
Niesmaczny "hit lata" (naklejki na paznokcie)
Nie mogliśmy się oprzeć i napisaliśmy o czymś, co wydaje nam się nadużyciem i przykładem tego, jak ludzie niezamożni, pozbawieni gustu i nieetyczni psują odbiór marek luksusowych. Wpisuje się to w będące przejawem złego smaku kupowanie podrobionych torebek, bazarowych okularów Gucci za 20 zł, całą kulturę afiszowania się z doszytymi na źle wykonanych ciuchach znakami firmowymi, fałszywe t-shirty Lacoste bądź Ralph Lauren.
Z tych właśnie przyczyn marki "premium" lądują często na wizerunkowym śmietniku. Szanujmy je, bowiem czasami są jedyną pociechą w życiu. Pustą, ale jednak pociechą, z której niektórzy czerpią dobre samopoczucie. Dzięki nim możemy się samonagradzać - za tę harówę, nadgodziny, brak kontaktu z rodziną, wszelkie patologie. (Autor zdaje sobie z cynizmu tej wypowiedzi i tego, że zostanie upomniany jako niespełniony w życiu.)
Po tym, jak to (naklejki na paznokcie) zobaczyłem, świat nie wyda mi się już nigdy pięknym miejscem. Jakby sam tipserski obłęd, to paskudzenie sobie palców barwną tandetą, nie było dość niesmaczne.
[allegro.pl/item127628702_naklejki_napisy_dior_chanel_gucci_najtaniej_.html]
źródło : LuxLux.pl
_______________________________
Błogosławiony, kto nie mając nic do powiedzenia, nie dostarcza dowodu tego w słowach