FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 203861 razy ¬


ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Praca
Praca kuriera Dhl, dpd i inne 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "Praca kuriera Dhl, dpd i inne"   
 
Lukas82hi
 Wysłana - 26 marzec 2011 19:42      [zgłoszenie naruszenia]

el - passo nie mieszkam w Warszawie, mieszkam w Strzelacach Opolskich, niby zadupie, ale blisko są większe miasta (Opole, Kędzierzyn-Koźle, na Śląsk też nie ma setek kilometrów), chociaż na zaufanie klientów wiadomo, nie ma co liczyć na początku. W sumie wiadomo, że łatwiej byłoby wsadzić busa w DPD czy np GLS, ale z tego co czytam, to czasy niewolnictwa chyba wracają, akurat w tej branży. Jeśli chodzi o to oklejanie to można sprowadzić auto z Niemiec roczne lub dwuletnie z takiej firmy z Niemiec (o ile można ale oklejone są chyba tak samo). Niby jesteś u nich na swojej działalności, ale jednak nie do końca sam sobie szefujesz. Jeszcze jedno pytanko do Wszystkich tutaj. A jak wygląda sprawa kurierki międzynarodowej? pozdrawiam

 
don_yogi
 Wysłana - 26 marzec 2011 20:05      [zgłoszenie naruszenia]

To jest bardzo specyficzna branza Podstawa to kontakty

Co do miedzynarodowych przesylek, mniejsze firmy wysylaja wiekszymi

 
rss20
 Wysłana - 26 marzec 2011 20:14      [zgłoszenie naruszenia]

za niedlugo bede startowal z dzialalnoscia w ten deseń wlasnie to cos napisze jak to wyglada

 
kwiatula16
 Wysłana - 26 marzec 2011 20:25      [zgłoszenie naruszenia]

Rss jak będziesz szukał pracownika to jestem chętny
Mam doświadczenie
_______________________________
 
[odsiebie.com/pokaz/5037678---8792.html]

 
don_yogi
 Wysłana - 27 marzec 2011 11:21      [zgłoszenie naruszenia]

Obecne ceny paliw nie zachecaja raczej do zakladanie takiej dzialalnosci

 
Lukas82hi
 Wysłana - 27 marzec 2011 15:57      [zgłoszenie naruszenia]

Jesli chodzi o wiek auta, to rozmawiałem z kilkoma kurierami, np w GLS auto nie starsze niż 2 lata, w DHL, Siódemce i DPD 5-6 lat. Zakup takiego busa to minimum 40 tysięcy (normalnego auta, a nie szrota, który sam jeden wie, jaki ma przebieg). Jeśli jest taka kasa na start to super, jesli nie to pierwsze półtora roku lub nawet 2 lata pracujemy na auto tylko, tak mi sie wydaje. Jakoś ciężko bylo mi uwierzyć, że w GLS kurier w miesiącu ma "na czysto" 5000. Może sie myle, ale z tego co inni piszą, to raczej ciężko na tyle wyjść. Jeszcze pytanko w tym temacie, czy VW T5 długi podwyższany wystarczy do takiej pracy, czy lepiej za Ducatem lub Jumperem sie rozglądać? pozdrawiam

 
Lukas82hi
 Wysłana - 27 marzec 2011 19:00      [zgłoszenie naruszenia]

Jeszcze miałbym pytanko. Poniedziałek - piątek w kurierce normalnie do roboty, a jak jest z weekendami? Czytałem na innych forach o różnych firmach kurierskich i wychodzi na to, że najlepiej wkręcić się do TNT, ma ktoś może jakieś doświadczenia stamtąd? Najbardziej chodziłoby mi o oddziały w Opolu i Katowicach. pozdrawiam

 
el - passo
 Wysłana - 27 marzec 2011 19:13      [zgłoszenie naruszenia]

5k zarobi jak ma dobry rejon ale od tego trzeba odliczyć paliwo, zusy, jeszcze jak masz nowe auto to miesięczna rata/leasing, jak masz pracownika to jemu dać kase itp...

Słyszałem z dobrego źródła, że najlepiej wkręcić się do FedEx z tym, że oni oddziały mają przy lotniskach, dwa jest ich mało więc tak samo mało potrzebują kurierów a trzy zarabiają takie siano, że nikt nie puści swojego stanowiska

Co do kurierki to soboty jak najbardziej pracują. Niedziele nie chociaż nas zmuszano jak był za******* do przychodzenia w niedziele.

 
Lukas82hi
 Wysłana - 27 marzec 2011 19:30      [zgłoszenie naruszenia]

5k na czysto po odliczeniu paliwa, opłat wszystkich, mówił, że wystawiał GLS-owi fakturę na 9k, jesli byłaby faktycznie taka kasa, to cudownie, poza tym koleś jest z Kędzierzyna-Koźla a GLS ma bazę w Czeladzi, większość innych ma w Opolu a więc dużo bliżej. Z K-K do Czeladzi jest 85km, codziennie tam i powrót 2 razy wychodzi 340km nie licząc rozwożenia paczek. Jest możliwa taka fajna kasa?

 
rss20
 Wysłana - 27 marzec 2011 22:58      [zgłoszenie naruszenia]

^ teoretycznie niby jest. ale jak juz inni mowili, musi to byc jakis bardzo oplacalny rejon a do tego jazda do poznego wieczora. wtedy mooooze tyle wyjdzie, chociaz jak w to jakos nie wierze ni chvja.

w dpd w rybniku soboty robilo sie w zaleznosci od swojego rejonu. przykladowo: rejon knurow obslugiwalo 3 kurierow, wiec kazdy z nich robil sobote co 3 tygodnie, ale za to rejon raciborz robilo juz 6 czy 7 osob wiec soboty robili 2 razy rzadziej. o szczegolach nie bede sie rozpisywal, bo byly to przewaznie chvjowizny - umowy telefony co w innych firmach raczej wystepuje rzadko a tam bylo to 50% roboty jak nie wiecej.

wiec jesli przyjechalo wszystko normalnie, to mi np na rejon raciborz wyszlo raz 43 przesylki, do przejechania ponad 300km. czas - ok 4,5h czyli mission impossible (ok 9 wyjazd, 14 najpozniej z powrotem na magazynie).

ALE jesli TP/ORANGE nie dojechalo w sobote, to do opyerdolenia bylo od 1-do ok 20 paczek. raz na knurow mi sie fajnie trafilo. 4 paczki, wyjechalem przed 9, w domu bylem 10 30 (dostarczone wszystko, nie wracalem na magazyn, dokumenty podyktowane przez telefon).

krotko mowiac, WSZYSTKO w temacie kuriera zalezy od tego jaki trafisz rejon. byli tacy co jezdzili od rana do ok 15-17 i wychodzili ok 2000 na czystko, a byl koles ktory o 14 max byl gotowy z robota, przejechane 20km, na czysto ponad 3k/mies.
jakim cudem? pierwszym bylem ja, rejon 35km od magazynu, dziennie ok 150km do przejechania, malo paczek z mala waga.
drugi mial rejon centrum rybnika tzn focus park, kilka ulic. 3/4 paczek mial do focusa, gdzie kazdy sklep jest liczony jako osobny stop + waga wiec koszt paliwa = 0. potem po drodze na magazyn zachaczyl reszte, tez praktycznie zero prywatnych wiec 100% dostarczonych przewaznie i byl gotowy.

[Powiadom mnie, jeśli ktoś odpowie na ten artykuł.]


Odpowiedzi jest na 31 stron.   poprzednia | następną
 
Wybierz stronę:  
Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Praca kuriera Dhl, dpd i inne

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
 
Warto przeczytać: Holandia, zwrot podatku, a mandat | Otto Holandia | Logistyk | co wybrać? | Jaki Biznes | E-kursy, eskk.... | uniwersalny LIST MOTYWACYJNY | Tynkarz maszynowy | analityk finansowy pytanie? | Na pół etatu | Zarobki w wojsku | praktyka doradcy podatkowego | praca dla studenta - studia dzienne | Wynagrodzenie | ile zarabiamy :) | Praca dodatkowa dla każdego, polecam. | lesinelle | kępka | sonia | kaim ewa | kurtka skórzana | komedia | jak stiunigować pokój | marihuana | jazz | mt5034 | jak móc dłużej | ogłoszenia towarzyskie | jablonka86- | jablonka86 | wiza | meskalina | grupa terespolska | chillouty na niedziele | Biznes

 
Polecamy: KSW | Komputery | Nauka

wersja lo-fi


Copyright 2000 - 2014 SFD S.A.
 
Powered by Pazdan ForKat 4.0