FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 48249 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Pech + Postinor Duo 
[powiadom znajomego]    
Autor "Pech + Postinor Duo"   
 
Bamq
 Wysłana - 22 listopad 2005 19:18        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Mam duzy problem, kochalem sie z moja dziewczyna w pierwszy dzien po jej miesiaczce i pekła nam gumka (skonczyłem w niej), oczywiscie za duzo postów czytałem na tym forum zeby sie niepotrzebnie denerwować i czym predzej wykonałem 10 telefonów do znajomych i dorwałem pare telefonów do ginekologów.

Cały dzien dzwoniłem ale nikt nie odbierał, dopiero na nst dzien wieczorem zadzownił do mnie gin i ja mu wszystko wyjasniłem. Powiedział abym przyszedł do niego do mieszkania, tam wypisał mi recepte i pobieglem do apteki gdzie dostałem postinor. Pobiegłem do laski i dałem jej. Ona zjadła pierwsza tabletke po 28 godzinach od stosunku a druga po 12 godzinach.

Na nst dzien zle sie czuła (tak jak pisało na recepcie) i po 2 dniach dostała plamienia (3 dni po miesiaczce).

Dokładnie pekla mi gumka 22 pazdziernika i do dzin moja dziewczyna nie dostała miesiaczki.

Zdaje sobie sprawe ze szansa na zaplodnienie jest niewielka (dni nieplodne i do tego jescze postinor) ale chciałbym sie was poradzic w tej sprawie.

Jeszcze jedno, nie robiłem testu na ciaze bo boje sie go zrobic.

Pytanie jest oczywiste - jak wam sie wydaje jakie sa szanse ?


z góry dziekuje za kazda pomoc

Zmieniony przez - Bamq w dniu 2005-11-22 19:20:11
______________________________
 

 
PsG17
 Wysłana - 22 listopad 2005 19:22      [zgłoszenie naruszenia]

powinno byc dobrze

 
mazia101
 Wysłana - 22 listopad 2005 19:53      [zgłoszenie naruszenia]

Ja tu nie widzę żadnej szansy na zapłodnienie. Niech się przestanie denerwować bo z nerwów okres się spóźnia.
A swoją drogą to jeszcze się chyba nie spóźnia...
_______________________________
 
LUDZIE,MACIE BANA NA GOGLACH,CZY CO???

Ole ole ole ola i tylko Legia,Legia Warszawa!

Znawca -
 
czanymotyl
 Wysłana - 22 listopad 2005 19:58      [zgłoszenie naruszenia]

Szanse masz nie duzą ale prawdopodobiensto moze byc . Ona zjadła pierwsza tabletke po 28 godzinach od stosunku a druga po 12 godzinach. słuchaj wszystko jest na ulotce, kazda "godzina" jest wazna dlatego iż w każdej kolejnej może komórka zostać zapłodniona, gdyż w postinorze tabletka druga, która się bierze po 12 od pierwszej, ma gwałtowne działanie na organizm i blokuje dostęp plemników :- )) następnie wytwarza sluź, który ja blokuje, plemniki maja czas, jeżeli wzięła w 28 godzinie, polecałbym zrobienie testy :- )) ach i okres prawdopodobnie się spóźniać będzie

EDIT: co ja z tymi literówkami



Zmieniony przez - czanymotyl w dniu 2005-11-22 20:00:41
_______________________________
 
%-)

Specjalista -
 
red78
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:16      [zgłoszenie naruszenia]

[http://www.insomnia.pl/temat181839/]
[http://www.antykoncepcja.isf.pl/przypadek.html]
Rozne prawdopodobienstwo jest podawane, wiecej w googlu. Na przyszlosc radze jechac do szpitala ginekologicznego (nie bedzie problemow z recepta), ktory ma dyzur, no i kup jej test ciazowy.

Zmieniony przez - red78 w dniu 2005-11-22 20:19:54
_______________________________
 
Siedzę i myślę... :)P

Specjalista -
 
Duralas
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:21      [zgłoszenie naruszenia]

i pampersy
_______________________________
 

Znawca -
 
czanymotyl
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:24      [zgłoszenie naruszenia]

pocieszcie chłopaka
_______________________________
 
%-)

Specjalista -
 
Duralas
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:29      [zgłoszenie naruszenia]

...nie zajmuje sie wrozeniem z fusow

Napisze mu ze nie jest i potem bedzie.Bede czul sie nieswojo
Albo napisze mu ze jest i potem mnie chlopak zabije gdzies,bo mu cos sie poprzestawia od tej wiadomosci


_______________________________
 

Znawca -
 
Technista
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:31      [zgłoszenie naruszenia]

po lekach chormonalnych normalne jest że cykl się spóźnia bo psuje nam to całą harmonię w organiźmie nie przejmuj się jeśli zrobiłeś tak jak zalecił lekarz to będzie ok mojej małej 3 tygodnie bez żadnych tabletek sie spóźniała więc głowa do góry jeśli nie jesteś pewien swego dla pewności możesz kupić test ciążowy dla swojej pani
a co do tego że dzień po cyklu miesiączkowym współżyliście to plusem jest to zę jajeczko (te które zostaje zapłodnione) dopiero się tworzy :) a jak już kiedyś komuś tam na forum pisałem w dni płodne ciężej trafić niż w niepłodne i trzeba mieć naprawdę wielkiego pecha żeby w takiej sytuacji coś złego zaszło pozdrawiam ale troche adrenalinki napewno wam się przyda :) nmastępnym razem będziecie bardziej uważać :) albo inwestować w lepsze gumy ;)
pozdrawiam i głowa do góry
_______________________________
 
Życie to nie je(st) bajka

Specjalista -
 
red78
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:32      [zgłoszenie naruszenia]

oj dzieci, dzieci...
_______________________________
 
Siedzę i myślę... :)P

Specjalista -
 
anferny
 Wysłana - 22 listopad 2005 20:41      [zgłoszenie naruszenia]

Nie przejmuj się na 99% wszystko jest ok.Postinor jest tak dużą dawką chormonów ,że potrafi namieszać w organiżmie i sprawić ,że miesiączka może być nieregularna(pierwszy miesiąc),może być póżniej niż normalnie i to o ładnych pare dni.Ja miałem z moją laską 2 takie wpadki(tez przez pęknięcie gumy) i za każdym razem opóżniało to jej cykl.W następne miesiące powinny już regularnie się pojawiać.Druga sprawa to z tego co mi wiadomo to pierwszych 5 dni po okresie kobieta ma dni niepłodne.Także nie bój żaby

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 18 stron.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Pech + Postinor Duo

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18