FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 4740 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Pomoc na egzaminie z zewnątrz 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Pomoc na egzaminie z zewnątrz"   

obdkn
 Wysłana - 30 marzec 2014 15:31        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Cześć, mam pytanie. Czy korzystaliście kiedyś z pomocy na egzaminie od kogoś z zewnątrz? Jak to wygląda? Za trzy dni mam egzamin z algebry (nie wiem po co mi to skoro studiuję lingwistykę...) szukam kogoś kto pomoże mi na egzaminie, przez mms, mail czy coś takeigo. Trochę się boję że mnie złapią, ale choćbym stanął na głowie to i tak się tego nie nauczę (więc na logikę i tak nic nie stracę jak mnie złapią :P). Zastanawiam się jak to zaliczyć... Do tej pory znalazłem tylko [www.zdaj.org] - wysyłasz płacisz jakąś ustaloną kwotę, przesyłasz zdjęcie egzaminu, a oni podczas jego trwania wysyłają poprawne odpowiedzi. Pierwszy raz mam z czymś takim doczynienia ale podobno staje się to coraz bardziej popularne. To ostatni termin, a jak nie zaliczę to mam murowaną poprawkę... Trochę się żalę, ale proszę też o radę, korzystał ktoś kiedyś z takiej pomocy? Jakieś rady?

uśmiechnij się:)

Vayo
 Wysłana - 30 marzec 2014 16:12      [zgłoszenie naruszenia]

Nie polecam,kolega korzystał z tej strony.Potrzebował odpowiedzi z anatomii człowieka,a wysłali mu z instalacji budowlanych.Wszystko przepisał i niestety poleciał z uczelni po tym incydencie.

obdkn
 Wysłana - 30 marzec 2014 16:16      [zgłoszenie naruszenia]

hahahaha :D , dobre :P ale teraz na poważnie, zastanawiam się nad podstawieniem znajomego jeszcze, ale nie wiem czy przejdzie, dam kazdy hajs byle by nie było warunku :/

Choć podobno za podstawienie można mieć spore problemy

uśmiechnij się:)

Vayo
 Wysłana - 30 marzec 2014 16:49      [zgłoszenie naruszenia]