FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 77203 razy ¬
 
ROZRYWKA | Uzależnienia i Używki
Pierwszy raz z marichuana....:((( 
[powiadom znajomego]    
Autor "Pierwszy raz z marichuana....:((("   
 
Izuchna16
 Wysłana - 11 marzec 2009 12:06      [zgłoszenie naruszenia]

Ej ludzie co wy gadacie, ze marichuana bardziej szkodzi niz papierosy.100% holender przeczyszcza płuca od dymu tytoniowego.
Ja paliłam pierwswzy rz jak miałam 12 lat dlatego ze obracałam sie w starszym towarzystwie bo mam starzego brata i wiecie jak to jest. Ten pierwszy raz był dla mni za***isty. Palilismy lajtowo na łakach. Wziełam na pierwszy raza 5 sztachów. A tak sie zjarałam ze szok.. To była dosłownie masakra jakie mi sie filmy wkrecały i jak sie ciagle brechtała. Chopacy stali dalej ode mnie bo szukali lufki, która im spadła w trawe a ja staam sama i zaczełam spiewac. miałam wrazenie ze drzewa sa moja publicznoscia<lol2>.
Bez kitu to były za***i*** przezycia. Na twarzy nontoper miałam usmiech Nie mogłam sie powstrymac od tego zeby juz sie nie smiac.. Skutki były tylko takie ze nonstop chciało mi sie pic i kolka mnie zlapała od smiania

 
Kamil102
KIEP
 Wysłana - 11 marzec 2009 12:13      [zgłoszenie naruszenia]

a 80% holender tez przeczyszcza?
_______________________________
 
Prawdziwi twardziele nie jedzą miodu
Prawdziwi twardziele żują pszczoły

Znawca -
 
alterus
 Wysłana - 11 marzec 2009 13:01      [zgłoszenie naruszenia]

holender przeczyszcza płuca od dymu tytoniowego.

Nie, ale nie jest też prawdą, że szkodzi bardzie niż pety
_______________________________
 
Spierdalacz;)
[http://www.youtube.com/watch?v=oVKdDOnMyOE]

 
Pseudnim
Kozak z pomorza
 Wysłana - 11 marzec 2009 15:06      [zgłoszenie naruszenia]

jw

oraz pierwsze palenia byly wy****ione w kosmos ale juz ich nie bedzie ani pierwszych ani zadnych innych
_______________________________
 
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą."

Specjalista -
 
pajaki dwa
 Wysłana - 11 marzec 2009 15:42      [zgłoszenie naruszenia]

oraz pierwsze palenia byly wy****ione w kosmos ale juz ich nie bedzie ani pierwszych ani zadnych innych
A u mnie będą

 
P4tr1ck
 Wysłana - 11 marzec 2009 16:16      [zgłoszenie naruszenia]

Też tak macie że pierwsze próby wydawały się dużo lepsze niż obecnie ?
_______________________________
 
Nie umiesz szczęścia zauważyć?
Może za wysoko patrzysz.

Ekspert -
 
Siwek_wp2
 Wysłana - 11 marzec 2009 16:24      [zgłoszenie naruszenia]

ja tam nie narzekam .. teraz tez fajnie.. inaczej .. nie gorzej

Zmieniony przez - Siwek_wp2 w dniu 2009-03-11 16:24:32
_______________________________
 
...widze niebo, nie mysle...

Ekspert -
 
Kukułek
 Wysłana - 11 marzec 2009 17:25      [zgłoszenie naruszenia]

a mnie to już w ogóle nie jara. chyba, że z alko na jakieś wypady typu koncert, ale tak siedzieć z jointem na kanapie to nuda jak ****. może z filmem i żarciem jest fajnie, ale mało imprezowo.

a z wódą zawsze jest zabawa

 
P4tr1ck
 Wysłana - 11 marzec 2009 19:05      [zgłoszenie naruszenia]

"a z wódą zawsze jest zabawa "

i w 90% przypadkach choojowo się kończy
_______________________________
 
Nie umiesz szczęścia zauważyć?
Może za wysoko patrzysz.

Ekspert -
 
pajaki dwa
 Wysłana - 11 marzec 2009 19:07     
 Usunięta przez Siwek_wp2 za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 33 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Pierwszy raz z marichuana....:(((

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33