FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1938 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

 
ROZRYWKA | Miłość
Próbować? 
[powiadom znajomego]    
Autor "Próbować?"   
 
rootsman19
 Wysłana - 22 grudzień 2008 02:29        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Na wstępie witam wszystkich..

Mam problem(a kto ich nie ma..).
Baardzo spodobała mi się pewna dziewczyna. Fakt, jest młodsza ode mnie o 3 lata(mam 19), ale jest bardzo dojrzała jak na swój wiek.
Zagadałem do Niej na gg, pogadaliśmy 2h i zapytałem się czy by chciała się spotkać, zapytała na co liczę. Odpowiedziałem, ze póki co to na zapoznanie się. Na koniec powiedziała, że jako kolega-koleżanka możemy się spotkać, ale żebym na nic więcej nie liczył. Moje pyt. brzmi: Jak myślicie-czy mimo jej zanegowania mogłoby się zrodzić uczucie?;>


Sorry za styl napisania ww. wypowiedzi, sorry, za powtórzenia

 
INSOMNIA
 Wysłana - 22 grudzień 2008 03:00      [zgłoszenie naruszenia]

Nic z tego nie bedzie, daruj sobie

 
FractalSin
 Wysłana - 22 grudzień 2008 03:16      [zgłoszenie naruszenia]

" Fakt, jest młodsza ode mnie o 3 lata(mam 19), ale jest bardzo dojrzała jak na swój wiek. "

Takich wielce "dojrzałych jak na swój wiek (16)" to już trochę znałem i szczerze Ci powiem jak poznałem je trochę lepiej to powiem wprost. Tępe jak chvj. Szczególnie oceniając je teraz z perspektywy czasu.

 
Sweet69
 Wysłana - 22 grudzień 2008 10:14      [zgłoszenie naruszenia]

uprzedziła Cię z góry, że nic z tego więc ocokaman?
jeśli interesuje Cię tylko jako twoja potencjalna laska to tracisz czas.

Ekspert -
 
rootsman19
 Wysłana - 22 grudzień 2008 10:27      [zgłoszenie naruszenia]

Chyba zabrakło mi po prostu obiektywnej oceny danej sytuacji.

po SOGu dla Was;)

 
Kumulus
 Wysłana - 22 grudzień 2008 10:31      [zgłoszenie naruszenia]

z 16stkami nie ma co sie wiąząc, tylko do rvchania sie nadaja znajdz jakas "dajke" i zabaw sie przynajmniej.
_______________________________
 
FUCK YEA.

 
rootsman19
 Wysłana - 22 grudzień 2008 10:52      [zgłoszenie naruszenia]

hehe w sumie coś w tym jest, tylko myślę, że empatii mi nie brakuje i gdy jakąś bajeruję staram się myśleć jakbym się czuł w danej sytuacji. Choć tak szczerze..wśród nich też są niezłe svki

 
panna_ala
 Wysłana - 22 grudzień 2008 11:48      [zgłoszenie naruszenia]

hm,ja tez spotykalam sie z jednym gosciem,za kazdym razem uprzedzajac ze to nie jest zadna randka i zeby na nic nie liczyl.a skonczylo sie zwiazkiem prawie 4-letnim wiec... :P ale chlopak byl uparty hehe

 
Golgocjusz
 Wysłana - 22 grudzień 2008 12:39      [zgłoszenie naruszenia]

lepiej idz na silke
_______________________________
 
Cause I'm hot, young, running free
A little bit better than I use to be

Znawca -
 
daszek18
 Wysłana - 22 grudzień 2008 12:49      [zgłoszenie naruszenia]

ja tam bum spróbował mimo wszystko one zawsze tak mówią żeby pokazać jakie z nich twarde sztuki a po kilku spotkaniach sama będzie się lepić zobaczysz

 
rootsman19
 Wysłana - 22 grudzień 2008 12:55      [zgłoszenie naruszenia]

właśnie! zapomiałem dodać, że "kogoś ma w głowie" i że ma "złamane serducho". A ja wciąż niezdecydowany jestem

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 3 strony.   | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia

Próbować?

Strony: 1 2 3
 
Warto przeczytać: Miłość kontra męska duma | Problem z dziewczyna | Toxic przemyślał i... | Jak zakończyć związek? | Cięzkie zycie | Mały problem (spotkania) | CO O TYM MYŚLEĆ ? | Dla facetów tylko | Olać panne?[o co jej tak naprawdę chodzi...?] | Alko+impreza+ONA+kolejny dzień=?? | Pomocy :/ | Smsy, ach te smsy.... | Problem | Jak zapomnieć ? | podryw w stanie zauroczenia | Co mysleć o takiej dziewczynie ??!! | mosiądz | Azzaro Chrome | steczkowska | zaburzenia zachowania | jak wyglądamy | ziemiański | masaz | otyłość a seks | erotyczne | pikrado | pikradom | to jest wejście | strony xxx | kulturystyka xx | filmy xxx | Ford Fusion wersja Plus TDCI opinie | ciota | tapety na pulpit stoprocent | Biznes

 
Polecamy: KSW | Motywatory | Spalacz tluszczu

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2020 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0