zgłoszenie naruszenia]

Labtec nie zgadzam się z Tobą ten model to ostatni z P11...i ma właśnie ksenony.Tylko drobna nieścisłość bo jest on z końca 2000r a 1 rejestracja w 2001r.P12 to te nowe ufo kosmiczne:).Z niemieckich samochodów uważam tylko koncern Audi/VW ale to beznadziejne zawieszenie w A4 i Pasku dyskwalifikują te auta.A o A6(chodzi mi o A6 w starej budzie C4 po liftingu).Ale tak jak powiedziałem taki byłby mój wybór ale brat nie ma chęci na ten wóz...bo za stary.WŁOCHOM mówimy stanowcze NIE!A FORDOM JESZCZE BARDZIEJ...FORD GÓWNO WORT:)A za Primerą przemawia to że nie jest ich aż tyle co A4 i pasków.

Wg. mnie A4 jest bardzo ładnym samochodem ale tylko te zawieszenie jest****owe.U mnie w rodzinie samochód robi średnio 40-60 tys rocznie...czyli przy dobrym wietrze to zawiecha poleci 2 razy w roku.

 
AliBabus
 Wysłana - 30 sierpień 2006 10:08      [zgłoszenie naruszenia]

NO FAKT W PASKU STOSOWALI ZAWIESZENIE WIELOWACHACZOWE Z PRZODU KTÓRE MOZE SPRAWIC WIECEJ KŁOPOTU CO ZE ZWYKŁYM WACHACZEM ALE JEST ZA TO BARDZIEJ KOMFORTOWE, ALE PRZECIEZ I TAK DO PRZESADNIE AWARYJNYCH NIE ZALEZY.
_______________________________
 
"Victoria" is the best team on the world!
Specjalista od dupowozów.

Specjalista -
 
Kidler
 Wysłana - 30 sierpień 2006 10:50      [zgłoszenie naruszenia]

do autora
Primera w TD jest zdecydowania udana i jeśli traficie na zadbany model to nie będzie z nim problemów, oczywiście autko godne polecenia choć fakt- bezpłuciowe

do Aliego
Ali wiesz czym róźni się zawieszenie wielowachaczowe z VW od Hondowskiego?
Tym, że w japończyku nie ruszasz go przez wiele tys. kilometrów i nie sprawia absolutnie żadnego problemu...a z VW każdy wie co się dzieje


Zmieniony przez - Kidler w dniu 2006-08-30 10:51:04
_______________________________
 
dżeJDieM
[http://www.insomnia.pl/temat200035/]

Specjalista -
 
AliBabus
 Wysłana - 30 sierpień 2006 10:59      [zgłoszenie naruszenia]

NIE WIEM BO Z HONDĄ NIE MAM ZA WIELE DOCZYNIENIA, ALE PITOLENIE ŻE PSUJE SIE CO 20K TO PRZESADA, CHYBA ŻE NAPRAWIA JE PAN MIETEK I UZYWA NAJTANSZYCH CHIŃSKICH ZAMIENNIKÓW. MAM PARU ZNAJOMYCH CO JEŻDŻĄ B5/B6 I RAPTEM JEDEN COS TAM NAPRAWIAŁ W SWOIM PASKU Z ZAWIECHĄ.
_______________________________
 
"Victoria" is the best team on the world!
Specjalista od dupowozów.

Specjalista -
 
Kidler
 Wysłana - 30 sierpień 2006 11:01      [zgłoszenie naruszenia]

Ali a ja musze Ci powiedzieć, że dzięki temu że tata prowadzi zakład wiem co się naprawia
_______________________________
 
dżeJDieM
[http://www.insomnia.pl/temat200035/]

Specjalista -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Opinie o Nissan Primera P11 2.0TD

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: Sportowy tlumik ? | CIVIC HB 88-91 | nowy FIAT PANDA | Kiedy i o której leci AUTOMANIAK na TVN 24???????????????????????? | MAZDA 626 | Zmiana silnika??? | clo - auta z ameryki | 2 Fast 2 Furious - Szybcy Się Wściekli | Daihatsu Charade | Yellow Cars | ===Dziewczyny,samochody i motocykle === | zakochalem sie ponownie OPEL!!! | Wypasione FURY!!!!! | Benzyna !! -"koszmar" | Biker Boys!!!!!!!!!! | Mój skuterek :D | ustal wzór sumaryczny węglowodoru o masie molowej 70gmol zawierającego 85,8węgla | wioslarz | kraków | FETHERLITE ELITE | kopalnia | regggie | tuleya | rodzaje systemów | rodzaje systemó klasy | Wiganna Papina | jeremy | aviomarin | Lunar | podświadomość | Grundman | szybsza podświadomość | gran torino | transport | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0