FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 261932 razy ¬
 
ROZRYWKA | Seks
Postinor Duo 
[powiadom znajomego]    
Autor "Postinor Duo"   
 
Gabi.sar
 Wysłana - 8 lipiec 2008 00:01      [zgłoszenie naruszenia]

A ja mam pytanko : ile dni po zażyciu tabletki mogą wystąpić wymioty, nudności ?
Czy 8 dni to normalny objaw?

 
Daw90
 Wysłana - 15 lipiec 2008 23:14      [zgłoszenie naruszenia]

A wiec tak witam wszystkich, dzis uprawialem sex z moja dziewczyna i podczas stosunku gumka pekla i doszedlem w niej, jest niepelnoletnia czy bedzie problem zeby zarejestrowac sie u ginekologa?

 
Termitek
Little boy
 Wysłana - 15 lipiec 2008 23:19      [zgłoszenie naruszenia]

proponuje isc prywatnie nie powinno byc problemow
_______________________________
 
...

Znawca -
 
GoldenEyes
 Wysłana - 15 lipiec 2008 23:23      [zgłoszenie naruszenia]

tzn jak ma te 15/16 lat skonczone to moze isc bez opiekuna panstwowo
aczkolwiek mozecie trafic na taka przychodnie,ktora moze robic problem z niepelnoletnoscia i prosic o opiekuna-bywa roznie dlatego zawsze lepiej juz wczesniej byc zarejestrowanym,aby wiedziec czego sie po lekarzu spodziewac

wiec jesli dysponujecie pieniedzmi to do prywatnego-wieksza pewnosc,ze zapisze
_______________________________
 
"Nawet największe prawdy mogą okazać się jeszcze tylko fałszywymi hipotezami."

[http://www.insomnia.pl/Czarna_Dziura-f163.html]

Specjalista -
 
Dafnesss
 Wysłana - 19 lipiec 2008 22:47      [zgłoszenie naruszenia]

Dzisiaj wzięłam jedna tabletkę o 17... jutro rano o 5 musze wziąść 2...na razie nie wymiotowałam...troche jestem zamroczona ale nie idzie tego po mnie poznac...
...to było tak:...bawilismy sie troszke z moim chłopakiem:D...wczesniej wiedzielismy juz że on nie może sie kochać bez gumki...wiec pozostaja tylko tabletki antykoncepcyjne...:(chcielismy zobaczyć jak to jest bez...i zobaczyliśmy...tak z trzy razy...bo było nam tak fajnie:)ale nie miał wytrysku(rzecz w tym ze zawsze mogło mu troche poleciec:()...
...dzisiaj naszły nas wątpliwości i odrazu pojechalismy z koleżanka po tabletki...facet nie chciał nam sprzedać bez recepty ale umówili sie tak ze on da mu 100 a jutro przywiezie recepte i odda mu resze...wiec wt też tak róbcie...:)*...mam nadzieje ze troszke was uspokoiłam:*

 
Dafnesss
 Wysłana - 19 lipiec 2008 22:49      [zgłoszenie naruszenia]

;)chciałam dodać ze pojechałam z koleżanką i moim chłopakiem...i ze bardzo byłam zestresowana jak miałam połknąć tą tabletke...
3 majcie sie:*

 
ros_a
 Wysłana - 3 wrzesień 2008 12:02      [zgłoszenie naruszenia]



blagam!!!pomozcie mi!!!strasznie sie boje...
ostatnia miesiaczke mialam 1 sierpnia...zwykle nastepna dostaje po okolo 30 dniach...okres trwa u mnie tak 7 dni...pozniej 1 do 2 dni plamienia-tak jest zawsze...
piatego dnia okresu przytafila mi sie wpadka...nastepnego dnia pobieglam szybko do apteki i kupilam postinor duo...zazylam zgodnie z instrukcja...
jakis dzien po zazyciu mialam brunatne plamienie, ale nie mialam ani mdlosci ani biegunki...
teraz czekam na nastepna miesiaczke, ktora powinnam byla dostac 1 wrzesnia...i NIC!!!mam typowe objawy przedmiesiaczkowe, tj bole w podbrzuszu..,no i problemy z cera...jednak nadal nie mam okresu...strasznie sie denerwuje...czy stres jaki przechodze moze byc przyczyna opoznienia?
jakis czas temu mialam ez grype i bralam leki..,bylam oslabiona...moze to tez ma jakies znaczenie?
blagam pomozcie!!!
nie chce isc narazie do lekarza...
czekam na odpowiedz, za ktora z gory dziekuje :*
_______________________________
 
:)?

 
Motylek86
 Wysłana - 3 wrzesień 2008 19:07      [zgłoszenie naruszenia]

Nie jesteś w ciąży. Taka dawka hormonów jaką ma postinor przestawia organizm i okres.
_______________________________
 
Jak się ma zj...ać, to tak się stanie. :P

 
ros_a
 Wysłana - 3 wrzesień 2008 19:17      [zgłoszenie naruszenia]



dziekuje ci bardzo za uspokojenie mej histerycznej duszyczki:)
w takim razie czekam na...no wiadomo, co nie:)
pozdrawiam:)
_______________________________
 
:)?

 
klawn
 Wysłana - 8 wrzesień 2008 17:12      [zgłoszenie naruszenia]

Witam Wzielam postinor po 39 godzinach pomogl mi dostalam okresu
tydzien po kochalam sie z chlopakiem i chcialam zapytac jak by sie spuscil tydzien po wzieciu postinoru czy bym zaszla w ciazy?????Bede wdzieczna za odpowiedz

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]

Odpowiedzi jest na 34 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Postinor Duo

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34