FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 261932 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Postinor Duo 
[powiadom znajomego]    
Autor "Postinor Duo"   
 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 29 kwiecień 2008 21:55      [zgłoszenie naruszenia]

Lekarz robiac USG moze sprawdzić w jakeij fazie cyklu jestes i czy jehst szansa na ciążę.

_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
evilgirl
 Wysłana - 29 kwiecień 2008 22:01      [zgłoszenie naruszenia]

mam nadzieje ze nie ma szans:P wierze mu na slowo:
z tego co czyalam wielu osobom mpomogla tabletka mam nadzieje ze ze mna bedzie tak samo:)

 
evilgirl
 Wysłana - 29 kwiecień 2008 22:10      [zgłoszenie naruszenia]

???????

 
KamilQa_18
 Wysłana - 30 kwiecień 2008 11:12      [zgłoszenie naruszenia]

ja po tygodniu dostalam okres od zazycia tabletki :)
a tabletke zazylam ok 28h po "wpadce"

naszczescie wszystko dobrze sie skonczylo :)

 
evilgirl
 Wysłana - 30 kwiecień 2008 22:38      [zgłoszenie naruszenia]

strasznie sie bohe bo narazie ne ma okresu ani nic.. objawow jako takich nie mam;/ 3majcin kciuki zeby tabletka pomogla:*

 
Ja 2
 Wysłana - 23 maj 2008 20:53      [zgłoszenie naruszenia]

Postinor duo może przepisać każdy lekarz, nie tylko ginekolog. W razie konieczności wystarczy pujść do lekarza pierwszego kontaktu do najbliższego ośrodka zdrowia i powinien przepisać.

 
lawendia
 Wysłana - 25 maj 2008 13:03      [zgłoszenie naruszenia]

wczoraj 24maja doszlo do stosunku z moim chlopakiem niestey gumka zawiodlai pekla:( biore tabletki antykoncepcyjne ale mimo tego powodu sie boje zdecydowalismy ze pojedziemy dzisiaj i kupimy prostinor ale nie wiem czy z tego powodu nic mi sie nie stanie ???? boje sie tego :( prosze o szybka odpowiedz

 
Miareczka
katechetka
 Wysłana - 25 maj 2008 13:07      [zgłoszenie naruszenia]

NIE BIERZ !
Tabletki Cię chronią.
_______________________________
 
stateczna żona swojego męża%-)

Ekspert -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 25 maj 2008 15:16      [zgłoszenie naruszenia]

j/w narobisz sobie tylko rewolucji
nie ma powodow do obaw jak bierzesz tabletki anty,nawet nie zabardzo rozumiem po co dodatkowo uzywacie gumy przy nich

Zmieniony przez - GoldenEyes w dniu 2008-05-25 15:19:29
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
perła19
 Wysłana - 25 maj 2008 18:27      [zgłoszenie naruszenia]

jeśli bierzesz tabletki nie ma powodu do obaw. Postinor hmm wczoraj wzięłam i jest masakra nie moge dojść do siebie takie są skutki. Także nie martw się jest spox

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 34 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Postinor Duo

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34