FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1169 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Pies sąsiadów, co zrobic? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Pies sąsiadów, co zrobic?"   

AK47
 Wysłana - 16 październik 2008 22:09        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam

Zacznę od tego, że mieszkam w bloku wraz z rodzicami. Aktualnie jestem studentem i mieszkam w innym mieście. Moi rodzice mają problem z sąsiadami.
Owi sąsiedzi posiadają aktualnie dwa psy.Jeden niestety został wyrzucony i większośc czasu przesiaduje na klatce schodowej, a właściwie na naszej wycieraczce. Gdyż jak przypuszczam mili państwo sąsiedzi właśnie tak go nauczyli, żeby nie siedział sobie pod ich drzwiami. Pies bywa czasami agresywny w stosunku do ludzi, którzy chcą odwiedzic moich rodziców.
Na klatce schodowej panuje maksymalny syf właśnie przez owego pieska. Mieszka tam facet z kobietą o przeszłości kryminalnej z dziecmi. Ogólnie rzecz biorąc to każdy stara się ich unikac z wiadomych przyczyn...
Moje pytanie odnosi sie do tego co mogę zrobic takim sąsiadom jeżli straż miejska nie potrafi sobie poradzic z zaistniałą sytuacją, była wzywana kilka razy i za każdym sąsiedzi chowali pieska do domu...
Dodam jeszcze fakt, że ostatnio jeden piesek sąsiadów zdechł z niewiadomych przyczyn, i właśnie sprawili sobie nowego.

wojtek90
 Wysłana - 17 październik 2008 16:22      [zgłoszenie naruszenia]

nie cierpię właśnie takich kur sąsiadów
co bym zrobił na twoim miejscu
1. przetopił psa z klatki na smalec
2. powiedział w twarz sąsiadom co o nich myślę, jak by nie zrozumieli to pt pkt 3
3. nasyłałm bym na nich greenpace, i ludzi od ochrony zwierzat, potem policja, po prostu bym dzwonil i mowił - co chwile ktos nowy by przyjezdzał
4. zawsze mozna im w******lic/zabic lecz sztuka jest by nikt sie nie kapnął