FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9193 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
PIERWSZE SPOTKANIE.... 
[powiadom znajomego]    
Autor "PIERWSZE SPOTKANIE...."   
 
aseeer
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:28        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

MAM ZAMIAR ZAPROSIC ZNAJOMA(póki co=P) NA SPOTKANIE...chce byc oryginalny i nie chce zabrac jej do kina jak robia to miliony innych facetow.Poradzilibyscie cos?


DZIENX ZA ODP.

 
roch
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:32      [zgłoszenie naruszenia]

teatr
_______________________________
 

cum on baby ;] ekhm... come on

 
rafee
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:33      [zgłoszenie naruszenia]

kawiarnia / pub lub po prostu na spacer gdzies po parku czy na jakas inna fajna miejscowke
_______________________________
 
"Cześć kle0 jestem nie wiem czy mnie kojarzysz byłam pare lat z deberem z forum"

Ekspert -
 
skafi
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:37      [zgłoszenie naruszenia]

zabierz ja od razu do łóżka
_______________________________
 
[http://www.insomnia.pl/temat167510-strona1/] skafi
[http://www.sfd.pl/temat191848/] Ride by skafi
TOTUS TUUS
[*][*][*]

Znawca -
 
MrBee
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:38      [zgłoszenie naruszenia]

O ile sie domyslam to wasze pierwsze spotaknie wiec mozesz ja zabrac w jakies miejsce gdzie cicho gra muzyczka i mozecie sobie spokojnie porozmawiac i wypic np. kawe , herbate itp.jak kto woli Najlepiej rozwiazniem byla by jakas restauracja albo jakis spokojny Pubik. Nie proponowalbym dyskoteki bo tam raczej nie pogadacie A kino to juz raczej bym propnowal po jakis kilku spotkaniach. Pozdro i powodzenia !

 
nioonia
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:39      [zgłoszenie naruszenia]

zapros ją na skok na bungee
wiesz za oryginalny to chyba tez nie mozesz byc, bo jej sie musi ten pomysl spodobac,a nie zeby sie meczyla

Znawca -
 
Mati27
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:40      [zgłoszenie naruszenia]

no jeszcze zalezy od wieku
_______________________________
 
[www.pajacyk.pl] , [www.polskieserce.pl]

 
misio_xxx
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:43      [zgłoszenie naruszenia]

zaproś ją do hotelu na sex.

a na serio może teatr, konie, łyżwy... zależy co chcesz z nią później robić.
_______________________________
 
poblemem małych ludzi jest to ze mierzą świat prawdopodobieństwem wystąpienia zdarzen w ich kon
niestety historia dzieje sie poza nimi i trwa dluzej niz ich zycie.

Znawca -
 
michalek_1
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:45      [zgłoszenie naruszenia]

zabierz ja odrazu do domu i przedstaw rodzicom, bedziesz oryginalny



a tak na powarznie to co ty chcesz takiego oryginalnego wymyslic? kino, restarauracja, pizzeria, bar, dyskoteka co ty bys chcial na pierwszym spotkaniu. na pierwszym spot to chyba trzeb asobie pogadac wiec moim zdaniem najlepiej pizzeria albo jakas kawiarenka. napewno nie wymyslisz nic oryginalnego, ob jak bedzie zbyt oryginalne to dziewczyna ise ciebie moze przestraszyc
_______________________________
 
[www.centrum-promo.pl] - w służbie kreowania Waszego wizerunku

 
misio_xxx
 Wysłana - 4 listopad 2005 14:46      [zgłoszenie naruszenia]

zabierz ją na [www.insomnia.pl]

_______________________________
 
poblemem małych ludzi jest to ze mierzą świat prawdopodobieństwem wystąpienia zdarzen w ich kon
niestety historia dzieje sie poza nimi i trwa dluzej niz ich zycie.

Znawca -
 
ferry
 Wysłana - 4 listopad 2005 15:19      [zgłoszenie naruszenia]

weź ją na jakiś spacer, a jak juz się nałazicie możecie iść na piwo gdzieś

Ekspert -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 6 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

PIERWSZE SPOTKANIE....

Strony: 1 2 3 4 5 6