FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 754 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Podatek w szkocji-problem prosil bym o jak najszybsza odpowec bo nie  
wiem co zrobic 
[powiadom znajomego]    
Autor "Podatek w szkocji-problem prosil bym o jak najszybsza odpowec bo nie wiem co zrobic"   

hadim
 Wysłana - 3 listopad 2009 22:11        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

pracowalem w okresie wakacyjnym przez 2 miesiace w szkocji i pod koniec pracy poszedlem do biura rozliczyc sie z podatku.. w okresie dziesieciu tygodni mialem czekac na czek i zwrot podatku.. a tu otzrymalem taki list (jak nizej) i nie rozumiem o co im chodzi ...w ogole jestem zielony w tym temacie a moj angielski jest na niskim poziomie;/ wyciognal mnie tam kumpel ale traz go nie ma..czy moze mi ktos powiedziec o co im chodzi i co mam zrobic?bo troche mnie zdziwil ten list..a nie zwrot podatku..

Z gory dzieki!
a mianowicie otrzymalem taki list:

Do you need to pay tax on your bank or building society interest?
You may have to pay tax this year because you now have
*a pension,or
*a job, or
*Social security benefits
and your total income may now be more than your personal allowance.

If you do,you will also have to pay tax on the interest you get from money saved in your bank or building society account(s).

If the bank or building society is already deducting tax from interest,they will send you a certificate to show that tax has been deducted and is no need to take any further action.But if they are not deducting tax you must tell your bank or building society to start deducting tax off the ineterst before this is paid to you.Otherwise,we will send you a tax bill after next April for the tax you should have paid on the interest.

pomuzcie jak mozecie,zalezy mi na czasie,prosil bym jak najszybciej.

RzEzNiKoZ