FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 31590 razy ¬
 
ROZRYWKA | Imprezy
Po ilu piwach macie zjazd??? 
[powiadom znajomego]    
Opcja Wyniki Głosuj
2-3 
4-5 
6-7 
7-8 
+8 
Nie mam bomby nigdy... 
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
wyniki ankiety dostępne po głosowaniu
Autor "Po ilu piwach macie zjazd???"   
 
Maciej_TBS
Naczelny koks
 Wysłana - 19 styczeń 2007 18:56      [zgłoszenie naruszenia]

to ja z innej beczki chyba jestem
dla mnie można się napić ale nie do przesady
nie żeby po tym zaraz spać iść
a napewno nie rzygać

i tylko lepsze alkohole w grę wchodzę
whisky przede wszystkim <yes<
_______________________________
 
Na ulicy szczerość do koleszki się liczy !!!

Specjalista -
 
dort
mistrzu kiczu
 Wysłana - 19 styczeń 2007 18:57      [zgłoszenie naruszenia]

burżuj
_______________________________
 
"... nie dziękuj, powiem Ci szczerze, pierwszy bym strzaskał pałkę na Twej głowie,
gdyby nie dziatek pacierze..."

Potrzebujesz fotografa ? --->[mietekmalek.com/]

 
Lis3K
 Wysłana - 19 styczeń 2007 19:06      [zgłoszenie naruszenia]

koledzy koledzy
bo widze ze tutaj niedowiarki sa... 11piw + 0,25...
z tym ze nie napisalem ze pierwsze piwo bylo wypite jakos w poludnie a 0,5 obalalismy kolo 12
skonczylem wychylajac sie przez okno wydajac przy tym dziwne dzwieki

Specjalista -
 
Kamil102
KIEP
 Wysłana - 19 styczeń 2007 19:29      [zgłoszenie naruszenia]

czuje po 5 piwach
bombke mam przy 10 i w góre
do 15 max do jade potem zasypiam na stojaco
a wina hmm jak bym potrenował to 4-5 bym wypil
najwiecej 3 wina + 2 bro
_______________________________
 
Prawdziwi twardziele nie jedzą miodu
Prawdziwi twardziele żują pszczoły

Znawca -
 
Wild_Pussy
 Wysłana - 19 styczeń 2007 19:54      [zgłoszenie naruszenia]

ja czuje juz po 2-3
_______________________________
 


nie muszę siedzieć, mogę poleżeć

 
Regggie
PUMBUS
 Wysłana - 19 styczeń 2007 22:22      [zgłoszenie naruszenia]

humorek tak po 3-4,

ostatnio coraz czesciej mam juz dosyc po 6-7 - starzeje sie i z wprawy wypadam.
_______________________________
 
"Wiedzie mnie po wlasciwych sciezkach, przez wzglad na Swoje imie.
Chociazbym chodzil ciemna dolina, zla sie nie ulekne, bo Ty jestes ze mna"

"Pozwol mi zwyciezyc, a jesli nie zdolam, pozwol mi byc dzielnym w mej walce."

Specjalista -
 
dort
mistrzu kiczu
 Wysłana - 19 styczeń 2007 22:26      [zgłoszenie naruszenia]

A podobno trening czyni mistrza
I piwem można się jedynie podchmielić
_______________________________
 
"... nie dziękuj, powiem Ci szczerze, pierwszy bym strzaskał pałkę na Twej głowie,
gdyby nie dziatek pacierze..."

Potrzebujesz fotografa ? --->[mietekmalek.com/]

 
p4wlo5
 Wysłana - 20 styczeń 2007 00:09      [zgłoszenie naruszenia]

to ja moze napisze po ilu setkach spirytusu:D kumpel mial " Koniec Rozrywki " wypil 0,5 mieszanego a pozniej 200 czystego myslal ze to mieszany:) Zakonczylo sie tak ze spadl z krzesla :) i musialem go do domu zaniesc a ze wazy okolo 100kg to nie bylo to latwe:) na koniec powiedzial zebym go zostawil kolo klatki wszedl na 1 pietro i wpadl razem z dzwiami do sasiadki :) pomylil poprostu pietra:)

 
tOOnY
 Wysłana - 20 styczeń 2007 12:28      [zgłoszenie naruszenia]

po 2-3 cos czuje, po 5 juz lipa ze mna
ale juz od dluzszego czasu nie pilem wiecej niz 2 piwka dla smaku, do nawalenia sie duzo lepzsa wodka/wino, szczegolnie ze po wodce sie najlepiej trzymam chociaz ogolnie slaba glowa do alko

ale przynajmniej kaca nigdy ciezko nie przechodze, niewazne ile i czego bym wypil

 
siersciuk
 Wysłana - 20 styczeń 2007 14:38      [zgłoszenie naruszenia]

imho piwo z definicji nie służy do zaliczania zjazdów
_______________________________
 
.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 22 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Po ilu piwach macie zjazd???

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22