FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1334 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Pismo do Telefonii Komórkowej. 
[powiadom znajomego]    
Autor "Pismo do Telefonii Komórkowej."   
 
Xaironik
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 16:25        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witajcie drodzy Forumowicze.
Mam takie pytanie. W grudniu tego roku konczy mi sie 2 letnia umowa w jednej z telefonii komorkowych. I oczywiscie pare miesiecy przed dzwonia z super ofertami itd. Kurier przyjedzie, kurier zalatwi itd.
Rozmawialem przez telefon z mila Pania ktora proponowala mi darmowe minuty itd. A ze lubie sobie rozmawiac i "naciagac" firme w ktorej jestem pare dobrych lat i place rachunki. Zapytalem czy sa przewidziane jakies bonusy itd.
Pani zaproponowala dodatkowe minuty - ok.
Otrzymalem nowy telefon iii zaproponowala jeszcze do tego 2 GB karte pamieci jako bonus.
Jak sie okazalo pozniej, to tak naprawde nie jest bonus a standard dodawany do tego telefonu.
Karta kosztuje ok kilkunastu/dziesieciu zlotych wiec bijemy sie o marne grosze ale chodzi o sama zasade. Czyli naciaganie klienta czyms co hmm jest w standardzie. To tak jakby proponowali mi dodatkowo zamontowanie aparatu w telefonie mimo ze on tam fabrycznie jest..
I teraz to pytanko..
Czy moge cos z tym zrobic? Napisac skarge? Domagac sie otrzymania faktycznie "dodatkowej" karty a nie tego co jest przypisane do tego konkretnego modelu telefonu? Bo troszeczke mnie to zniesmaczylo ze w taki sposob mnie potraktowano.

Jesli jest jakas forma nie wiem, skargi, zazalenia czegokolwiek. Bylbym wdzieczny chocby za nakierowanie mnie jak takie pismo skonstruowac.

Pozdrawiam serdecznie!

 
Lady_Pank
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 16:38      [zgłoszenie naruszenia]

Moim zdaniem gra nie warta swieczki.Do nastu złotych chce Ci się bawić w pisanie pisemek,skarg itp? Moim zdanie szkoda czasu i nerwów,ale to juz jest Twoja sprawa

 
Xaironik
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 16:42      [zgłoszenie naruszenia]

Dlatego mowie ze tu nie chodzi o pare zlotych bo karte to bym komus oddal, mnie nie potrzebna ale o sama zasade, o niewinne "oszustwo" . To tak pozniej wyglada, robia sobie jaja i nikt sie z tym nie zglasza no bo dla paru zlotych nie warto sie bawic (co racja to racja, bo ja nie zbiednieje) ale dlaczego ktos ma mnie robic w konia zeby tylko wcisnac swoj produkt? Nie chce rezygnowac z umowy, nie chce sie z nimi zrec. Poprostu chcialbym zwrocic uwage na niefajne zachowanie.

 
Lady_Pank
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 16:46      [zgłoszenie naruszenia]

Wątpie,że coś zdziałasz.Jak temu komuś udowodnisz,że sprzedający obiecał Ci tą karte?

 
Xaironik
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 16:55      [zgłoszenie naruszenia]

Hmm, dwoch swiadkow ktorzy byli przy mnie jak rozmawialem, slyszeli rozmowe i mozna powiedziec "uczestniczyli" w niej. Wiesz chodzi mi raczej o zwrocenie uwagi na niewlasciwe zachowanie i postawe pracownika przez ktora poczulem sie urazony, oszukany a nie jakiekolwiek dochodzenie swoich praw, odszkodowan czy innych zadoscuczynien. O to czy jak napisze pismo jest szansa na jakikolwiek odzew. Wybralem to forum i Was dlatego bo siedza tutaj osoby ktore z niejednej rzeczy potrafily wycisnac chocby hmm poczucie satysfakcji ze spelnionego obowiazku ktory moze sprawi ze taka sytuacja sie nie powtorzy.
Wiem ze patrzac obiektywnie i z Twojego punktu widzenia to pierwsze co to nasuwa pytanie "Co chce osiagnac?" kase? prezent nowy? minuty dodatkowe? (:D).. raczej chcialbym uslyszec odzew, cokolwiek, dlaczego mnie w ten sposob potraktowano :)
Moze lepiej zadzwonic i poprostu poprosic o rozmowe z ta osoba? Chociaz wiem ze lepsze rezultaty przynosza pisma. Wiem tez ze srednio jest z tym co zrobic bo jakby mozna bylo to "normalnie" zalatwic to bym nie prosil o porade :)

 
elizabeth5
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 17:18      [zgłoszenie naruszenia]

Orange?
_______________________________
 
Kiedy przyjdzie co do czego, uczynię, jak Bóg mi wskaże.

 
Xaironik
 Wysłana - 29 wrzesień 2010 20:45      [zgłoszenie naruszenia]

elizabeth5: Niii :)

 
JA_rosz
 Wysłana - 1 październik 2010 14:59      [zgłoszenie naruszenia]

Dales sie wkreci, pracuje w sprzedazy i jak klient uslysz "po rabatcie" "gratis" "znizka" "specjalnie dla pana" "wyjatkowa oferta" "dorzuce panu" itp to odrazu jest podbudowany i chetny do zakupu. Chcesz to pisz reklamacje, tylko czego oczekujesz ? Przeprosiny? 2 karty? satysfakcji ? czy tego ze sprzedawca użył bardzo "naciaganego" jezyka korzysci i dostanie za to reprymende, kare ?

ps Pracuje w Plusie w salonie, srednio raz dziennie przychodzi ktos kto jest niezadowolony z telemarketingu bo cos im wcisneli, obiecali itp. bo cebulaki wola zaplacic 30 mniej za telefon a pozniej szukac wiatru w polu. Najlepsi sa Ci co chcieli przedluzyc umowe a dostawali nowy numer, bo podpisywali i zgadzali sie na wszystkok nie czytajac.

Zmieniony przez - JA_rosz w dniu 2010-10-01 15:03:52

 
Xaironik
 Wysłana - 1 październik 2010 15:54      [zgłoszenie naruszenia]

JA_rosz : Nawet nie ze dalem sie wkrecic. Ja chcialem przedluzyc umowe a raczej to jest telefon na moja mame i ja rozmawialem z babka w jej imieniu. Umowe i tak bysmy podpisali ale ze z babka sie fajnie gadalo (wiadomo jak to przedstawiciele czy telemarketing - mili, sympatyczni itd.) to pytalem czy sa przewidziane jakies bonusiki i czy je dostane. No i poza minutami zaoferowala ta nieszczesna karte. Dla mnie to jest nie fair bo to tak jakby oferowala dodatkowo ladowarke do telefonu, mimo ze jest ona w standardzie. Wiem ze "prawnie" nie zrobila niczego zlego bo mogla powiedziec ze dolozy mi 2 gry na telefon ktore tez sa standardowo wgrane przez producenta. Pozostal poprostu niesmak zwiazany z tym ze przedstawia cos jako prezent a on jest zupa ktora sie poprostu nalezy :) Imo jest to naganne zachowanie i nie chce 2 karty. Jakbym mial juz czegokolwiek rzadac to chcialbym faktycznego dodatku za to ze wybieram tego operatora a nie innego.

 
JA_rosz
 Wysłana - 1 październik 2010 16:32      [zgłoszenie naruszenia]

I tak napisz, reklamacje: ze na podstawie rozmowy z konsultantet bla bla bla nic Cie to nie kosztuje a mozliwe ze cos dostaniesz

 
Xaironik
 Wysłana - 1 październik 2010 17:07      [zgłoszenie naruszenia]

JA_rosz: Wlasnie o to mi chodzi, tylko chcialem zeby mi ktos pomogl, tzn naprowadzil jak mialoby takie pisemko wygladac :)

Pozdrawiam, dzieki za odpowiedzi lap soga.

Zmieniony przez - Xaironik w dniu 2010-10-01 17:07:55

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 2 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Pismo do Telefonii Komórkowej.

Strony: 1 2
 
Warto przeczytać: rozliczenie podatkowe pit 37 | Zwrot podatku | Allegro - zwrot | 50 cc | Problem!! | trzecia umowa na czas określony - od strony pracownika | Allegro-wózek | reklamacja monitora upadłej firmy | projekt | Praca , staż??? | wyrok w sadzie karnym | odmowa składania zeznań | spółki - aspekt praktyczny, czyli kiedy jaka | Uchwała o odwolaniu i powolaniu zarzadu sp. z o.o. | Uszkodzenie mienia na 30 tyś. zł. | Użycie pałki teleskopowej(spręzyna) podczas bojki w celu samoobrony | ciaza | susik89 | cichopek | zły-dotyk | sex w liczbach | izabela łukomska pyżalska | octavia | lis3k | ever | podatek od spadku | monter izolacji | niewolnica | Presecutor | kleo | zly dotyk | Zły Dotyk | nawigacja | gps | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0