FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 9846 razy ¬

ROZRYWKA | Emigracja
Praca przez wakacje 
[powiadom znajomego]    
Autor "Praca przez wakacje"   

runelord66
 Wysłana - 2 maj 2015 01:52        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Siema

Myślałem sporo ostatnio o tym, żeby wyjechać w te wakacje gdzieś na zachód do roboty. Nawet nie po to, żeby yebać na 2 zmiany jak czarnuch na plantacji bawełny, raczej żeby po prostu wyjechać gdzieś, pomieszkać przez 2-3 miesiące i jednocześnie pracować tyle, żeby wyjść na lekki plus i przywieźć parę tysiaków pln do domu.

Z językiem u mnie bardzo dobrze, studiuję finanse w języku angielskim, mam certyfikat FCE zdany parę lat temu, teraz robię CAE. Na codzień mam kontakt z zagranicznymi studentami czy to z grupy na studiach czy po prostu poznanymi na mieście/przez znajomych. Ale jako że dopiero w tym roku zdam licencjat i nie mam za bardzo doświadczenia w zawodzie (dwie 2-3 miesieczne praktyki) nie sądzę, żeby udało mi się dorwać fuchy w finansach/księgowości za granicą. To zostawię sobie na jesień jak wrócę do Polszy :D

Chuchrem nie jestem, mogę robić fizycznie, dodatkowo z językiem myślę że spokojnie mógłbym mieć kontakt z klientami w jakiejś pracy w stylu kelner/sprzedawca. Jakby mi się pofarciło, to może udałoby mi się dostać jakąś no-brainową posadę w biurze polegającą na przybijaniu pieczątek, katalogowania dokumentów czy choy wie czego. Także jakiś tam wachlarz możliwości jest.

Kierunek raczej Anglia, raz że język znam, dwa że na pewno bym go mocno poćwiczył, trzy że mam rodzinę w Londynie do której mógłbym się zwrócić o pomoc jakby się coś zyebało.

No i teraz pytanie do Was. W jakim zawodzie szukalibyście roboty na moim miejscu? Nie chcę utknąć na jakiejś budowie czy magazynie z bandą Januszy i Sebków, wolałbym mieć kontakt praktycznie tylko z obcokrajowcami.

Zmieniony przez - runelord66 w dniu 2015-05-02 01:55:13

VikiLange