FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 6965 razy ¬

ROZRYWKA | Nasze Szkoły
Pomoc w wyborze uczelni - automatyka. 
[powiadom znajomego]    
Autor "Pomoc w wyborze uczelni - automatyka."   

wronaf
 Wysłana - 3 luty 2016 12:44        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam!
Jestem w 4 klasie technikum elektrycznego, profil elektryk. Mam bardzo dobre oceny z przedmiotów zawodowych, zdałem wszystkie kwalifikacje, oraz posiadam SEPa. Angielski na poziomie dobrym, z matematyki trójkowy uczeń, orłem nie jestem, ale jak trzeba się nauczyć to dam rade. Od roku pracuje dorywczo w firmie elektrycznej, gdzie zdobyłem dużo praktyki no i mógłbym szczerze zostawić studia i iść tam do pracy, ale patrząc z dłuższej perspektywy ciężko by było utrzymać rodzinę siedząc tam cały czas. Dlatego postanowiłem iść na studia związane z automatyką, dlaczego ? Bo to lubię i mnie to kręci. Wziąłem pod uwagę dwie opcje:
-Akademia Morska w Gdyni lub w Szczecinie- elektrotechnika (elektroautomatyka okrętowa)
- Politechnika w moim mieście (automatyka i robotyka)
Najbardziej chciałbym iść do Gdyni i pracować na statkach, lecz mam problem finansowy, mieszkałbym w akademiku, dostawał jakieś stypendium socjalne, ale rodzice, choć na pewno by chcieli nie są w stanie pomóc mi w dużym stopniu, pracy się żadnej nie boję i mógłbym pracować dorywczo, ale jeżeli pracy nie znajdę ? Dam się radę tam utrzymać, to jest mój największy problem. No i jeszcze czytając opinie troszkę się zraziłem, bo jedni mówią że opłaca się iść, praca jest dobra itp, ale drudzy (i chyba niestety większość) że praktyk nie ma, pracy nie ma i dupa zbita.
Studiując u mnie w mieście, dorabiałbym w tej samej firmie, mieszkał w domu więc problemów finansowych by nie było.
Co robić ? Da się utrzymać na studiach bez pomocy rodziców ? Będę wdzięczny za rady.

UszatekMis
 Wysłana - 3 luty 2016 13:58      [zgłoszenie naruszenia]

Witam,