FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 288 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Pomoc w sprawie alimentów 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Pomoc w sprawie alimentów"   

Ryyjek
 Wysłana - 10 listopad 2010 18:08        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam wszystkich forumowiczów.
Chciałbym prosić o poradę jakiegoś doświadczonego fourmowicza. Sprawa jest taka. Chciałbym podać matkę o alimenta nie utrzymuje z nią kontaktów od 18 lat czyli praktycznie od urodzenia. Mam 18 lat czyli przysługuje mi już takie prawo.I tutaj zaczyna się fala moich pytań , co mi jest potrzebne żeby wytoczyć taki pozew ? Wiem że mam przedstawić w pozwie jakieś załączniki ale co ja im mogę przedstawić? Uczę się . jestem w 3 klasie technikum, nigdzie nie pracuje. Proszę o pomoc kogoś doświadczonego w tej kwestii SOGI będą

w 2012 powrót Moczykijka %-)

GB
 Wysłana - 10 listopad 2010 21:00       [zgłoszenie naruszenia]

Nie żebym się czepiał, ale dali Ci bana na google? Wrzuć sobie "pozew o alimenty uczący się" i masz lektury na parę godzin, włącznie z wzorami pozwów i informacją co z tym dalej robić.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Pomoc w sprawie alimentów