FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 2058 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
POMOCY 
[powiadom znajomego]    
Autor "POMOCY"   
 
Maciq
 Wysłana - 19 luty 2010 17:55        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witajcie mój problem polega na tym , że dziewczyna która mi się podoba nie chce być z młodszym chłopakiem ; aczkolwiek ja umówiłem się z nią...nie wiem co robić wiem o tym że umówiła sie ze mną ale nie chce ze mną chodzić ...Troche głupie to wszystko...Jak zrobić na niej wrazenie ?? Co robić ; walczyć o nią / skonczyć z nią

P.S. Proszę o komentarze na temat
______________________________
 
Maciek

 
Robercik91
 Wysłana - 19 luty 2010 17:58      [zgłoszenie naruszenia]

a jaka różnica wieku ?:D

 
Maciq
 Wysłana - 19 luty 2010 18:00      [zgłoszenie naruszenia]

1 rok
_______________________________
 
Maciek

 
Maciq
 Wysłana - 19 luty 2010 18:01      [zgłoszenie naruszenia]

sam jej nie rozumiem
_______________________________
 
Maciek

 
Robercik91
 Wysłana - 19 luty 2010 18:02      [zgłoszenie naruszenia]

w sumie nie tak źle :D
jak już aż tak chcesz to musisz ja przekonać ze jesteś lepszy od ty starszych, ze to iz jesteś młodszy nie znaczy ze "mniej dojrzały" ale tez musisz być zabawny i interesujący.. chodzi o ty byś był zabawny ale na *****a nie wyszedł...

laski wola starszych bo.. sa bardziej dojrzali i maja wiecej masy i kasy

Zmieniony przez - Robercik91 w dniu 2010-02-19 18:03:14

 
ZZ5
 Wysłana - 19 luty 2010 18:04      [zgłoszenie naruszenia]

skad wiesz że nie chce z toba być ze wzgledu na wiek?
_______________________________
 
09.03.12 [*]
My eyes have seen the glory of the trampling at the zoo..

Specjalista -
 
Kukułek
 Wysłana - 19 luty 2010 18:04      [zgłoszenie naruszenia]

To się zachowuj dojrzale na tej waszej randce, a nie jęcz jej jak to bardzo chcesz "z nią chodzić"

Specjalista -
 
Robercik91
 Wysłana - 19 luty 2010 18:04      [zgłoszenie naruszenia]

i nie zapomnij o sogach :D

 
Maciq
 Wysłana - 19 luty 2010 18:06      [zgłoszenie naruszenia]

a mam jej kupić jakiś kwiat lub coś w tym stylu
_______________________________
 
Maciek

 
gokacy
WARIAT
 Wysłana - 19 luty 2010 18:07      [zgłoszenie naruszenia]

laski wola starszych




tak jak ja


wyrywam 17-stki jak Jason X aorty !!!!!!!!!!!!!!!!!
_______________________________
 
Piłsudczyk.

Specjalista -
 
Robercik91
 Wysłana - 19 luty 2010 18:09      [zgłoszenie naruszenia]

a mam jej kupić jakiś kwiat lub coś w tym stylu - lepiej nie bo sie "wycofa" odrazu poczuje ze chodzi ci o to by ja zmusić do związku :D

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

POMOCY

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: O co jej chodzi? | Dylemat %-) | Seks-Miłość- | % zostawila mnie, co robic, pomocy, ratujcie !!!!! vol.155021 % | Poradzcie mi co robić? Zależy mi na niej!!! | i need help xd | Niezdecydowanie.... | Wasze opinie | Skrzywdziłem ją, a teraz chce z nią być o.o | Zła opinia o dziewczynie... WTF. | Wspólne mieszkanie | Zakochany | Cisza na 1szej randce | Zakochalem sie w niej ale ona nie jest we mnie zakochana?? | Czy to ma sens? | Gwiazdkowy spampost singli vol35 by Pitrekkk | Sasza | Gochan | zakup auta w niemczech | reklama | citeam | miłość bez ustawki | bez ustawki | milosc | nastolatki | internetowy sklep z butami | sliedek | oops | polki nago | eroticon | foruming | buty na zime | minner | pyskatyali | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0