FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 956 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
PILNE - umowa zlecenie, student, l4 a wynagrodzenie !? 
[powiadom znajomego]    
Autor "PILNE - umowa zlecenie, student, l4 a wynagrodzenie !?"   

maniaczeq
 Wysłana - 20 kwiecień 2016 23:30        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Ok, potrzebuje porady kogoś obeznanego z papierkowymi pierdółkami, zasadami ZUS i umowy o zlecenie, mam nadzieje że dobry dział

Sprawa wygląda tak kończy mi się umowa o zlecenie ( 3 miesięczna), jestem studentem alee nie jestem pewny czy mam ubezpieczenie zdrowotne z uczelni ? Bo z tego co wiem to jestem jeszcze obecnie na ubezpieczeniu ojca, emeryt. ( czyli istnieje opcja że jako członek rodziny tak ? )

W czerwcu idę na operację i będę najprawdopodobniej na l4 przez prawie 2 miesiące i zastanawiam się czy jesli podpiszę umowę na 3 miesiące czy moge ubiegać się o jakieś wynagrodzenie za te 2 miesiące ? Przysługuje mi to ?

Czy w takim układzie rozsądne jest przedłużanie legitymacji studenckiej która sie skonczyla teraz ? Jako student mam wyższą stawkę o 1 zł alee własnie mam teraz dylemat czy jestem ubezpieczony przez uczelnie czy na ojca, bo jako student chyba nie moge sie ubiegać o to "wynagrodzenie zdrowotne" tak ? To by było wyliczane na podstawie ostatnich moich 6 miesiecy pracy czy jak ?

Bardzo proszę o poradę, troche to chaotycznie ująłem ale sam się już gubię ****a

jagiery
 Wysłana - 21 kwiecień 2016 11:00       [zgłoszenie naruszenia]

Jako student podlegasz pod ubezpieczenie rodzica, a zleceniodawca nie odprowadza za Ciebie składek, więc ciężko żeby należały Ci się jakiekolwiek świadczenia z ZUS.