FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 261932 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Postinor Duo 
[powiadom znajomego]    
Autor "Postinor Duo"   
 
nie pewna
 Wysłana - 10 listopad 2006 19:58      [zgłoszenie naruszenia]

Z tego co tutaj uważnie przeczytałam wydarzyło się to jednej osobie... Mam nadzieje że mnie to nie spodka88-0
_______________________________
 
Mam pytanko,ponieważ nie jestem pewna...Zarzyłam Prostinol Duo po 18 godzinach od stosunku i nie występuj

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 10 listopad 2006 21:17      [zgłoszenie naruszenia]

mają skuteczność 98% jak weźmie się je do 12 h po stosunku.
ps może edytowac posty to ten znaczek z ołówkiem

Zmieniony przez - Miareczka w dniu 2006-11-10 21:19:25
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
mmmblack
 Wysłana - 15 grudzień 2006 00:14      [zgłoszenie naruszenia]

Witam mam pytanie. Ostatnio w piatek wzielam dwie tabletki postinoru i dzis dostalam okres i wzielam pierwsza tabletke antykoncepcyjna. Czy ten okres to byl wynik postinoru czy poprostu zwykly okres, a dodam ze ostanio okres mialam 14 listopada czyli rowno miesiac temu. I czy jak teraz zaczelam brac pigulki to beda one dzialac normalnie czy trzeba moze troche poczekac?? Z gory dziekuje a odowiedz. Pozdrawiam =)

 
hallucyon
 Wysłana - 15 grudzień 2006 00:25      [zgłoszenie naruszenia]

Obecne krwawienie jest wywołane przez Postinor Duo, a więc de facto nie jest fizjologicznym krwawieniem miesięcznym; pierwszym fizjologicznym krwawieniem miesięcznym będzie to następne. Co się zaś tyczy drugiej części Twojego postu, to:
1. LukRecJa i jej ginekolog (mężczyzna) są zdania, iż doustną antykoncepcję można zacząć brać od najbliższego po zażyciu Postinor Duo krwawienia, tzn. tak jak Ty zrobiłaś;
2. ja uważam, iż doustną antykoncepcję można zacząć brać wraz z pierwszym fizjologicznym cyklem miesięcznym następującym po zażyciu Postinor Duo, a więc zaczynając od pierwszego dnia drugiego krwawienia miesięcznego po Postinorze,
3. niektórzy ginekolodzy (kobiety) uważają, że doustną antykoncepcję można brać dopiero wraz z drugim fizjologicznym cyklem miesięcznym następującym po zażyciu Postinor Duo, a więc zaczynając od pierwszego dnia trzeciego krwawienia miesięcznego po Postinorze.

Ponieważ nie jest to forum medyczne, żadne z nas nie jest ginekologiem, koniecznie udaj się po poradę do odpowiedniego specjalisty.

Ekspert -
 
mmmblack
 Wysłana - 15 grudzień 2006 00:32      [zgłoszenie naruszenia]

Dzieki za odpowiedz, chociaz i tak mi nie pomogla:) Poprostu musze udac sie do lekarza i tyle.

 
mmmblack
 Wysłana - 15 grudzień 2006 00:33      [zgłoszenie naruszenia]

kazdy mowi cos innego eh :/

 
D3
 Wysłana - 15 grudzień 2006 14:29      [zgłoszenie naruszenia]

ojciec kumpla jest wterynarzem i przepisuje po znajomosci
_______________________________
 
i'm still lookin for g-spot

Znawca -
 
zamela
 Wysłana - 16 grudzień 2006 12:46      [zgłoszenie naruszenia]

zadam jeszcze takie pytanie czy mozliwe jest aby przyjecie Postinoru opoznilo okres w nastepnym cyklu ???o kilka dni ???
_______________________________
 
Trzeba ćwiczyć

 
mmmblack
 Wysłana - 16 grudzień 2006 14:59      [zgłoszenie naruszenia]

no przeciez na ulotce jest wyraznie napisane ze moze opoznic lub przyspieszyc..

 
zamela
 Wysłana - 16 grudzień 2006 15:34      [zgłoszenie naruszenia]

tak ale.. podam przyklad kobieta wziela postinor 2.10 okres miala 15.10 i byl w terminie natomiast miesiac pozniej spoznie sie kilka dni to wlasnie mialem na mysli czy postinor moze spowodowac opozniania sie okresu poltora meisiaca po zarzyciu czy w pewnym sensie reguluje to ??
_______________________________
 
Trzeba ćwiczyć

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 34 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Postinor Duo

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34