FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 261932 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Postinor Duo 
[powiadom znajomego]    
Autor "Postinor Duo"   
 
GoldenEyes
 Wysłana - 2 kwiecień 2008 11:39      [zgłoszenie naruszenia]

testy ciazowe juz robisz a o postinorze po czasie myslisz
jak uplynelo 72h to juz po ptakach
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Dorota235
 Wysłana - 2 kwiecień 2008 11:59      [zgłoszenie naruszenia]

jeszcze nie minelo 72h

 
GoldenEyes
 Wysłana - 2 kwiecień 2008 12:16      [zgłoszenie naruszenia]

raczej wiele czasu nie zostalo,wiec zamiast pytac na forum na twoim miejscu juz dawno bylabym u ginekologa
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Dorota235
 Wysłana - 2 kwiecień 2008 12:20      [zgłoszenie naruszenia]

a czy taka recepte dostane tez od innego lekarza czy tylko od ginekologa?

 
jagnaK
 Wysłana - 2 kwiecień 2008 17:08      [zgłoszenie naruszenia]

Do Miareczki, jestem już po badaniu bety hcg 0.348 mIU/ml, to już wszystko jasne :):)

 
kiki_ki
 Wysłana - 4 kwiecień 2008 18:54      [zgłoszenie naruszenia]

chce pociesyc te osoby ktore przezywaja to co ja niedawno! ludzie nie zamartwiajcie sie postinor na pewno zadziala. u mnie bylo 99% ze bedzie dzidzius - dni plodne, finisz we mnie etc wzielam postinor 48 h po i ...nic nie ma tak wiec jezeli zostal wziety do 72 h powinien zadzialac.
zycze powodzenia i 3mam kciuki:)

 
Pzekliniak
 Wysłana - 7 kwiecień 2008 19:45     
 Usunięta przez Andromedaa za naruszenie Pkt1 regulaminu forum.
[zgłoszenie naruszenia]

 
 
locmati
 Wysłana - 9 kwiecień 2008 20:35      [zgłoszenie naruszenia]

słuchajcie pomóżcie... kochałem sie z dziewczyną i gumka zeszła..finish w środku... 22dzień owulacji po 1.5godzinie o stosunku wzieła 1 tabletke postinor duo i pozniej po 12 nastepna... i teraz.. martwie sie ..bo juz 7 dzień mija... i niby wszytko oki.. zadnych tych objawów co inni.. maja a moga wystepowac przy leku Czy wszytsko ok ? jak myślicie

 
Biedak
 Wysłana - 9 kwiecień 2008 20:43      [zgłoszenie naruszenia]

szybko zażyte powinno dziać :) Spokojnie
Reakcje organizmu typu: torsje, bóle był, czy nie ?
Jeśli nie , tez bym sie niepokoił

_______________________________
 
Wstaje. Sprawdzam liste 100 najbogatszych! JEżeli mnie nie ma to ubieram sie i ide do roboty!(której i tak nie

 
locmati
 Wysłana - 9 kwiecień 2008 20:50      [zgłoszenie naruszenia]

no własnie nad tym mysle.. bo nic poki co sie niedziało.. nic.. z tego co na ulotce z objawów...

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 34 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Postinor Duo

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34