FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 7063 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Motoryzacja
Panowie jak ominac A2 Łódź - Poznań ??? 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Panowie jak ominac A2 Łódź - Poznań ???"   
 
Hakelbery
degustator
 Wysłana - 11 październik 2007 22:14        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Jutro musze jechac do Poznania, droga jest prosta jak sie jedzie A2, ale ja ja musze ominac bo firma mi nie zwraca kasy za bramki na autostradzie, a nie chce placic 44zl w obi strony bo bramki sa dwie, z tego co wiem to mam zjechac na konin z A2, ale wole byc pewnym, lipa bo nie mam cb a to by sprawe rozwiazalo, moze ktos z was lata ta trasa i sie orientuje jak ominac autostrade przy okazji nie zabladzic.
______________________________
 
Polakom gratulujemy ceny benzyny


<%-)CHORY PASTOR HALELUJA%-)>

Znawca -
 
AliBabus
 Wysłana - 11 październik 2007 22:45      [zgłoszenie naruszenia]

To Haku jedziesz z Łodzi do Łowicza czternaską prosto cały czas i dojeżdżasz do krajowej dwójki w Łowiczu skrecasz w lewo i tniesz na prościusienko na poznań, wszystko bezpłatne, czternaska wyremontowana, aż miło a dwója też jest ogarnięta.
Z Łodzi wyjeżdzasz Strykowską i prosto do Łowicza, cała droga do poznania powinna być dobrze oznakowana na dwójeczce.
To życzę miłej jazdy.
To jest najsensowniejsze rozwiazanie i najprostsze oraz bezpłatne


Zmieniony przez - AliBabus w dniu 2007-10-11 22:48:47
_______________________________
 
"Victoria" is the best team on the world!
Specjalista od dupowozów.

 
Malevin
 Wysłana - 11 październik 2007 22:50      [zgłoszenie naruszenia]

Ja to bym polecial na aleksandrow, potem poddebice i tak dalej... prosciutka trasa

 
Batman..
 Wysłana - 11 październik 2007 22:54      [zgłoszenie naruszenia]

Ali Ci dobrze prawi. W sumie nawet czasem się lepiej jedzie niż autostradą bo tirów nie ma tyle
_______________________________
 



Moderator w Motoryzacji!!

Znawca -
 
Hakelbery
degustator
 Wysłana - 12 październik 2007 20:54      [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki za odpowiedzi, polecialem do Zgierza potem na A2, A2 do zjazdu na Gobline i na Poznan, calkiem niezla trasa, a co do Poznania to myslalem ze Polsce najwieksze korki sa w Warszawie, ale to co dzisiaj zobaczylem to masakra.
_______________________________
 
Polakom gratulujemy ceny benzyny


<%-)CHORY PASTOR HALELUJA%-)>

Znawca -
 
Rutt
 Wysłana - 12 październik 2007 21:31       [zgłoszenie naruszenia]

ja bym im nie wierzył...
_______________________________
 
Today, Tomorrow, Toyota...


"latynoska elyta moto"

Znawca -
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]



 
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Panowie jak ominac A2 Łódź - Poznań ???

Warto przeczytać: Jak sprawdzić instalację LPG kupując auto | tdi 90 KM + tuning czy 110 KM?? | 15W40 czy 15W50?? | 4 Kółka do 6 tysięcy | problem z AR | problem z dieslem | GOKART | Felgi do Hondy Civic 96r. | Rozcnica Smierci J. Kuliga | Kupiłem samochód - co teraz z OC? | MAZDA XEDOS 6 | SPALANIE naszych aut | chce sprowadzic auto z anglii - jakie potrzebne mi sa papiery | stosunek mocy do masy | ocieplacz | Gdzie podpiąć Voltomierz | dupa | ohyo | gdzie kupie | wrangler | jak podniecić faceta | sylwia | play oszukuje | ilona jankowska | aduśka | seks z psem | seks z matka | macbook | Anna Brusewicz | spirytex | highpriest | high priest | Rewesepl | feromony | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0