FORUM INSOMNIA
zabawa imprezy problemy przemyślenia seks

∑ temat został odczytany 1333 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

ROZRYWKA | Prawo i Ekonomia
Prawo jazdy 
[powiadom znajomego]    
Autor "Prawo jazdy"   

saldat
 Wysłana - 26 grudzień 2009 06:01        | zgłoś naruszenie regulaminu

Sprawdź swoje BMI

Witam !

Dzisiaj tj. 26 grudnia 2009 roku zabrano mi prawo jazdy za jazdę pod wpływem alkoholu pierwszy pomiar 0.24 promila drugi wynik dla mnie korzystny 0.19 teraz moje pytanie jest takie czy wyrok może być umorzony biorąc pod uwagę tendencje spadkowa a jak nie to jaki wyrok mi grozi ?

Mam 19 lat i jestem uczniem szkoły średniej wcześniej nie karany.

ziomekkk
hooligans
 Wysłana - 26 grudzień 2009 10:47      [zgłoszenie naruszenia]

myślę że sprawa pójdzie do prokuratury i prokurator cię wezwie i zaproponuje ci dobrowolne podanie się karze może zabrać ci prawko od 6miechów do 3 lat gdzieś czytałem że do 0,5promila to jest wykroczenie a powyżej to już jest przestępstwo
wydaje mi się że będzie rok + grzywna

Nie liczy się też ile masz w łapie ważne jest to że jesteś wariatem.

Mystic8B8
 Wysłana - 26 grudzień 2009 11:43      [zgłoszenie naruszenia]

Dokladnie. Wezma Ci na rok + grzywna.

Znawca -

cooltras
 Wysłana - 26 grudzień 2009 12:17      [zgłoszenie naruszenia]

[barnat.pl/archives/25]

Każdego dnia, rośnie nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę!!:)

Znawca -

saldat
 Wysłana - 13 styczeń 2010 23:50       [zgłoszenie naruszenia]